Ze kiest zelf voor haar vulva al dan niet op beeld
Baby kiest nergens voor en zijn geboorte wordt met naam en toenaam op internet geflikkerd.
Precies, dat vind ik nog het ergste van het hele gebeuren.
Je mag vanalles zeggen, maar als ik er iets anders over denk mag ik dat ook zeggen volgens mij. Niemand zegt dat je niets over Youtubers mag zeggen want ja daar is het hier voor, maar ik vind het gewoon erg ignorant en ongevoelig als je je eigen mate van ‘vermaak’ dat je nu (niet) uit haar vlogs haalt boven haar gemoedstoestand en mentale gezondheid gaat stellen. Je weet dat ze iets super heftigs doormaakt, prima als je haar vlogs daardoor niet meer superleuk vindt maar daar dan zo hard over oordelen op een openbaar forum vind ik echt akelig en van weinig inlevingsvermogen getuigen.
Daarbij vind ik het ook echt niet oké om opmerkingen over mensen hun lichaam te maken dus ik weet niet waar je vandaan haalt dat ik dat wel oké zou vinden (je quote mij en je scheert enorm over een kam dan dus). Je reageert ook niet echt inhoudelijk op wat ik zeg dus begrijp niet zo goed waarom je mij überhaupt quote dan.
Over je laatste post: wat je daar als laatste zegt is gewoon fucking kinderachtig natuurlijk, al zat je hier al 5 jaar, verandert niets aan hoe ik (en denk de rest ook) op jou reageer, beetje een zwaktebod.
Dat is toch het hele idee van een forum oorspronkelijk, dat mensen met een verschillende mening daar met elkaar over discussiëren?
Wanneer die mening ongepast of ronduit bot is, dan wel ja
Dat is het concept van een forum.
Dan kun je dat toch nuanceren? Ik ben het met je eens dat het niet oké is als iemand bot op een ander reageert en dan het halve forum (bij wijze van spreken) er bovenop springt om diegene ‘terecht te wijzen’. Maar als ik iets lees dat ik bot vind zal ik daar wel op reageren en zeker als ik er echt een sterk gevoel over heb en/of als er specifiek op mij gereageerd wordt, dan denk ik niet ‘hm ik laat het maar want het ZaL wEl niEt zO boT beDoeLd ziJn’ 
Maar geef ff toe, bij jou is het wel vaak bot doen om het bot doen. Niet erg hoor maar own het dan
Ja dit. Toen ik Lotte leerde kennen was ze juist zoals ze nu is. Ze is eerder nu weer haar oude zelf en in haar relatie juist erg veranderd.
@madeliefje ze is niet “tegen” ‘s avonds op straat zijn, ze heeft ‘s nachts iets super traumatisch meegemaakt?? Beetje kut om het zo te zeggen 
Wow, heftig!
Nee dat mag je niet
Ja wtf bezielt mensen om dat soort shit te commenten
Wat een bemoeial 

Ze drinkt in de vlog van vandaag champagne hoor, alvast een waarschuwing voor degenen die de grond onder hun voeten voelen wegzakken van shock en verraad.
Echt helemaal van t padje die meid
Ohnee hoe overleefd een volwassen man als een vrouw niet voor hem kookt.
Toch even checken of ze haar vrouwelijke taken doet
🥲
De meid is wel extra ja
Ook die post over tomatensap in t vliegtuig, dat vind ze luxe whahaha.
Nouja weetje, ik kijk veel liever naar iemand zoals haar die alles zo waardeert in t leven dan influencers waarvoor alles ‘gewoon’ is geworden.