Vind het zo lief hoe liefdevol ze over Nick praat, ze begint dan helemaal te stralen ook aah
Vond het een leuke video van Bonnie! Ik had de indruk dat ik, toen ze praatte over hoe het met haar gaat en de struggles die ze heeft, de emotie in haar stem hoorde een beetje. Vind het echt rot dat het nog steeds soms slecht met haar gaat. Had ook de indruk dat er meer dingen spelen waarover ze niet kan/wil praten in haar vlogs, klonk een beetje alsof ze in een soort moeilijke spagaat zit wat dat betreft ofzo. Maar ik vul nu van alles in daarover.
Dacht even dat dit Sarah Rebecca was
Anna-Rebecca
Sarah-Nooshin
Heb ik lang onder een steen gelegen of is ze pas net blond?
Edit: 11 mei dus
Wat is dit.
Verbaast me niets want haar zus - tevens haar soul sister zo zei ze geloof ik in t Wylde Pad - zit ook helemaal in de wappie-hoek (bron: de insta van diens sieradenmerk)
Ik ben Sanneke zó zat. Leefde eerst wel met d’r mee en ik weet dat ze heel veel shit heeft meegemaakt en daar mag ze ook best soms over zaniken, maar ze is zó onaardig in haar reacties op Twitter enzo altijd? Pffff.
These Tweets are protected
Only approved followers can see @Sanneke89’s Tweets. To request access, click Follow. Learn more
Drop ff een screen dan
Holy shit maar echt hè? Snap echt niet dat je altijd zo kunt reageren.
Is niet echt één specifieke tweet maar ze vraagt dingen en als mensen dan antwoorden reageert ze met dingen als “Joh”, “Je leest niet.”, “Geloof je het zelf?” “Oh dat is een feit?” etc. En ze is heel verbolgen over dat Italië het Songfestival gewonnen heeft omdat ze toch wel echt op beeld gesnoven hebben volgens haar. Plus kwaad dat haar stadje die 020 schreeuwlelijk een podium heeft gegeven (dus Glennis Grace op het Songfestival, alsof Gemeente Rotterdam dat beslist?)
Maar wil er wel aan toevoegen dat ik echt wel begrijp dat ze zich rot voelt, maar ga dan niet de salty bitch uithangen over ALLES op de wereld wat kut is via Twitter denk ik dan.
Ik volg haar alleen op Insta en daar vond ik haar de laatste tijd wel sympathiek(er), maar zoals jij t beschrijft is wel classic Sanne (afschieten van oprechte tips en ideeën waar ze zelf om vraagt)
Anna verliest echt alle geloofwaardigheid, of niet? Niks aan haar is authentiek meer. “I wanted to do this for me.” Nee je wilde het blijkbaar weer doen voor het geld. Net zoals de SHEIN spon.
Ze roept het wel al echt járen en al jaren denk ik ‘neeeee niet doen, staat je echt niet’.
De spondeal zal haar wel over de streep hebben getrokken.
Maar inderdaad, ze verliest alle geloofwaardigheid en gaat iedere keer weer voor snel en makkelijk geld lijkt het wel. Terwijl ze zoveel in haar mars heeft denk ik. Ik geloof echt dat ze enorm intelligent is, belezen, geïnteresseerd:
Ja ben benieuwd of ze nu verblind is door geld, het haar allemaal niet meer uitmaakt of ze juist niet door heeft dat ze aan het inleveren op haar imago is? Paar jaar terug vond ik haar echt inspirerend in hoe hard ze werkte, dat ze haar eigen ding deed qua kleding etc. Laatste jaren vind ik haar een beetje karakterloos en wat goedkoop geworden ofzo
Ze zit zo enorm in de slachtofferrol. Laatst allerlei stories over dat ze nu alles (of een groot deel) van haar bijstandsuitkering moet terugbetalen. Tja meid, de gemeente doet dat ook niet voor de lol, je hebt dan zelf toch echt iets fout gedaan. Ik weet dat de regels streng en soms onlogisch zijn, maar regels zijn regels.