Ja is echt hip. Of je het mooi vindt is een tweede
Ik ben echt in shock. Vind het wel tof dat het in is dat je wenkbrauwen niet meer zo strak in model hoeven te zitten. Maar dit is echt het andere uiterste
Ik krijg echt een error dat de haartjes in het midden langer zijn dan aan de voorkant.
Ja een soort van omhoog gepermanent. Ik vind t een belachelijke trend en bij niemand mooi.
wordt er zo kriebelig van, alsof je je te strakke statische trui hebt uitgedaan over je hoofd haha. Dan wil ik het âplatâ wrijven ofzo?
Nou hoeven ze t ook niet voor mij te doen natuurlijk, maar wel nmsvpe.
Maar ik snap het niet. Als je gaat douchen of je gezicht wassen gaan die haren toch weer door elkaar? Of zijn ze keihard ofzo?
Nee omdat die vloeistof ervoor zorgt dat de haar richting veranderd en je het 24 uur niet nat mag maken
Vergelijk het met een permanentje
Ik vind het bij Bonnie wel mooi staan
Ah dus ze gaan altijd terug naar deze positie. Fascinerend. Vind volle wenkbrauwen wel heel mooi staan bij haar iig
Paar weken
En je moet ze wel kammen en eventueel met gel doen
Je verwacht het niet maar ik had dit dus zelf ook 
Omg wat een uitvinding voortaan ga ik mân wenkbrauwen altijd zo dragen
zo komen ze echt tot hun recht
ik dacht dat het over haar wimpers ging

Die hele wenkrbauwtrend doet me hieraan denken
Weet niet helemaal waar ik het moet plaatsen, maar Only Seven Left gaat weer een show doenđ±
Klein beetje ex fangirl hoor haha
Lol kan Bram dit weer heerlijk uitmelken in zân videoâs
Oh ja hij gaat er 100% veel over zeggen. Ze hebben blijkbaar 7 nieuwe nummers opgenomen dit jaar in het geheim dus daar zal hij ongetwijfeld beeldmateriaal van hebben en gaan delen.
Only seven songs left
Haha ik was blijkbaar ook nog op hun geabonneerd.
Zelfs de kaartjes zijn Only Seven Euro.
Wow super chill, toen ik Lissabon boekte heb ik al hun videos gekeken en toevallig ga ik nu net een weekendje Praag boeken
In de kielzog van Bonnie.
Geweldig hé!
Ik wil echt weer heen 
Haha ik had dit met Vietnam. Helemaal geĂŻnspireerd door Bonnie haar vlogs en toen kwam ik daar in Vietnam ook nog haar ouders tegen! Superleuke mensen trouwens, heb een praatje gemaakt en gezegd dat ik ze kende uit de vlogs.
Haha ja ik ook!
jammer dat het alleen in Hilversum is want dan kom ik niet meer thuis erna. Zit stiekem te hopen dat ze iets van Den Haag of Dordrecht doen