Hahaha ik kn dus echt wel een beetje relaten met haar heimwee naar New York. Het leven is daar gewoon zó anders.
Same. Ik mis het dat mensen gewoon door lopen en niet kapot sloom slenteren zoals in nl.
Lol sgat je was er 10 dagen toch?
Kan je nagaan hoe sloom mensen hier zijn.
Das wel waar, in het weekend moet je de stad echt vermijden hier.
Wou dat wij ook een IM WALKIN HERE hadden dat je naar mensen kon schreeuwen, want ‘pleur op, provinciaal’ werkt onvoldoende.
Wat helpt als je pillen moet slikken is je kin op je borst. Je ziet heel veel mensen hun hoofd naar achteren doen maar dan sluit je je keel juist af. Door je kin op je borst te doen zet je je slokdarm open. Gaat het makkelijker
Wat als dit de enige 2 mensen blijven en ze al die extra content speciaal voor hen moet maken. Allemaal extra werk voor 2 tientjes.
Ja joh, dit is zij zelf en haar moeder of een vriendin ofzo
deze op je pols zetten.
Is er ooit een andere influencer geweest die haar bruiloft zo uitmelkt als Noor? Mijn god, niemand is zo geïnteresseerd in deze bruiloft, wie houdt ze nog voor de gek? Je gaat er bijna aan twijfelen of ze gaan trouwen voor de content of voor de liefde.
Annemerel
Ze hebben in eerste instantie best wel veel “achter de schermen gedaan” en de datum en locatie enzo achter gehouden. Ik heb ergens een beetje het gevoel dat (miss door het super instagrammable vrijgezellenfeest?) ze nu/sindsdien een beetje overcompenseert door er heel veel over te plaatsen.
Ze is gewoon heel enthousiast wat superleuk is voor haar, maar beter deelt ze gewoon hihaho klaarmaken voor x datum. I.p.v. zo half in de geheimzinnige modus en deels in een overexcited hypemodus te zitten.
Sowieso wie deert het dat ze gaat trouwen, maar ze heeft haar volgers niet echt meegenomen in het proces dus die anticipation is er nu helemaal niet.
omg wat een afvoerputje wordt dit. Ze maakt die telegram aan voor leden (niet voor te veel leden want dan kan ze het natuurlijk net zo goed meteen online gooien!!!) waar ze dan ‘‘juice’’ kan plaatsen van dingen die ze nog niet op insta wil gooien omdat het nog niet goed gecheckt is. Onder andere een screenshot van een whatsappgesprek met Ali B. Maar wat denkt ze dat er gaat gebeuren met die dingen die ze daar post, die worden gescreenshot en belanden dan toch alsnog ergens op het internet. Best gevaarlijk als het dingen zijn die niet eens waar zijn.
Wat een misselijke meid
Ik zit serieus te overwegen een fietsbel aan mijn kinderwagen te maken xD
Sorry maar mensen met kinderwagens zijn juist sloom en staan vaak in de weg haha.
Hahah doen! Ik vraag me altijd af waarom er geen fietsbel ofzo zit op winkelkarretjes. Zo vaak van die ouderen die de doorgang blokkeren en dan totaal niet reageren als je vraagt of je er langs mag. Een bel klinkt dan zo lekker agressief hahaha van aan de kant Nel ik mot er langs.
Jaaa logisch ahahah maar oh het lijkt me soms zo fijn ff lekker bellen
Hahaha ik niet hoor, sta altijd zuchtend achter mensen aan te hobbelen!