Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Het is net touw. Ze was toch altijd zo zuinig op haar haar?

2 likes

Ik lees in de comments dat ze weer terug wil naar haar eigen kleur. Op haar gewone Instagram post ziet het er nog wel aardig uit, maar het is verder nou niet echt een reclame voor deze haarproducten.

1 like

NĂČg twee keer kleuren? Wat voor contract heeft zij getekend. :joy:

15 likes

Als ik zelf influencer was zou gaan polsen bij Olaplex voor spon daarna of ze interesse hebben om helemaal kapotgebleekt haar weer terug te krijgen naar hoe prachtig het was. Kan je een echt succesverhaal laten zien :wink:

18 likes

Zou dat nu nog helpen dan?

2 likes

Ik vind bij haar die onnatuurlijke haarkleur echt zo’n half assed dye-job. Maar ja wat wil je met L’OrĂ©al spon.

2 likes

Oh wat erg dat haar
! Zo zonde.

Wil eigenlijk de verhuisvideo’s van Alwin zien maar sinds z’n wappie-video wil ik gewoon niet meer op z’n video’s klikken.

45 likes

Ik heb hetzelfde dilemma

2 likes

Anna zou toch gaan trouwen? Ze had haar haren beter na de trouwerij kapot kunnen sponnen.

2 likes

Jammer joh.

1 like

Same dan maar even zoeken naar niet wappies die verhuizen :heart:

1 like

Same. Kan ook niet meer normaal naar hem (en haar) kijken dus doe t niet meer.

6 likes

Omg ik ben nu bijlezen en dit is het eerste bericht dat ik zie. Wie weet is het nu?!?

Maar sowieso niet want maandag (of is het al geweest? Dacht laat ik eens kijken op insta maar dat kan niet duh).

Screenqueen to the rescue

23 likes

Oh god, Alwin komt geloof ik in mijn woonplaats wonen.

3 likes

Leonie van gewoonwateenstudentjesavondseet (al lang geen student meer) heeft een bouwval in Haarlem gekocht. Veel updates op insta Ă©n video’s op YT Ă©n een podcast erover. Ik geniet ervan.

5 likes

Haha, ze is inmiddels getrouwd, ja!

1 like

Haahah ik heb dit vanmiddag gescreend om naar mn vriend te sturen dat zijn uitgroei wel mee viel :joy:

6 likes

Vind haar look dus eigenlijk totaal niet luxe, niet eens middelmatig? Waarschijnlijk wel peperduur bij elkaar :sweat_smile: Het is zo bij elkaar geraapt. Ben ook geen fashionista maar vind Anna echt regelmatig zo geforceerd ‘effortless’ overkomen, een ‘nonchalante’ look waar eigenlijk iets te lang over nagedacht is ofzo. Gevalletje nmsmvpe.

11 likes