erig gisteren ?
Hahaha dit post ze letterlijk elke week en dan: ‘you are not gonna believe how soon it is’
Ondertussen is ze nog steeds niet getrouwd.
Ja daarom is het ook zo schadelijk, ook bij isa greens enzo die het heel erg beladen maken en zelf juist mensen angstiger maken (maar vooral doen als je dat wil hoor! Maar ik zou dat gif niet inspuiten!!!) en Alwin die toch ook doet alsof zijn keuze de rationele is.
Vervelend dat het je angst triggered. Helpt het om te weten dat eigenlijk 99% van alle wetenschappers en experts pro vaccin zijn en de mensen met zorgen eigenlijk voornamelijk non-experts zijn?
Heb je Nicki Minaj der tweets dan al gelezen? Dat is crazy
Weer iemand die ik moet cancelen.
Stoppen met dat haar elke keer zo dood te bleken haha
Huh gaat zij trouwen???
Bedankt! Gelukkig weet ik dat ook!
Jaa pff wat een sukkels die onderzoek bureaus. Je kunt beter gewoon een insta poll aan maken en dan mensen die het met jou eens zijn op die poll laten stemmen
Insinueert ze nog dat een N van 2200 laag is?
cries in het lukt mij niet eens om 150 respondenten te krijgen 🥲
Je kan zeggen wat je wil, maar ze heeft wel onderzoek gedaan en vragen gesteld! Zouden meer mensen moeten doen!
(Ik ken heel dit mens niet) (gelukkig)
Getver moet ik nu ook al alle broers en zussen van influenza’s volgen Wordt een dagtaak zo
Danique heeft wel op EUR gezeten maar dat is al zo lang geleden. Ik zou niet zo overtuigd zijn van mijn gelijk als ik al zo’n 7 jaar de collegebanken uit ben. Ze weet gewoon echt niet waar ze over praat. Dit soort wappie-gedrag is echt kwalijk.
Ja, do your own research!!
Onderzoekers, wetenschappers, die Master + meestal PhD hebben, aan internationale kwaliteitsstandaarden voldoen, RCT’s opzetten en publiceren in peer reviewed tijdschriften JUIST om bias te voorkomen = fake news propaganda, sheep
10 minuten youtube flimpjes kijken/linkjes klikken in je eigen social media bubble = onderzoek doen
Maar als Alwin alles maar op zijn angststoornis gooit… dan is het toch juist wel verstandig om zich te laten vaccineren? Of is ie minder bang voor een corona infectie dan voor een vaccinatie?
Als je 7 jaar na de collegebanken de basis van methoden en technieken niet meer begrijpt heb je toch ook niet echt opgelet?
Er zijn universitaire studies waar ze geen statistiekvakken volgen. Dan weet je denk ik wel heel weinig over onderzoek
Ze kon een uur later wel weer reageren.
Vind het zo aandoenlijk dat haar vriend de handle JeffreyCamilla gebruikt