Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ja en bij Mascha edit Gregor ook een groot deel van de video’s en de zaterdagvideo’s doet een editor, Bonnie doet alles zelf toch?

3 likes

Idd, ze doet voor elk ander soort video alleen al een andere intro dus dat laat wel al zien dat er meer wordt over nagedacht en meer tijd inzit dan gewoon wat knippen

1 like

Wat ik vooral bizar vond om te horen in Lotte’s laatste vlog is dat ze nog nooit een manicure of pedicure heeft gehad? Niet gek natuurlijk voor een ‘normale’ mens, maar wel als je al 10 jaar blogt/vlogt over beauty? Zouden ze haar dat echt nog nooit aangeboden hebben?

Als ik beautyblogger zou zijn, zou ik het wel weten. Zou echt elke maand schooien voor een massage, beautytreatment, waxbeurt, manicure, etc in ruil voor een tag op insta oid. :sweat_smile: Lijkt me heeeeerlijk

Moet zeggen dat ik bij weinig mensen dat zie. En als mensen een manicure hebben dan is het bij mensen die ze kennen vgm en dan betalen ze er voor. Misschien heeft die branche niet zoveel reclame nodig haha

2 likes

Maar die maakt ze niet zelf! Daar huurt ze iemand voor in

1 like

Maar dan nog denkt ze er wel over na en probeert ze van het geheel iets leuk te maken

Bonnie maakt echt wel werk van haar vlogs. Vaak zit er ook muziekjes in verwerkt etc. En ook wel humor, ik moet vaak wel lachen wanneer Nick even staat te gapen of te dagdromen op de achtergrond ofzo ze dan even inzoomd bij wijze van grap. En ik hou echt van lange vlogs, Zoe’s vlogmass video’s zijn vaak rond de 30 minuten en ik geniet daar echt van.

2 likes

Mayra Louise (Happy Is Not A Dress Size) plaatst iets over vrouwen en DM’s, ik denk bij haar ex? Als verwijzing naar een eerdere story, maar die is al weg. Weet iemand waar dat over ging?

1 like

De intro van deze vakantievlogs heeft ze gewoon zelf gemaakt hoor.
En die intro’s van haar normale vlogs zijn inderdaad door een ander gemaakt, neem aan dat ze zelf graag toffe intro’s wilde hebben die ze zelf niet kan maken omdat ze zelf geen animator is obviously, dus dan werk je inderdaad met iemand anders samen.

1 like

Jeetje, wat kut van die vent. En voor die volgers heb ik gewoon echt geen woorden. Mensen zijn zo schaamteloos, echt walgelijk. Kan me voorstellen dat dat allemaal behoorlijke trust issues oplevert, pffff.

Waren ze toen al niet uit elkaar?
Nog steeds heel vervelend voor haar etc maar dit benoemde ze zelf op insta

1 like

Ben eventjes naar de vlog van Bonnie aan het kijken en hoor Nick zeggen ‘Er zit geen oven in dit appartement, heftig’ Aan de ene kant snap ik dat het misschien wel handig is als je echt thuis wilt eten, maar aan de andere kant: wat maakt het uit?

En Bonnie was bang voor het boek van Thomas Olde Heuvelt, Echo. Weet niet of iemand die gelezen heeft maar wat een teleurstelling was dat boek.

Bedoel je met ftm, Follow the money?

Ben op het kanaal gestuit van Nathan the hoof guy. Deze man praat zo prettig over het verzorgen van koeienhoeven :joy: hij heeft zo’n 270k abonnees maar zijn video’s pakken miljoenen views, stuk voor stuk. Gisteravond in slaap gevallen hiermee en inmiddels zoveel video’s gebinget dat ik de werkwijze door begin te krijgen.

Zei iemand salicylic acid?

9 likes

Iemand deelde laatst de video van thomas van stuk dat hij covermodel werd in 4 maanden. Hij had blijkbaar ook nog een andere video waarin hij helikopterpiloot ging worden in 4 maanden. Hoe is deze gast zo gedreven en gemotiveerd naast al die andere dingen. Ik dacht echt wat doe ik met mijn leven :joy:

9 likes

Hij heeft ook een video over een top40 hit scoren ofzoiets. Waar hij de motivatie vandaan haalt is mij ook een raadsel, vooral ook met het geheim houden voor iedereen.

1 like

2.5 miljoen abonnees en :money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face::money_mouth_face:

29 likes

Ja dat geheim houden lijkt mij nog het moeilijkst.
@Spaarlamp dat geld verdient hij sowieso, dus daar hoeft hij dat niet voor te doen eigenlijk

1 like

@Bill

beetje offtopic

Wat denk ik ook wel meespeelt is dat mensen tegenwoordig nog wel eens het woord nazi als een soort bijnaam/scheldnaam gebruiken voor een streng persoon of iemand met een bepaalde sterk aanwezige overtuiging. In Grey’s Anatomy werd bijvoorbeeld een van de leidinggevenden “De Nazi” genoemd omdat de co-assistenten haar streng of hard vonden. Daardoor heeft het woord zijn waarde een beetje verloren en weet je niet zeker als iemand het woord nazi gebruikt of er dan wordt gedoeld op echt iemand is die het nazisme aanhangt, of “gewoon” iemand die streng is (of overkomt). Neo-nazi wordt voor zover ik weet alleen gebruikt om echte nazi’s aan te duiden dus bij dat woord weet je in ieder geval zeker waar je mee dealt. Ik snap wel wat je bedoelt!

5 likes

Mhh ja dat is zo, maar in deze context (in Nederland) is dat minder relevant denk ik toch? Ik denk in ieder geval niet dat er bij dat restaurant in Utrecht aanhangers van al-Assad of Hoessein aanwezig waren :thinking:

Ik vroeg me echt vanochtend af, zou hij alles tegelijk hebben opgenomen? Lijkt me heel heftig als je wilt studeren voor helikopterpiloot en tegelijk een ziek dieet moet volgen en dagelijks trainen voor een covershoot. In de laatste aflevering heeft hij ook een ander kapsel dus ik denk dat hij het niet helemaal tegelijk heeft gedaan. Enige overlap dus wel gok ik

4 likes