Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ja love Vera’s moeder, echt een heel leuke vrouw. Vind het ook fijn om te zien dat Vera en Jeffrey zo’n goede match zijn

8 likes

Hahahahahaha casa santangelo ik ga stuk

12 likes

De insta story van Lize is zelfs in het nieuws te zien. Denk dat de meneer in de bosjes voorlopig wel uit zn hoofd laat om daar nog in de buurt te komen.

1 like

En Lize had zelf aangegeven tegenover S.nieuws dat ze niet wilde dat ze langskwamen en het allemaal niet zo nodig op tv hoefde. Was dan wel omdat ze niet wilde dat mensen zouden weten waar ze woont/hoe het er daar uitziet, maar toch. Best treurig dat ze het dan alsnog uitzenden.

3 likes

Teske zat in de laatste vlog op het terras met Mert. Achter haar zitten mensen die ze heel netjes blurd. Daar kunnen meer influencers een voorbeeld aan nemen vind ik!

48 likes

Vertel welke!

1 like

Van de lidl, action, aliexpress, bijna alles.

1 like

Weet iemand of Yara nog een update heeft gegeven over hoe het nu met haar gaat? Zo schrikken die val, hoop dat alles goed gaat.

Ik heb Monica en Noor opgegeven bij Dr Juice, dus wie weet binnenkort een Live

11 likes

Laura is bevallen van haar dochter.

30 likes

Toch nog zo snel! Ze wilde nog proberen de 37 weken te halen, dat zou nog wel even duren. Hopelijk gaat alles goed :pray:

2 likes

Het was een insta story die is allang weg

4 likes

Hahaha oh oeps haah

5 likes

Jaaaazeker:

Link legale “pepperspray”

3 likes

Oh dat is inderdaad snel gegaan zeg!

Maar wederom, net als bij Zoe’s meisje, hoe spreek je de naam uit denken jullie? Ik denk aan Sjoelia, met Italiaanse tongval.

1 like

Ik ken iemand die zo heet en daarbij spreek je het uit als Djoelia

8 likes

Wat een lieve, mooie post :two_hearts: hoeveel weken is ze nou uiteindelijk zwanger geweest?

@Steady Het is inderdaad als Djoelia, het is Italiaans. Sjoelia is meer Amsterdams 🥸

16 likes

Ryan postte dat ze in het ziekenhuis lag en zei dat ze bijna in week 34 zat.

7 likes

Ik heb altijd het idee (weet ook niet zo goed waar ik dat op gebaseerd heb maar oké) dat Bram de Wijs niet zo veel geld verdiend en dat ook niet perse ambieert maar gewoon graag doet wat hij leuk vindt. Maar in de vlog van vandaag koopt hij twee hele dure overhemden dus denk dat ik het toch mis heb. Haha.

8 likes

Oh ik heb de tegenovergestelde indruk haha. Of ja, ik denk niet dat het Bram boeit om veel geld te hebben, maar hij koopt wel regelmatig duurdere dingen. Helpt wel mee dat hij niemand ten laste heeft en ik vermoed ook wel meer verdiend door ervaring, maar ik ben er van overtuigd dat hij best lekker verdient (of hij heeft een gat in zijn hand haha)

4 likes