Ja echt a relaxe situatie lijkt mij. Prutswerk. Vanaf wanneer is iemand hoogzwanger eigenlijk?
Jorstruly
Ze houden vaak vanaf 32 weken aan. Ik weet niet precies hoe ver ze is hoor, volgens mij heeft ze dat niet precies gedeeld (geef haar groot gelijk!). Maar ze is in ieder geval al aardig ver volgens mij, dus vandaar mijn woordkeuze.
Ik vraag me dan af wat een aannemer denkt als 'ie het zo achterlaat. Ben je dan zo incompetent dat je oprecht denkt dat dit oké is of kan het je gewoon geen fuck schelen dat je slecht en gevaarlijk werk achterlaat.
Die mag zich niet eens aannemer noemen. Hartstikke gevaarlijk!
Jaaa zo naar voor ze lijkt me echt een heel pittige tijd voor ze, hopelijk gaat straks alles met de baby voorspoedig, wordt hun huis gefixt en kunnen ze weer een beetje ontspannen
Boeie, ik snap zulke analyses nooit, wie vindt dit nou interessant
Mwoah weet niet, toen ze nog duidelijk op zolder sliep maakte ze ook reels en advertenties in dat bed… dus denk dat ze het een gezellig plekje ofzo vindt?
Ja hallo, had net het halve bericht gelezen en nu is het verwijderd
Welk bericht?
Ik niks haha
En het account lijkt ook alweer weg?
Waar gaat dit over
Het was een analyse over een YouTuber die uit elkaar is met partner en nu niet meer op zolder slaapt maar op de slaapkamer… De poster had goed ingezoomd op Instagram Reels om dit te ontdekken.
Nope
Dat is…toegewijd
Een heuse Nancy Drew