Ik vind dat noor helemaal niet zoveel deelt over haar bruiloft. Behalve dan over de datum… wat boeit het wanneer je gaat trouwen? De datum is toch niet het leukste om te delen over een bruiloft?
Er mogen ook wel richtingaanwijzers komen op die dingen. Hoe sommige mensen er mee rijden
Was even benieuwd naar de ‘Ik heb nog nooit zo veel vragen over een make-up look gekregen, hier een link met alle producten’ story van Noor. Onder de instapost is maar liefst 1 iemand die vraagt welke palette ze gebruikt Influenceronzin
Hahahaha dat ben ik Ben oprecht benieuwd want vind het een mooie look. Maar de link komt uit op een lipstick en helemaal niet bij de andere producten
Ik denk dat het dit oogschaduw palette is en de fatale lipstick die ze linkt of die stellar oogschaduws
Het erge vind ik dan nog wel dat er dus wel vreemden op zitten te wachten, net als Bonnie’s fans met de verlovingstaart.
Gaat ze iemand op straat bekogelen met die champagne?
Ik krijg een Carrie in Parijs aflevering van SATC flashback bij het zien van die foto.
Echt werkelijk fascinerend, deze foto. Ben wel benieuwd naar de extravagante huwelijksvoltrekking. Belooft wat!
Wattt. Ons lekker maken en dan privé? Grapje zeker? Tjonge ik stond net op het punt deze vrouw te gaan volgen 🤌🏻🤌🏻
Nou, echt! Heb er weinig vertrouwen in dat het huwelijk morgen al plaatsvindt, eerst nog 10 pre-party’s ofzo.
Wat een opluchting, dat ze toch gaat trouwen
Haha ze heeft wel gezegd dat het drie dagen duurt volgens mij. Dus volgens mij trouwt ze morgen niet eens
Deze man
Wat een fucking held.
Ja ik weet het is geen Bonnie enz dus bijna niemand kijkt dit hier maar wil het toch delen.
Idd het is net alsof ze Thierry ziet lopen.
Ben benieuwd of die Eiffeltoren erbij is gephotoshopt
Verbaasd me dat die niet op z’n kop staat
Ik heb nog niet gekeken maar heb een rare nasmaak door mensen die hun goede daden filmen.
Geld komt niet vanzelf binnen om dit soort dingen te kunnen doen. Ik kijk 100x liever naar iemand die mensen helpt enz dan naar iemand die voor de zoveelste keer onnodig kleding koopt enz.