Wow, heftig!
taal en ik hebben het moeilijk
Nee dat mag je niet
Ja wtf bezielt mensen om dat soort shit te commenten
Wat een bemoeial
Ze drinkt in de vlog van vandaag champagne hoor, alvast een waarschuwing voor degenen die de grond onder hun voeten voelen wegzakken van shock en verraad.
Mensen zijn nu eenmaal (te) nieuwsgierig en brutaal. Dat is denk ik ook een valkuil voor een vlogger, wanneer je alles deelt willen mensen ook alles weten. Niet dat ze het een donder aangaat waar hij wel of niet eet, maar dat zulke vragen komen verbaasd me niet.
Echt helemaal van t padje die meid
Ohnee hoe overleefd een volwassen man als een vrouw niet voor hem kookt.
Toch even checken of ze haar vrouwelijke taken doet đĽ˛
De meid is wel extra ja Ook die post over tomatensap in t vliegtuig, dat vind ze luxe whahaha.
Nouja weetje, ik kijk veel liever naar iemand zoals haar die alles zo waardeert in t leven dan influencers waarvoor alles âgewoonâ is geworden.
Haha, mijn moeder is ook zo. Als die terug is gekomen van vakantie zegt ze minstens drie keer: âRaar hè, dat we nu weer thuis zijn. Vanochtend waren we nog daar en nu zijn we gewoon weer thuis, zo gek.â
De magie van reizen is real.
Het is luxer als een halve kaassoufflĂŠ dus why not.
Nou ik denk oprecht dat als ze een kaassoufflĂŠ in een vliegtuig zou krijgen ze spontaan klaarkomt van geluk. Of een Kaastengel
Of nog beter: een tomatensoepie met kaasstengel. Dat zou zorgen voor heftige turbulentie.
Ik ben ook zo het Ăs toch ook bijzonder (ook al is het niet bijzonder) dat je binnen een paar uur gewoon in een heel andere omgeving en ander land bent. Ik vind het ook altijd helemaal een beleving dat ik âs ochtends nog uitgebreid heb ontbeten en rondgewandeld ergens in een heel ander land en âs avonds ineens in mân eigen huis mân avondeten eet. Ik hoop eigenlijk dat ik die verwondering nooit kwijtraak.
Ik vind het ook wel lief eigenlijk. En als een land een heel andere sfeer heeft dan Nederland, dan heb ik het ook wel. Ik moet alleen altijd een beetje lachen omdat mijn moeder het brengt alsof we opeens weer thuis waren en niet net 10 uur in een auto hebben gezeten.