Ik heb zelf heel vaak (dit klinkt echt idioot I know) dat ik wegga met de auto en als ik dan terugkom en ik m’n huis in de verte zie dat ik heel even denk “Hey, er is niemand thuis” omdat ik de auto niet zie staan…terwijl ik er zelf inzit.
Uhhh weet niet of dit iets met t onderwerp te maken heeft maar moest eraan denken whaha.
Ik vind dat echt het allerkutste gevoel, dat je Savonds weer in je eigen poepsaaie omgeving bent.
True, true, maar andersom dus ook: zo ben je nog je koffer aan het inpakken en nog even met iemand aan het afspreken thuis en zo loop je op dezelfde dag door de straten op zoek naar de leukste kroeg van een heel ander land.
Haha ja, een beetje weemoedig. Kutgevoel.
Ik heb dit ook! Ik heb ook wel eens dat ik iets meemaak met m’n vriend samen en dat ik dan denk: oh dit moet ik zo echt aan m’n vriend vertellen! Terwijl hij er dus gewoon bij is. Beetje in dezelfde categorie haha. Sorry voor de offtopic
3 weken op vakantie lijkt me zo heerlijk. Dan ga je er echt tussenuit. Kan mij goed voorstellen dat thuiskomen dan onwerkelijk voelt. Het is zo’n grote luxe om te kunnen en mogen reizen. Vind ik zelf ook vaak bijzonder als ik nog in het buitenland ben, dat dat gewoon kan. Zo vanzelfsprekend is dat nog steeds niet. En als het moet, ben je binnen max 12u weer thuis terwijl je honderden (soms duizenden) kilometers hebt afgelegd.
Als je dat leuk vindt, moet je zeker ook naar in the frow haar huwelijk kijken. Dat was fantastisch, verschillende jurken, mooie looks, schoenen, prachtige locatie.
Ben zo blij dat ik haar niet meer volg.
Hella stelt echt nooit teleur, wat een perfect plaatje altijd
Ik vind het wel lief eigenlijk. Zij kan zo tevreden zijn met de kleinste dingen. Ook wel mooi om te zien hoe verschillend luxe is voor iedereen.
hebben jullie het verhaal van manon tilstra gezien? het verbaast me echt niet dat zij wappie is
Ze is wel 10 jaar te oud om een zoomer te zijn
Hahaha echt open je ogen mensen
Manon en dwayne hadden het natuurlijk al lanngggggg door. Maargoed nu brengen ze ons op het pad der verlichting.
Wat ik wel bijzonder vind dat influencers altijd zo vel mogelijk weg blijven van politiek en zelfs heel grote wereldproblemen nooit benoemen. En als het gaat over corona ze denken halve politici te zijn en degelijk onderzoek te hebben gedaan.
Ik moet die discussie van gisteren eigenlijk negeren, maar het triggert me blijkbaar zo dat ik toch ook nog even wil reageren.
Discussie over Lotte: ik vind de sfeer op dit forum zo negatief worden. En dan vooral door die betweters die denken te “bepalen” wat je wel en niet zou mogen zeggen. Ik kijk zelf ook minder graag naar de vlogs van Lotte, door haar levensstijl nu en dat gegiechel/gezuip. Maar tuurlijk mag Lotte haar leven leiden zoals ze dat zelf wil, maar ze kiest er nog steeds voor om haar leven online te delen en dan kan het nou eenmaal zo zijn dat mensen afhaken met kijken. Dat mag best gezegd worden vind ik en dat is heel wat anders dan hele persoonlijke vragen direct onder haar video te zetten.
Laat iedereen nou gewoon zijn eigen mening hebben, daar is dit forum inderdaad voor.
Bevalvideo Julia: ik vond het een hele mooie en interessante video en snap niet goed dat mensen er zo panisch over doen. Juist dat ze zo duidelijk en realistisch filmt kan ik alleen maar waarderen. Wil niet zeggen dat ik mezelf ook zo op het internet zou willen zetten, maar bij anderen vind ik het wel mooi om te zien.
Oké, back to leuke berichten!
Oke baas. Wilde net een niet leuk bericht komen posten. Maar helaas
Deze bepaling mis je nog.
Haar zoon Persil