Zou ze haar eerste miljoen al binnen hebben? Dat was het doel in haar leven toch.
Voelt zeker goed op je high horse?
Ik denk dat we mede dankzij de toeslagenaffaire inmiddels wel beter weten toch? Niet per se gerelateerd aan Sanne maar om er maar direct vanuit te gaan dat het iemands eigen schuld isā¦
Sowieso de kritiek op Sanne wordt inmiddels ouder dan de weg naar Rome. Ja jongens, het is inmiddels echt geen nieuws meer dat ze kattig reageert op internet, waarom moet dat nou steeds helemaal uitgeplozen worden en iedereen in razernij ontketend.
Jullie zullen inhoudelijk allemaal wel een punt hebben, maar kennelijk is dit haar manier van reageren op het internet en zo te zien levert het haar vooral veel negativiteit op en eerlijk gezegd is dat alleen maar kut voor haar. Dus neem het nou niet allemaal zo vreselijk serieus.
@Lula ja, daar dacht ik ook aan, of ze heeft zich inmiddels een hoger doel gesteld en heeft daar alle samenwerkingen met Na-kd etc voor nodig
Echt he?
Ik vind Sanneās posts over al het gedoe en de stress die het met zich mee brengt best wel inzichtelijk. Dat ze het geld dat ze verdiende door haar kleding (a 3 euro per shirtje) op vinted te verkopen moest teruggeven, toont m.i. dat het systeem nog onveranderd en onverminderd hard is
Wowā¦
Not surprised but still disappointed
Raar⦠want dat mag helemaal nietš¤ (ik zit aan de kant van de gemeente overigens).
Het korten niet, of het verkopen van je spullen?
Het korten niet. Omdat ze haar eigen spullen verkoopt. Ze heeft er als het ware geen inkomsten van (ze heeft heeft het ooit eens aangeschaft) Stel ze koopt bij iemand een partij spullen op, is het weer anders.
Goed om te weten dat dit eigenlijk niet mag. Rotterdam staat als heel streng bekend, maar toch vond ik dit wel shockerend. Misschien was er ook iets anders aan de hand dan, of heeft ze er uiteindelijk hopelijk kwijtschelding voor gekregen oid
Maar hoe komt de gemeente erachter dat je extra inkomsten hebt (āinkomstenā van 3 euro per truitje)?
Is het ondertussen niet algemeen bekend dat je je bankafschriften moet tonenā¦ā¦ā¦ ze weten alles van je.
In other news, Flabber Max en Marije zijn uit elkaar blijkbaar
Nerdalert maar ik vraag me wel af waarom ze dit als inkomsten tellen hoor. Je verkoopt een truitje (wat blijkbaar 3 euro waard is) voor 3 euro dus in principe heb je onder de streep toch āeven veelā. Het is niet dat ze dingen koopt of krijgt om met winst te verkopen toch. Dit is gewoon echt niet eerlijk.
Ja echt hoor. Maakten we ons allemaal maar druk om de fucking brievenbusfirmaās en het belastingparadijs dat Nederland is en de fucking multinationals en billionaires die de wereld naar de gallemiezen helpen.
In plaats van iemand die van 1K per maand leeft echt lekker boeiend man laat ze, hoe heeft dat invloed op jouw leven.
Dan moeten ze maar gaan werken hoor. Ik bedoel het is in nederland meeega makkelijk om een baan te vinden . Armoede bestaat niet in Nederland. Die mensen doen niet genoeg hun best
WTF
Ze doet ook de moederhart Den Bosch insta
Zouden ze niet naar een afschrift kijken en denken: hey dat is +3 euro van een of andere holding of ander bedrijf. Dat is inkomen! Terwijl dat eigenlijk via Vinted komt. Zou me niks verbazen als ze niet echt verder uitzoeken wat het precies is.