Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Mijn eerste gedachte is dat ik amper statistiekonderwijs heb gehad, maar volgens mij hadden wij wel elk blok een evidence-based medicine-les en -opdracht, aardig wat onderzoeksartikelen kritisch moeten ontleden. Had er wel een hekel aan. :sweat_smile:

1 like

Ik zou een grote literatuur review nou ook niet per se makkelijk noemen. Het ligt er ook net aan waar je goed in bent. Ik haal liever mijn data door een statistiekprogramma dan dat ik een literatuur review moet schrijven tbh.

17 likes

In de master Communicatiewetenschap krijg ik veeel statistiek. Bachelor heb ik niet gedaan in deze richting, maar volgnes mij krijg je daar ook een basis.

4 likes

Nou gaat iedereen met die studie natuurlijk vertellen dat zij wél statistiek hebben gehad

25 likes

Ik heb geen idee wat het is. Groetjes knutsel club studie

10 likes

Jawel, minimaal maar je krijgt het wel. Ook werken met SPSS. (Als ik mezelf even als voorbeeld neem.)

1 like

Klopt. Maar naar kwali gaat mijn voorkeur :grin:

Is maar wat je prettig vindt hoor. Uiteindelijk was kwantitatief wel beter te behappen, want met de juiste methode, een bestaande dataset en even goed zitten voor de syntax kom je een heel eind, maar in mijn beleving vond ik dat zo overweldigend altijd :sweat_smile:

Uiteindelijk is kwalitatief vaak ook wel deels kwantitatief dus je vermijdt het niet maar zit ook gewoon tussen de oren, haha.

Aah Bonnie en Nick zijn verloofd!

158 likes

Wat leuk!!! Bonnie en Nick zijn verloofd :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Leuk!

Op die eerste foto lijken ze zo mega veel op elkaar, echt net broer en zus. Maar misschien ga je gewoon op elkaar lijken als je zo lang samen bent, net als met mensen en hun honden.

50 likes

Oeh nu al zin in dak terras wedding

40 likes

Ik geniet de laatste tijd zo van jouw opmerkingen haha

2 likes

Jaaa dit verwachtte ik al wel toen ze het steeds REIS noemden ipv vakantie :sweat_smile:

Maar geen ring, oke, maar had ie niet ff wat anders kunnen fixen? Armbandje?

3 likes

Ah cute! En fuck, ik wil dit ook haha.
Benieuwd of het moment suprême gevlogd is.

Denk dat hij vast wel iets symbolisch heeft gegeven! Is toch een attente jongen? @Poopiesjaakie
Edit en anders maakt het ook niet uit idd

4 likes

Je hoeft toch niet iets te geven?

47 likes

Achh boeien, mooi toch als het hen juist gaat om het trouwen en niet specifiek die ring dragen, vind het juist typisch hen en bedachtzaam dat Nick meeneemt dat Bonnie die ring toch niet prettig zou dragen!

13 likes

is traditie!!! Ze pakken alles van ons af!

29 likes

Tuurlijk hoef je niet per se iets te geven, maar lijkt mij zelf wel een leuke herinnering/dat mn vriend van tevoren die moeite heeft gedaan…

Maargoed blij zijn ze sowieso!

:camera: :camera: :camera: zie ik in de stories

Een vaker voorkomend fenomeen:

https://www.instagram.com/siblingsordating/

13 likes