Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Maar wie zegt dat we niet stil staan bij die bevoorrechte positie? Omdat ik zeg dat elke dag mooi meegenomen is? Soms is wat gezegd wordt, letterlijk wat er gezegd wordt, niets meer niets minder. Heb het idee dat je een bepaalde ondankbaarheid wil suggereren ofzo.

Als we konden stemmen een gelijkwaardige verdeling van de vaccins over de hele wereld te krijgen, had ik daar ook voor gestemd hoor. Maar dat is niet, dus kunnen we er maar voor zorgen dat, als die mogelijkheid er is zonder voor te kruipen, er hier ook zsm mensen volledig gevaccineerd worden.

16 likes

Ik heb letterlijk geen enkele post met deze mentaliteit gelezen. Het gaat gewoon om ‘de hoop’ dat het zo snel mogelijk kan, daar is toch helemaal niks mis mee? Je geeft een ontzettend negatieve lading aan het bericht van iemand die het (volgens mij) helemaal niet zo bedoelt.

11 likes

Een paar dagen waarbij mensen - sinds het hoogste reproductiegetal ooit in NL en de enorm soepele maatregelen - beseffen dat ze nu misschien wel de hoogste kans sĂ­nds corona hebben om besmet te raken.

En ja, de ziekenhuizen zitten niet overvol etc et . Alsnog is het wel flink zuur als je net nu corona oploopt tussen je vaccinaties in. En dat zijn er al een hoop.

8 likes

Pff ik kijk zijn vlogs heeel af en toe maar dit is wel zuur. Aan de ene kant denk ik: je hebt je logo’s supergroot op je bus staan dus je bent makkelijk te vinden, maar aan de andere kant denk ik dat als je als vlogger wil verbergen waar je in rijdt, het alleen een spelletje wordt om je te ‘ontmaskeren’. Naja hele lange zin haha maar goed. Hoe dan ook super naar zoiets.

5 likes

Heel naar, inbreken is echt vreselijk
 Los daarvan snap ik inderdaad niet waarom hij juist met logo wilt rondrijden.

3 likes

Omdat het dan waarschijnlijk gratis is

10 likes

De camper lenen was een sponnetje, dus vandaar de logo’s denk ik.

3 likes

Wilde het net komen posten. Wat kut voor Enzo en zijn vriendin en vrienden.

Ik snap ook niet waarom er in zo’n luxe camper geen kluisje zit? Of dat daar niks in lag? Snap dat je je hengel daar niet in legt maar een drone moet wel kunnen toch?

4 likes

Ja of een beter slot? Volgens mij zat alleen een standaard slot op die deur. Ik zou echt meerdere sloten en een alarm installeren als er voor duizenden euro’s aan spullen in lagen.

4 likes

Hadden het hier laatst over dat Bonnie veel commerciĂ«ler geworden is, en ze verteld nu dus dat ze al 3 maanden een manager heeft. (Wel op een goede manier via een zzp’er geloof ik en niet via zo’n organisatie)

Nu ook die video van al haar favorieten allemaal met spon/affiliate en alles. Dat is wellicht de reden. Vind het daardoor wel wat minder leuk om te kijken.

3 likes

Ik moet nog zeker twee weken wachten voor de tweede. Heeft niets te maken met mentaliteit. En met die oplopende besmettingen telt gewoon elke dag. Je wil het groter maken dan het is.

3 likes

Die affiliate links heeft ze altijd al gehad en is ze ook altijd open over geweest, heeft niks met die manager te maken

2 likes

Of blijf gewoon van andermans spullen af? Vind het ergens een beetje victim blaming om te zeggen dat hij niet met zijn logo rond moet rijden en de auto maar beter op slot had moeten doen.

54 likes

Love Bram z’n vlogs maar heel irritant dat 'ie in bijna elke vlog even moet vermelden dat 'ie vroeger in een band zat. Goh je meent het

Hij teert daar nu nog steeds op terwijl 't niets voorstelde

3 likes

Oh ik vond dat wel meevallen haha, in dat genre misschien maar volgens mij vonden ze zichzelf gewoon vooral heel groot en goed :’)

@lisaanna maar dat shows uitverkocht waren zegt verder toch niets?

Only Seven Left was best bekend toch een tijdje. Ze stonden regelmatig in de hitkrant en sommige shows waren ook gewoon uitverkocht.

Zou Bram ook niet een deel van zijn volgers te danken hebben aan OSL? Fans van vroeger nog. Dat hij het daarom zo vaak benoemt.

Edit: @Solsikke zegt ongeveer hetzelfde al haha.

3 likes

Wel dat ze toen fans hadden toch. Neem aan dat mensen die ergens een kaartje voor kopen, de muziek goed vinden en fan zijn van de band.

Ja uiteraard, ik bedoelde ook niet “eigen schuld dikke bult” maar toch snap ik niet dat hij met duizenden euro’s aan spullen zijn camper niet beter beveiligt? Hij nodigt wel altijd iemand uit in zijn huis voor als hij weg is, omdat er al eerder (meerdere keren?) is ingebroken in zijn huis. Ik had gewoon van hem verwacht dat hij super voorzichtig zou doen en extra voorzorgsmaatregelen zou nemen.

1 like

Het is gewoon klote als zoiets gebeurt en de reflex van iedereen is: ‘maar waarom rij je dan ook rond in een camper met stickers of heb je je spullen niet in een kluis gedaan’. Terwijl het nier zijn schuld is dat zijn spullen gejat zijn.

3 likes