Weet niet helemaal waar ik het moet plaatsen, maar Only Seven Left gaat weer een show doen😱
Klein beetje ex fangirl hoor haha
Weet niet helemaal waar ik het moet plaatsen, maar Only Seven Left gaat weer een show doen😱
Klein beetje ex fangirl hoor haha
Lol kan Bram dit weer heerlijk uitmelken in z’n video’s
Oh ja hij gaat er 100% veel over zeggen. Ze hebben blijkbaar 7 nieuwe nummers opgenomen dit jaar in het geheim dus daar zal hij ongetwijfeld beeldmateriaal van hebben en gaan delen.
Only seven songs left
Haha ik was blijkbaar ook nog op hun geabonneerd.
Zelfs de kaartjes zijn Only Seven Euro.
Wow super chill, toen ik Lissabon boekte heb ik al hun videos gekeken en toevallig ga ik nu net een weekendje Praag boeken
In de kielzog van Bonnie.
Geweldig hé!
Ik wil echt weer heen 
Haha ik had dit met Vietnam. Helemaal geïnspireerd door Bonnie haar vlogs en toen kwam ik daar in Vietnam ook nog haar ouders tegen! Superleuke mensen trouwens, heb een praatje gemaakt en gezegd dat ik ze kende uit de vlogs.
Haha ja ik ook!
jammer dat het alleen in Hilversum is want dan kom ik niet meer thuis erna. Zit stiekem te hopen dat ze iets van Den Haag of Dordrecht doen 

Ik ben bang dat het eenmalig is… Hilversum is enkele reis voor mij 2 uur rijden. Maar ik kan bij een vriendin blijven slapen gelukkig. Die woont er een uur vandaan. We gingen altijd samen naar OSL dus dit is mooi toepasselijk haha 
Ik volg haar en ik heb het gevoel dat ze elke week een skin care routine doet. 
Chodov 
Ik heb dan altijd het idee dat ze gewoon een stiekeme manier zoeken om weer producten te kunnen promoten
Leuke tip voor Mas, Krek en Miel! Die lopen graag lekker 4,5 uur in een overdekte mall als ze in super mooie steden zijn.
Met name de Sephora, dat doet zelfs met babies iets in je brein dat je gewoon HE-LE-MAAL wild van plezier wordt.
Ja wtf was dat hahaha
Ik vind Marloes van Optima Vita erg leuk en haar video’s over voeding heel handig en interessant, maar het is zo jammer dat ze haar pasgeboren baby deelt op Youtube en Insta. Dat meisje is amper twee weken oud en nu al overal op internet te vinden 
als iemand een stralende huid heeft of als het iemand is waarvan ik weet dat ze verstand hebben van ingrediënten bijvoorbeeld wil ik best de skincare routine weten hoor