Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Deze persoon heeft nooit met R gewerkt.

6 likes

Hij geeft z’n achternaam toch al!!!

(Hoop ik, ik vind zijn achternaam leuk en heb eigenlijk geen idee hoe Bonnie heet, tenzij ze Bonnie Color heet)

2 likes

Weg

3 likes

He niet lopen haten op R

2 likes

Ik vind dit materiaal dus net lijken op schimmelmuren, maar ik zal wel te basic zijn

19 likes

Haha hij heet niet echt Woesteakker he :stuck_out_tongue:

6 likes

Zo dat klinkt als een volk uit lotr

Zou persoonlijk Woesteakker nemen dan

8 likes

Huh niet? Omg mn hele leven is een leugen.

4 likes

Bonnie is verloofd

Huh voor welke badkamer is dit nou weer dan

3 likes

Omg echt

66 likes

Joe die houdt Bonnie volgens mij bewust onder de radar, dus misschien weghalen

1 like

Mijn browser is super irritant. Omdat mijn telefoon in het Engels staat ingesteld, vraagt ie altijd om te vertalen. Maar als ik verkeerd klik, vertaalt hij zonder dat ik het kan terughalen.

Wist niet meer wat de Nederlandse reactie van @Zemraluani was, dus ik vroeg me al af wtf Google nou weer vertaald heeft :joy:

@Mr.Napkinhead dit vind ik zo leuk voor hen! Volgens mij wordt dat zo’n leuke bruiloft. Vind het juist tof ook dat Nick geen ring gekocht heeft omdat hij weet dat ze daar niet van houdt. Te lief hoor :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Vera heeft weer met haar moeder geshopt i love it

10 likes

Geen idee, maar ze heeft haar achternaam wel eens genoemd in haar vlogs. Dus denk niet dat het geheim is.

4 likes

een gekookt ei van het ontbijtbuffet

24 likes

Graag een kwantitatieve studie opzetten over FF’ers om het verband tussen Cito-scores en statistiekonderwijs te onderzoeken.

3 likes

Omg misschien de resterende helft van de kaassoufle :pleading_face::smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Super leuk voor Bonnie & Nick!

1 like

Een vega bitterbal uit de airfryer

2 likes