Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Vind dit een vervelende aanname. Je weet niet hoe het is in een relatie en wellicht is dat niet bewust gedaan. Soms zit je lang in een relatie en worden dingen gewoon, terwijl ze eigenlijk niet gewoon zijn of goed voor je. Wie negeert nou expres en bewust vrienden? Good for her dat ze haar sociale leven oppakt en vangnet heeft.

Edit: sorry ik had niet gelezen dat je dit niet over Lotte zei.

Wat een hoop irritante comments zeg. Bemoei je met je eigen leven en als je het niet kan handelen dat iemand ervoor kiest om meer te gaan feesten laat ze en blijf zelf gewoon lekker Shownieuws kijken op de bank.

8 likes

Huh ik lees helemaal geen negatieve comments over Lotte hier. 1 enigsinds verbaasde opmerking over een sigaret(zonder verder oordeel) en iedereen lijkt het juist eensgezind te zijn over het lekker genieten na een breakup, snap niet waar dat vandaan komt. Lees juist dat iedereen dat begrijpt/hetzelfde zou doen etc.

19 likes

Nee idd ! Gewoon iemand die het zich afvraagt, maar toch uit nieuwsgierig toch ?

3 likes

Vol met aannames en verkapte oordelen.

12 likes

Ah nee wat sneu zeg :cry:

Milan leek me aardig serieus qua inlezen over het ras en opvoeding etc.
Maar hoe doen de Buddenbruckjes het dan? Zij hebben er 2

2 likes

Dit is misschien ook een aannamen van mij maar heb idee dat Lotte juist nu eindelijk weer zichzelf een beetje is. Had altijd het idee dat ze niet heel erg gelukkig was. Misschien was ze dat ook al hele lange tijd niet in haar relatie en is nu weer aan het ontdekken waar ze blij van wordt en beetje aan het experimenteren. Als je zo lang een relatie heb gehad kan ik mij voorstellen dat je jezelf weer opnieuw moet gaan uitvinden. Als je vrijgezel bent heb je ook gewoon meer tijd voor je vrienden. Dus logisch dat ze daar nu meer mee optrekt dan tijdens haar relatie.

3 likes

Rosie (Sophia Grace & Rosie van de Ellen Show) is 15 geworden en haar nicht SG is inmiddels 18.

Leuke meiden geworden.

8 likes

Ik dacht ook dat hij het best goed deed met Milano als ik dat zo zag in video’s van 1 van de knol jongens.

Oh Malino. Pff ik kan die naam niet onthouden.

2 likes

Misschien een stomme vraag, maar wat het is het nut van preposen voor een foto wat Jeffrey vaak voor Vera doet? Zodat ze kan zien hoe het eruit komt te zien? Maar dit is toch niet perse sneller als dat ze zelf een paar tests shots schiet?

1 like

Ik doe dit ook altijd met mijn partner. Zo kan ik zelf kijken wat ik het mooiste licht vind en de mooiste hoek. Zo kan ik hem perfect instrueren hoe hij moet staan etc. Als we dat jiet doen dan doen we hele fotosessie, ben ik niet tevreden en zoeken we nieuwe hoeken, nieuw licht. Is echt heel veel extra tijd

5 likes

Ah oke. Thanks!

Voor beide erg vervelend en een moeilijke situatie. Knap dat hij zo eerlijk toegeeft de hond bij een verkeerde fokker vandaan te hebben (broodfok??) en dat hij zich niet goed ingelezen heeft in het ras. Ik kan me daar echt kwaad over maken hoor. Het is een moeilijk ras maar dat is niet iets onbekends.
Ik moest ook gelijk aan de Buddenbruckjes denken :joy:

5 likes

Milan “moet” gewoon weer een kat nemen haha, dat ging altijd prima (oke tot het laatste moment dan #sad). Denk dat dat veel beter bij hem past. Lijkt me persoonlijk ook handiger met zo’n leven hehe.

1 like

Ik ken hem niet en weet niet wat er met de hond/kat gebeurd is maar ik denk dat veel mensen beter gewoon helemaal geen huisdier kunnen nemen.
Dan hoef je er ook geen rekening mee te houden.

28 likes

Nou de ruit van Monica is wéér ingeslagen. Wat een idioten zeg.

16 likes

Wat bizar dit. Hoe haal je het in je hoofd om dit te doen???

Kat is dood gereden op straat. Ging altijd voor die tijd helemaal goed. Ik denk dat hij meer een katten (en mieren)mens is.

1 like

Tsja, ik ben er misschien vrij rigide in maar als je dat niet kunt bedenken voordat je een hond in huis neemt dan denk ik dat je beter uit de buurt kunt blijven bij dieren. Ook niet elke kat is hetzelfde.

15 likes