Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Het helpt zeker dat meerdere mensen boos mailen. Niet dat 1 klacht niet genoeg is maar het helpt wel. Ook als er meerdere voorbeelden zijn van waar het fout gaat,helpt dat.

Zie Tim ook vaak getagd worden op Twitter waar hij ook vaak op in gaat.

3 likes

Impopulaire mening misschien, maar ik vind OptimaVita zo’n lieve poezenmoeder (ja, heb zelf ook een kat😄)

2 likes

Ik heb heb al getagd op Twitter inderdaad! Ik ga zo ook even mailen.

4 likes

Het is zo gek, sinds Bonnie fillers in haar kin heeft lijkt ze ineens op iemand die ik ken, terwijl ze dat daarvoor niet deed. En het is helemaal niet zo’n groot verschil, ik vind niet dat ze er ineens compleet anders uitziet of zo.

Het random gegil en gekrijs (dat dan ook altijd in de intro gezet wordt) vind ik trouwens ook irritant maar in deze vlog had ze nou eindelijk wel eens reden om te gillen hoor :joy:

1 like

Volgens mij heeft ze nu ook de berichten uitgezet, omdat er niet meer tegenop te verwijderen viel waarschijnlijk

2 likes

Heeft iemand trouwens printscreens van de foto’s van de kids met persoonlijke details die monica deelde?

Klinkt als een heel fout iets om om te vragen, zou zoiets altijd zo min mogelijk verspreiden

3 likes

In die brief van Charlotte staan er een aantal, waarbij ze (Charlotte) de kindjes onherkenbaar heeft gemaakt.

3 likes

Nou jij doet je naam ook geen eer aan :joy:

19 likes

Anders had ik wel Itakeprintscreens geheten :smile:

Maar ‘top’, ze zijn er al dus.

@Bertha als het helpt om het bij Boos onder de aandacht te krijgen… Maar is zeker niet om verder te verspreiden, ben dat helemaal met je eens.

6 likes

Ah vandaar!

Oh ja, maar op die foto vind ik Bonnie er eigenlijk wel compleet anders uitzien!
Het zal ook iets met de hoek en het licht bij die foto maken hebben, want normaal vind ik niet dat ze eruit ziet zoals op die foto (op andere foto’s en in de vlog)

2 likes

Het maakt wel echt een flink verschil, het verandert haar gezicht niet zoals een ingreep aan de ‘features’ maar het ziet er uit als een soort real life photoshop waarbij de vorm van t gezicht aangepast is…ja logisch ook want dat is precies wat er is gedaan haha.
Vind t vooral en profiel echt heel mooi geworden, snap dat ze zich er lekkerder bij voelt. Als ‘kijker’ is t wel wennen.

1 like

Weet niet in welk topic ik dit precies moet plaatsen, denk dat deze t meest in de categorie valt.
Wat een loser als je dit doet, jezus.

Het is die linker naast Domien en reveal op 4:15

6 likes

Ja echt rare biecht vond ik. En dat ze dan daarna ook nog die vriendin gaan bellen…

4 likes

Maar dit wat jij typt is toch waar? Dan promoot ze het toch niet, maar zegt ze hoe het zit?

1 like

Ja echt leuk voor haar ook :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Kots

Titel van t filmpje. Geen clickbait, helaas.

Hij heeft een vriendin en hij ontvolgt meisjes op Instagram als ze een relatie krijgen.

1 like