Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Wow, heftig!

26 likes

:joy: taal en ik hebben het moeilijk

10 likes

8 likes

Nee dat mag je niet

30 likes

Ja wtf bezielt mensen om dat soort shit te commenten

13 likes

Wat een bemoeial :joy::joy::joy:

1 like

Ze drinkt in de vlog van vandaag champagne hoor, alvast een waarschuwing voor degenen die de grond onder hun voeten voelen wegzakken van shock en verraad.

33 likes

Mensen zijn nu eenmaal (te) nieuwsgierig en brutaal. Dat is denk ik ook een valkuil voor een vlogger, wanneer je alles deelt willen mensen ook alles weten. Niet dat ze het een donder aangaat waar hij wel of niet eet, maar dat zulke vragen komen verbaasd me niet.

2 likes

Echt helemaal van t padje die meid

3 likes

Ohnee hoe overleefd een volwassen man als een vrouw niet voor hem kookt.

27 likes

Toch even checken of ze haar vrouwelijke taken doet :sob:🥲

3 likes

Bonnie die 3 weken op vakantie is geweest: ‘zo ONWERKELIJK om weer thuis te zijn’

:joy::joy::joy:

35 likes

De meid is wel extra ja :joy: Ook die post over tomatensap in t vliegtuig, dat vind ze luxe whahaha.
Nouja weetje, ik kijk veel liever naar iemand zoals haar die alles zo waardeert in t leven dan influencers waarvoor alles ‘gewoon’ is geworden.

35 likes

Haha, mijn moeder is ook zo. Als die terug is gekomen van vakantie zegt ze minstens drie keer: ‘Raar hè, dat we nu weer thuis zijn. Vanochtend waren we nog daar en nu zijn we gewoon weer thuis, zo gek.’

De magie van reizen is real.

94 likes

Het is luxer als een halve kaassoufflĂŠ dus why not.

4 likes

Nou ik denk oprecht dat als ze een kaassoufflĂŠ in een vliegtuig zou krijgen ze spontaan klaarkomt van geluk. Of een Kaastengel :joy:

8 likes

Of nog beter: een tomatensoepie met kaasstengel. Dat zou zorgen voor heftige turbulentie.

7 likes

Nee, nee, een: (als t goed is begint de video op het juiste tijdstip…).

5 likes

Ik ben ook zo :grinning_face_with_smiling_eyes: het ís toch ook bijzonder (ook al is het niet bijzonder) dat je binnen een paar uur gewoon in een heel andere omgeving en ander land bent. Ik vind het ook altijd helemaal een beleving dat ik ‘s ochtends nog uitgebreid heb ontbeten en rondgewandeld ergens in een heel ander land en ‘s avonds ineens in m’n eigen huis m’n avondeten eet. Ik hoop eigenlijk dat ik die verwondering nooit kwijtraak.

119 likes

Ik vind het ook wel lief eigenlijk. En als een land een heel andere sfeer heeft dan Nederland, dan heb ik het ook wel. Ik moet alleen altijd een beetje lachen omdat mijn moeder het brengt alsof we opeens weer thuis waren en niet net 10 uur in een auto hebben gezeten.

6 likes