Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Zou Alwin eerst die terrasjespost hebben geplaatst om de reacties te peilen? Kom je nooit achter natuurlijk, maar vraag me dit af omdat die video er ineens achteraan kwam.

20 likes

Geen haat hoor
 maar wat is daar mis mee? :wink:

:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

:heart:

6 likes

Zet dyslexie er ook nog even als schaamteloos excuus bij. Heeft er echt geen reet mee te maken, je wil gewoon geen kritiek. Wees in ieder geval oprecht laffe zak.

23 likes

Maar dan moet hij twee hele dagen lezen. Weet je wel hoeveel pcr testen je kunt doen in twee hele dagen :pleading_face:

6 likes

Lol, wat een gelul over z’n dyslexie. Als de comments allemaal positive vibes waren (lees: in lijn met zijn mening), dan had ie zich niet druk gemaakt om zijn dyslexie. Dan kan ie het opeens allemaal wel aan. Of zet hij vaker comments uit omdat het te veel wordt? Wat een grap is die vent. Wilde ‘jongen’ schrijven, maar dat zou hem jonger laten klinken dan ie is en bijna dit domme gedrag excuseren.

15 likes

Ik snap dat niet goed, waarom zou je het dan online zetten? Social media is nou eenmaal niet zoals een gehuurde billboard, het is nog enigszins sociaal

Ik vind zo’n post ook van laatste terrasje zo zielig doen. Heb al zoveel vaker gehoord dat mensen die niet vaccineren zeggen van ‘ik wil geen proefkonijn zijn’. Ja leuk, maar die vrijheden (of hoe noem je dat) die er nu weer aankomen en al zijn, zijn er dankzij de mensen die dus volgens jou proefkonijn zijn. Dus jammer dan dat zij dat even niet mogen omdat ze anderen in gevaar kunnen brengen

8 likes

Ik was er echt van overtuigd dat die terrasjes post over het einde van de zomer ging. Blijkbaar ben ik naĂŻever dan ik dacht.

5 likes

Je bent niet de enige! Ik vind het ook ‘jammer’ want wel meer mensen die ik enigszins leuk vond om te volgen blijken er gekke gedachten op na te houden. Zelfde als met Wilvantien, ik hoopte zo lang dat zij nog verstandig was :cry:

2 likes

Julia van Thingsjulialoves is bevallen van een zoontje en hij heet:
(Omdat iedereen het zo leuk vind speciaal voor jullie in een spoiler😛)

:sparkles:Lowie Levv​:sparkles:

8 likes

En ze noemen hem Levv.
Is het dan niet Levv Lowie? Of vervalt die eerste naam gewoon?

Roepnaam Levv idd. Maar is z’n paspoort staat gewoon Lowie Levv neem ik aan. Hebben meerdere mensen toch?

3 likes

Ik kan er niks aan doen, maar love Emma.

32 likes

Een story van Danique (bff van Monica, mostwanted baas). Alsof ze een gedegen onderzoek heeft gedaan in haar story en daardoor de tekst in NOS niet kan kloppen :sweat_smile:

19 likes

Jachtseizoen is weer begonnen trouwens! Alleen niet op youtube dit keer, maar via sbs:

1 like

Ik raak echt steeds meer afgeknapt op insta door dit soort domme dozen, kan er niet meer tegen #ikdoenietmeermeefuckdevriendenpeople

19 likes

Unfollow geez

1 like

En dan nog in de volgende stories doen alsof ze heel slim dat onderzoek fileert terwijl ze letterlijk de verantwoording laat zien waarop ze zeggen dat het onderzoek gewogen is op geslacht, leeftijd, regio, opleidingniveau en stemgedrag. Stupid

5 likes

Ik heb om de een of andere reden geĂŻnterpreteerd dat je bedoelde als je een afwijkende mening hebt over iets, ik zag dan meer pro zwarte pieten toestanden en Indianen hoofdtooien voor me, weet ook niet hoe ik erbij kom :upside_down_face: excuus

1 like

Heeft ze weer een poll geplaatst met “How soon do you think my wedding is?”

1 like

Ik herken de angsten van Alwin erg goed in mijzelf, maar ik heb mij gewoon laten vaccineren. Juist omdat, ik mijzelf en mijn naasten wil beschermen. Krijg alleen bij dit soort video’s soms juist angst dat ik misschien wel een fout heb begaan ( ik weet dat dit niet zo is). De angst om dood te gaan etc. wordt hierdoor eventjes groter.

10 likes