Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Jessie ziet er zo goed uit de laatste tijd, echt prachtig. ik vermoed dat de ingrepen aan haar gezicht nu echt gesetteld zijn naar t eindresultaat. Vind d’r make up de laatste tijd ook leuker/natuurlijk maar dat is smaak.

8 likes

Wat tof. Nikkie heeft haar eigen producten!

39 likes

Nick die een gekookt ei vanuit een hotelbuffet meeneemt naar huis voor Bonnie, ik kan niet meer :sob:🥲

48 likes

Neem dan tenminste een croissantje mee

15 likes

Dit meen je niet😱

6 likes

Nouja ‘t erge was, Nick zei ik heb iets voor je meegenomen van ‘t buffet en toen pakte ‘ie een ei uit z’n tas en toen zei Bonnie: ‘omg ik hoopte al dat het een ei zou zijn’ :crazy_face:

78 likes

Same, die eieren in hotels zijn sowieso helemaal blauw gekookt, laat staan aan ‘t einde van de dag :nauseated_face:

15 likes

Ik heb echt genoten van de vlog van Bonnie van vandaag, dat geluk om die cacaopoeder-pen, dat gekookte ei en dan die ‘prank’ met die zakken chips, het feit dat Bonnie dan Nick’s favoriete chips en drankje gaat kopen en zo’n taart met happy birthday erop. Vind het echt heerlijk dat zij zo lief voor elkaar zijn, hoe vreemd hun voorkeuren en gewoontes soms ook zijn en dat ze zo blij worden van die kleine dingetjes, echt heerlijk

62 likes

Is dit heel erg dan? De eieren zijn prima houdbaar. Ze zijn misschien niet meer vers, maar ik heb liever dat ze het bewaren voor de dag daarna dan alles aan het einde van de dag in de prullenbak mikken.

Eieren worden sowieso niet altijd vers gekookt. Je kan bij de groothandel een hele emmer voorgekookte en gepelde eitjes kopen. :woman_shrugging:

20 likes

Eieren zijn sowieso best snel goor, die eieren die op van die salades gaan komen vaak uit het zuur en crisis die meuren

1 like

Ik weet niet of ik nog een ei wil nu😂

3 likes

Ik lees gister nog dingen over forummers die mrt knuffels slapen. Zie ik dat Bonnie met een facking enge pop slaapt haha

1 like

Ik die op dit moment een vers gekookt eitje eet… :grimacing:

3 likes

Bonnie en Nick zijn echt te leuk samen… en ook nog zo verliefd en gek op elkaar. Klinkt misschien heel stom, maar door Bonnie besef ik zelf wel dat ik echt wel blijer mag zijn met de kleine dingen in het leven.

27 likes

Jep, stinkt echt. Ze drijven in een of andere vloeistof. image

5 likes

Maar welke is erger? :persevere:

22 likes

Ik gok dat dit minder stinkt, dus dit is minder erg.

Meh ik weet het niet. en die dingen in die emmer zijn in ieder geval nog wel echte/gewone eieren.
Ik wil allebei gewoon niet :sob:

Dit is gewoon marsepein toch?

Nee dit verkopen ze in japan om op brood te doen geloof ik

2 likes