Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ben t helemaal met je eens.

1 like

ik heb bij an.ne&m.ax gewerkt en daar hadden we ook pancakes op het menu en dat waren letterlijk deze die we dan overdeden in een eigen bak en opwarmde in n kleine turbo oven… :cold_sweat: :-1:

21 likes

Ik vind Fiji niet lekker, kocht het ook eens omdat ik beroemdheden ermee zag rondlopen in de Perez-shots.

5 likes

Het gebak van Anne&Max komt ook van een groothandel. Collega had een keer een hele taart besteld en toen kregen we het geleverd in de oorspronkelijke doos waar op stond van welke fabrikant/bakker het komt en wat de ingrediënten waren etc 🥲

5 likes

Het meeste van restaurants zal gewoon van de sligro of hanos komen denk ik. (de ingredienten logisch, maar ze verkopen daar ook zoveel reeds bereidde diepvriesgerechten en soepen/sauzen etc)
Dat zie je ook wel eens, zeker bij zo’n ‘grand desert’ waar ze soms zelfs die plastic bakjes nog om de chocolademousse hebben zitten.
image

7 likes

Weet ook nog dat ze juist heel voorzichtig was met haar haar. Destijds toen ze geen sulfaten meer wilde gebruiken. Op NSMBL haar haar routines liet zien.

En kennelijk door expeditie robinson (tekort vitaminen) daarna hele erge haaruitval kreeg, aldus Anna zelf. Zat ze heel erg mee

2 likes

Ik heb 1 dag bij een locatie van hen gewerkt en dat was zo goor. Alles kwam zowat uit de magnetron joh. Ook maar niks werd vers bereid.
En het was onhygiënisch.
En mensen aten van je borden voor t geserveerd werd

6 likes

Huh de mensen die daar werkten bedoel je?

1 like

Ja patat dan vooral.

Maar goed dit is dus gebaseerd op 1 dienst bij 1 locatie

1 like

Aah gatver :nauseated_face:

Of pannenkoeken in het pannenkoekenhuis die niet vers gebakken worden. :nauseated_face: kun je net zo goed een pak kant en klare kopen in de supermarkt.

Een vriendin vertelde dat zij werkte in een restaurant waar kant en klare biefstukken werden geserveerd. Alleen nog even snel opwarmen in de keuken en klaar. Maar dan kwam het dus regelmatig voor dat gasten vroegen om bijvoorbeeld een ‘well done’ en ze dan nee moest verkopen: “we hebben alleen nog medium rare” :joy:

19 likes

Ik wil toch nog even zeggen, dat er gelukkig ook nog restaurants bestaan, die wel dingen zelf maken. Zoals die waar ik werk.

Verder ben ik laatst uit eten geweest, en toen kregen we een blikje drinken dat viel me toch wel tegen.

5 likes

Ik ben totaal niet mee met de wenkbrauwtrends maar zijn dit soort wenkbrauwen terug in? Bespaart me heel wat werk in de ochtend

Bonus zelfspot Bonnie

5 likes

Ja is echt hip. Of je het mooi vindt is een tweede

4 likes

Ik snap dus geen hol van die hele brow lift. Ik dacht dat er dan een soort van tattoo gezet werd maar eigenlijk worden alleen je haren rechtop gekamd?

16 likes

Ik ben echt in shock. Vind het wel tof dat het in is dat je wenkbrauwen niet meer zo strak in model hoeven te zitten. Maar dit is echt het andere uiterste :flushed: Ik krijg echt een error dat de haartjes in het midden langer zijn dan aan de voorkant.

2 likes

Ja een soort van omhoog gepermanent. Ik vind t een belachelijke trend en bij niemand mooi. :face_with_raised_eyebrow: wordt er zo kriebelig van, alsof je je te strakke statische trui hebt uitgedaan over je hoofd haha. Dan wil ik het ‘plat’ wrijven ofzo?
Nou hoeven ze t ook niet voor mij te doen natuurlijk, maar wel nmsvpe.

20 likes

Maar ik snap het niet. Als je gaat douchen of je gezicht wassen gaan die haren toch weer door elkaar? Of zijn ze keihard ofzo?

4 likes

Nee omdat die vloeistof ervoor zorgt dat de haar richting veranderd en je het 24 uur niet nat mag maken
Vergelijk het met een permanentje

Ik vind het bij Bonnie wel mooi staan

3 likes