Toch fascinerend hoe dit soort mensen zich nooit uitspreken als er letterlijk mensen doodgaan en onderdrukt worden want “positive vibes only ”, maar als een restaurant dat de wet overtreedt moet sluiten moeten we ineens ‘upspeaken’
En mooi negeren dat het restaurant naast dit restaurant dicht is gebleven omdat het niet veilig was. Waar blijft de fundraiser voor hun?
Kwamen deze mensen maar altijd op voor het verbeteren van de toegankelijkheid van openbare plekken.
Tot ze het zelf meemaakt, dan piept madam wel anders. Ik neem Manon en haar zus Paulien echt niet serieus meer.
Ze hebben inmiddels dus meer gecrowdfund (200.000) in 2 dagen dan dat ze in 1.5 jaar aan overheidssteun gekregen hebben. Coronaverzet is blijkbaar een goed verdienmodel.
Ze “gaan op zoek naar een plek in de nieuwe wereld” aldus de gofundme.
En hebben 200k belastingschuld volgens de eigenaren, dus komt vast van pas. Maar dat was voor de sluiting ook al, en wordt niet vermeld in de gofundme, dus
Ze bestaan ook nog geen 3 jaar
Ze hadden volgens hun eigen insta een belastingschuld van 200.000 eurie (door corona want lockdowns enzo zeggen ze). Die zijn ze dan ook weer kwijt. Lekker bedrag voor een schone lei
@Cauchi iets zegt me dat deze mensen nada om de zorg geven.
En gratis een nieuwe reputatie als extreem-rechts wappiehol.
Op Twitter zijn ze ook allemaal heel boos dat het AD deze foto heeft geplaatst, want dit vinden ze ‘misrepresentatie’ en ‘ze hebben deze mensen direct weggestuurd’. Maar ik snap niet waar ze nou boos om zijn, dat het nu lijkt alsof ze allemaal anti-nazi en anti-facist zijn? Is dat een probleem?
Een slechte afzetmarkt is ook een afzetmarkt
Heel stereotype gedacht maar 3/4e van de mensen die ik daar zag leken me niet echt types voor een vegaburger zeg maar…
Yes, want deze mensen waren “vast ingehuurd”, “alleen daar om onrust te veroorzaken” en “de enige met mondkapjes, dus sowieso undercover antifa”
De politie stond op een geven moment naast ze aan de overkant van waku waku (bij tivo dus), maar die hebben ze niet weggestuurd.
Is je als restaurant niet houden aan de corona regels, het nieuwe je hele toko in de fik steken en geld vragen aan de verzekering.
Zo kom je wel makkelijk uit de schulden met een beetje zielig doen.
Het is een soort huwelijk van principieel extreem links en boos extreem rechts voor de deur van waku waku, heel vreemd.
Er staan ook bunnikside lui die normaal een hekel hebben aan alles wat vega is die nu voor een restaurant protesteren waarvan de eigenaar beweert dat het “op een hoge frequentie van liefde vibreert”
Heel interessant allemaal (lange Frans gif)
Maar op die foto lijkt het alsof ze de coronatoegangspas facisme vinden, maar het is dus juist een tegenprotest?
Wat een verwarrende tijden leven we in hè!
Het is ook echt absurd om te zien hoe mensen het opeens hebben over een idyllische wereld zonder discriminatie en tirannie in de comments van wakuwaku.
Terwijl diezelfde mensen er geen zak om geven wanneer het gaat om zaken die er echt toe doen, maar “het hen niet raakt”. Staan wrshcnlijk voorop om te roepen dat zwarte piet moet blijven😡
Zo is waku waku niet rolstoeltoegankelijk en hebben ze geen menukaarten met braille. Ze hebben duidelijk geen enkel probleem met medische discriminatie, tenzij ze ineens mogelijk omzet mislopen.
Martin mantelnwerd volgens mij al eerder gequote, maar dit is ook wel treffend over dergelijke loze anti discriminatie kreten.
Ik ga stuk om die hartjes. Alsof Alwin het geschreven heeft.
Sorry maar ik ben helemaal confuus. Ergens mis ik iets.
Wie noemen wie nazi’s?
Leg het me alsjeblieft langzaam uit.