Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Het is overenthousiast, maar creep nee. Creepy zou zijn als ze met de taart bij Bonnie zou aanbellen

3 likes

Ik zou het wel creepy vinden als onbekenden zo met mijn leven en hoogtepunten bezig zouden zijn. Maar ja, ik zou ook geen goede influenza zijn.

29 likes

Ja, maar bij mij zou het ook niet op komen om mijn dagelijkse beslommeringen te filmen en uploaden op YouTube. Ik denk dat je daar toch een bepaald type persoon moet zijn

2 likes

Ook maar afgemeld. Video’s vond ik toch al beetje meh de laatste tijd maar dit wil ik niet supporten.

1 like

Kom dit nu voor de 2e keer tegen en ik kan niet eens beschrijven hoe dom ik dit voorbeeld vind, echt huilen in een hoekje ga ik hiervan.

31 likes

Omg hoe kan je dit een maand lang zeggen, ik erger me echt kapot, die hele bruiloft boeit me niks maar laat het aub morgen zijn.

4 likes

Dit soort dingen deed mijn 11 jarige nichtje op de verjaardag van Justin Bieber of als een van 1D jarig was. Daarvan dacht ik nog aaah koesjie.

5 likes

Wanneer zouden deze mensen ooit eens leren dat het niet alleen om jezelf gaat in deze situatie. Tenzij niet blond zijn tegenwoordig besmettelijk en dodelijk is, dan heb ik iets gemist.

5 likes

Zo vermoeiend, ik ga in mijn hoofd de hele tijd in discussie met dit soort uitspraken of deze mensen. Alsof ik een antwoord klaar wil hebben. (Komt voort uit ergernis) Terwijl dat gewoon zinloos is. Kost toch voor iedereen alleen maar energie dit.

6 likes

Serena’s haar ziet er zo mooi en verzorgd uit :heart_eyes:

3 likes

Omg really so SOON?

10 likes

:pleading_face: nog steeds niet

10 likes

De laatste keer dat ze ā€œit is sooner than you thinkā€ zei, dacht ik datzelfde weekend maar we zijn inmiddels ruim 3 weken verder en het is nog steeds soon. :rofl:

5 likes

image
Terwijl jullie staren naar deze naakte cavia (geen molrat!) wil ik de volgende mededeling doen: Noor gaat binnenkort trouwen (maar niet vandaag). Het is maar dat jullie het weten…

30 likes

Goh, gaat Noor trouwen. Dat had ik nog niet gehoord

3 likes

Omg zou in dit interieur nooit tomatensaus durven eten

10 likes

Hier kan je sowieso hooguit Mariakaakjes eten.

9 likes

Wat gaat eerder gebeuren?

• Ze gaan trouwen
  • Soldaat van Oranje stopt

0 stemmers

6 likes

Je vergeet de optie
ā€œDe mensheid sterft uitā€

5 likes

Ooh net een naakt koalatje🄺

1 like