Waren ze toen al niet uit elkaar?
Nog steeds heel vervelend voor haar etc maar dit benoemde ze zelf op insta
Ben eventjes naar de vlog van Bonnie aan het kijken en hoor Nick zeggen âEr zit geen oven in dit appartement, heftigâ Aan de ene kant snap ik dat het misschien wel handig is als je echt thuis wilt eten, maar aan de andere kant: wat maakt het uit?
En Bonnie was bang voor het boek van Thomas Olde Heuvelt, Echo. Weet niet of iemand die gelezen heeft maar wat een teleurstelling was dat boek.
Bedoel je met ftm, Follow the money?
Ben op het kanaal gestuit van Nathan the hoof guy. Deze man praat zo prettig over het verzorgen van koeienhoeven hij heeft zoân 270k abonnees maar zijn videoâs pakken miljoenen views, stuk voor stuk. Gisteravond in slaap gevallen hiermee en inmiddels zoveel videoâs gebinget dat ik de werkwijze door begin te krijgen.
Zei iemand salicylic acid?
Iemand deelde laatst de video van thomas van stuk dat hij covermodel werd in 4 maanden. Hij had blijkbaar ook nog een andere video waarin hij helikopterpiloot ging worden in 4 maanden. Hoe is deze gast zo gedreven en gemotiveerd naast al die andere dingen. Ik dacht echt wat doe ik met mijn leven
Hij heeft ook een video over een top40 hit scoren ofzoiets. Waar hij de motivatie vandaan haalt is mij ook een raadsel, vooral ook met het geheim houden voor iedereen.
2.5 miljoen abonnees en
Ja dat geheim houden lijkt mij nog het moeilijkst.
@Spaarlamp dat geld verdient hij sowieso, dus daar hoeft hij dat niet voor te doen eigenlijk
beetje offtopic
Wat denk ik ook wel meespeelt is dat mensen tegenwoordig nog wel eens het woord nazi als een soort bijnaam/scheldnaam gebruiken voor een streng persoon of iemand met een bepaalde sterk aanwezige overtuiging. In Greyâs Anatomy werd bijvoorbeeld een van de leidinggevenden âDe Naziâ genoemd omdat de co-assistenten haar streng of hard vonden. Daardoor heeft het woord zijn waarde een beetje verloren en weet je niet zeker als iemand het woord nazi gebruikt of er dan wordt gedoeld op echt iemand is die het nazisme aanhangt, of âgewoonâ iemand die streng is (of overkomt). Neo-nazi wordt voor zover ik weet alleen gebruikt om echte naziâs aan te duiden dus bij dat woord weet je in ieder geval zeker waar je mee dealt. Ik snap wel wat je bedoelt!
Mhh ja dat is zo, maar in deze context (in Nederland) is dat minder relevant denk ik toch? Ik denk in ieder geval niet dat er bij dat restaurant in Utrecht aanhangers van al-Assad of Hoessein aanwezig waren
Ik vroeg me echt vanochtend af, zou hij alles tegelijk hebben opgenomen? Lijkt me heel heftig als je wilt studeren voor helikopterpiloot en tegelijk een ziek dieet moet volgen en dagelijks trainen voor een covershoot. In de laatste aflevering heeft hij ook een ander kapsel dus ik denk dat hij het niet helemaal tegelijk heeft gedaan. Enige overlap dus wel gok ik
Er moet echt zoveel meer voorlichting komen voor jongens. Hoeveel jongentjes er nog reageren met " Je ziet haar tepels dus ze moet niet zeuren"
Eh sorry al zie je iemands linker schaamlip rondbungelen het geeft jou en je dunne wurmpje geen toestemming om iemand aan te raken of na te roepen.
ugh walgelijk. Had er laatst ook nog een achter mij aan dat ik als dikke vrouw dankbaar moest zijn dat hij mij aandacht gaf⊠Echt rot op.
Ik vond dit echt een van de beste Boosafleveringen die ik gezien heb. Ik ging er gewoon helemaal van zweten omdat ik er zo woest van werd. Hoop echt dat dit iets teweegbrengt in het hoofd van sommige mannen, en dat ze ook vrienden of vreemden meer gaan aanspreken op hun gedrag.
Ik check bij een airbnb ook altijd eerst of er een oven is want ik wil wel afbakbroodjes kunnen eten op vakantie voor ontbijt Het lijkt me ook niet zo gek dat als je drie weken lang op vakantie gaat je ook in je airbnb maaltijden nuttigt, zeker af en toe ontbijt en lunch!
Haha echt een rustgevende video idd, op het af en toe wegsnijden van sommige stukken hoef na.
Ja en de pus.
Ik vind die spon combinaties van Lotte altijd zo random
Nu ook weer. Ze begint met âTime for lunch, ik ga vandaag voor een gebakken eitje op geroosterd brood mmmâ. Vervolgens een hele lap tekst over hoe geweldig de Sonos Roam is en daarna âWat heb jij vandaag geluncht?â
Vraag me echt af of dat dan in de briefing stond. Je wil toch juist dat mensen over die box gaan praten ipv over een lekkere tosti avocado
Door zoân vraag over lunch te stellen krijgt ze waarschijnlijk meer engagement dan iets over sonos te vragen. Door die engagement zal het ook wat beter worden opgepikt in het algoritme en komt het meer voor in de feed van non-followers. Dus als doel meer impressies haalt het vaak wel zijn doel maar zeker waar het product niet eens op de eerste foto te zien is het niet altijd zo effectief.
Edit: En Lotte gebruikt ook de paid partnership optie van insta bij haar post hierdoor krijg coolblue in ieder geval wat omdat iedereen de naam ziet
Lof it