Het is net touw. Ze was toch altijd zo zuinig op haar haar?
Ik lees in de comments dat ze weer terug wil naar haar eigen kleur. Op haar gewone Instagram post ziet het er nog wel aardig uit, maar het is verder nou niet echt een reclame voor deze haarproducten.
NĂČg twee keer kleuren? Wat voor contract heeft zij getekend.
Als ik zelf influencer was zou gaan polsen bij Olaplex voor spon daarna of ze interesse hebben om helemaal kapotgebleekt haar weer terug te krijgen naar hoe prachtig het was. Kan je een echt succesverhaal laten zien
Zou dat nu nog helpen dan?
Ik vind bij haar die onnatuurlijke haarkleur echt zoân half assed dye-job. Maar ja wat wil je met LâOrĂ©al spon.
Oh wat erg dat haarâŠ! Zo zonde.
Wil eigenlijk de verhuisvideoâs van Alwin zien maar sinds zân wappie-video wil ik gewoon niet meer op zân videoâs klikken.
Ik heb hetzelfde dilemma
Anna zou toch gaan trouwen? Ze had haar haren beter na de trouwerij kapot kunnen sponnen.
Jammer joh.
Same dan maar even zoeken naar niet wappies die verhuizen
Same. Kan ook niet meer normaal naar hem (en haar) kijken dus doe t niet meer.
Omg ik ben nu bijlezen en dit is het eerste bericht dat ik zie. Wie weet is het nu?!?
Maar sowieso niet want maandag (of is het al geweest? Dacht laat ik eens kijken op insta maar dat kan niet duh).
Oh god, Alwin komt geloof ik in mijn woonplaats wonen.
Leonie van gewoonwateenstudentjesavondseet (al lang geen student meer) heeft een bouwval in Haarlem gekocht. Veel updates op insta Ă©n videoâs op YT Ă©n een podcast erover. Ik geniet ervan.
Haha, ze is inmiddels getrouwd, ja!
Haahah ik heb dit vanmiddag gescreend om naar mn vriend te sturen dat zijn uitgroei wel mee viel
Vind haar look dus eigenlijk totaal niet luxe, niet eens middelmatig? Waarschijnlijk wel peperduur bij elkaar Het is zo bij elkaar geraapt. Ben ook geen fashionista maar vind Anna echt regelmatig zo geforceerd âeffortlessâ overkomen, een ânonchalanteâ look waar eigenlijk iets te lang over nagedacht is ofzo. Gevalletje nmsmvpe.