er is niks mee, gewoon Elise die haar schouders laat masseren door haar vader.
Benieuwd op Bonnie nog terugkomt op haar tip dat je zonder afspraak je tweede prik kan halen in Amsterdam aangezien ik nu lees dat dat helemaal niet de bedoeling was.
Ally
Ally 036 jwz
Het is gewoon niet comme il faut.
Huh, waarom was dat niet de bedoeling dan? Ik zag op twitter ook dat voor alle locaties in Amsterdam inloopvaccins waren? Maar ik ben daar niet in de buurt, baalde al heel erg.
Alleen voor mensen die nog geen afspraak hebben staan in de hoop mensen nog snel over de streep te trekken.
In je bikini naar de ouderavond, in je bikini naar een begrafenis, in je bikini naar een staatsbanket (tip voor Sylvie)
Sry late to the party en leuk thema om op te variëren.
ooh, ik ging even zoeken naar die tweet.
Staat er nergens iets officieels hierover?
Ja, o.a. gisteren op de NOS site of Nu.nl. Weet even niet meer en heb geen zin om te zoeken want het boeit me niet genoeg
Ik weet alleen van eergisteren dat Hugo zei dat het maandag ingaat voor de tweede prik. Maar ik lees op twitter dat die info nu al dus verouderd is. Wie nu gaat, krijgt alleen een check voor de 1e prik, wanneer die was. De tweede mag je dus halen.
Dit komt voor mij wel heel goed uit. Elke dag eerder is mooi meegenomen.
Maar het mag niet. Werd duidelijk in dat artikel gezegd door de GGD dat het ‘absoluut niet de bedoeling is’.
Het artikel was trouwens van vandaag. Zat het in de auto te lezen herinner ik me.
Ik zie het nu inderdaad via NOS. Jammer, ik dacht dat ze gewoon lokaal beleid aan het voeren waren.
Dat wordt nog even wachten dan.
Ik schat Noor niet zo in dat ze uberhaupt heeft stilgestaan bij hoe het hoort. Ze heeft wrs alleen nagedacht over dr Insta-esthethiek.
https://m.youtube.com/watch?v=HtJVhil6jNY&t=1235s
Ik vind zijn filmpjes vaak leuk vanwege de adrenaline maar dit is echt indrukwekkend.
Omdat ik niet zit te wachten op covid tussen. 1e en 2e vaccin incl. die 2 weken wachttijd voor het werkt. Dus elke dag later is een risico.
Het is toch niet gek om zo snel mogelijk volledig gevaccineerd te willen zijn? Iedereen loopt zonder mondkapjes door de supermarkt en andere openbare plaatsen, waar je het ook ondanks afstand houden op kan lopen.
Tuurlijk. Ik denk ook dat iedereen het liefst zo snel mogelijk gevaccineerd wil zijn. Maar besef even dat nog geen 13 procent van de wereldbevolking volledig gevaccineerd is. Wij hebben enorm veel geluk dat we op een plek wonen waar dit heel snel georganiseerd is.
En natuurlijk gaat het nooit snel genoeg maar soms helpt het om even stil te staan bij de bevoorrechte positie die we hier hebben.
Ik had zelf best nog een jaar willen wachten, als dat betekend had dat er een eerlijke wereldwijde verdeling gemaakt zou worden. Daar had ik me met liefde nog een jaar voor opgesloten in mijn mini appartement.
Jemig wat is er in hemelsnaam mis met zo snel als mogelijk gevaccineerd te willen worden? Dan hoef je namelijk niet meer zo stressvol door t leven met de dingen die jij nu benoemd, het neemt onrust weg.
Snap echt dat je hier nou commentaar op kan hebben.
Hedde gij een liftknopje teveel gelikt vandaag of is het een zonnesteek?