Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ah spannend! Succes met de verkoop :blush:. Ik zou inderdaad ook benieuwd zijn wat het uiteindelijke winnende bod is. Ze zei dat ze 440 had geboden op een aapartement van 395 en dat ze bijna het winnende bod was. Absoluut veel geld overboden, maar ik vind het nog wel meevallen… zijn ongeveer de prijzen hier…

@Xiomara ja absoluut knap dat ze het in haar eentje doet, en dan zo’n budget, doe het haar niet na… idd ook zonder aankoopmakelaar :sweat_smile:

2 likes

Maar is dit iets Amsterdams? Want ik heb nog nooit ā€˜ja’ kunnen zeggen op een polaroidfoto eigenlijk haha.

16 likes

Omg wat nu weer, is dit een comeback? Cancelculture is echt een mythe he

1 like

Oooh ze bedoelde de een na laagste? Haha je kan het op meerdere manieren interpreteren :sweat_smile:

Ja, als je uitgaat in Amsterdam komt er vrijwel altijd een polariodverkoper langs. Die mannen zijn vaak illegaal in NL en worden vaak uitgebuit: Een polaroidverkoper vertelt hoe hij rondkomt op straat in Amsterdam

5 likes

Ik zie dat heel veel influenzas dit weekend zijn uitgenodigd door Nelson schoenen op t Wylde Pad voor een persweekend en het ziet er best gezellig uit… niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen haha :sweat_smile:
okƩ nou ik ga weer door met mijn saaie zaterdag: boodschappen doen, wasjes draaien :confounded: #jaloers

Ze heeft in dr laatste vlog ook gewoon de poep geluiden van de baby gefilmd. Doe even normaal. Dacht wel dat zij iemand zo zijn die dat niet zou filmen.

Haha ik vind de laatste reel van Vita Boers, die knipoog naar tellsell reclames, best leuk gedaan. Ze heeft het tenminste geprobeerd om spon nog ā€œgrappigā€ te verpakken

8 likes

Yes ik heb het gekeken, was echt in shock toen ik ineens een nieuwe video van hem zag

1 like

Nederlandse?

1 like

Ik, was een collega. Die was met zijn gezinnetje ook gevallen voor de mooie praatjes online. Maar ze bleken dus niet structureel zo hun best te doen voor gasten haha.

Er staan trouwens nog steeds maar idioot weinig reviews online voor een park dat zo goed bezet is. :face_with_monocle:

13 likes

Waarom noem je niet meteen welke? Spannend!

7 likes

Maar wat voor dingen doen / organiseren? Als ik dat zou willen zou ik op een landal/centerparcs gaan zitten ipv een huisje in the middle of nowhere. Ik zou juist naar zoiets als het Wylde Pad willen omdat er niet heel veel is (wat ik fijn vindšŸ˜‚).

3 likes

Ze hadden een huisje dat duidelijk niet helemaal lekker opgeknapt was en er zouden allerlei foodtrucks staan en allerlei activiteiten zijn voor kinderen. Kwamen ze daar: niks, nul, nada. Geen kampvuur gezien, niks gezelligs zoals werd geadverteerd. Als je 200 euro per nacht betaalt, verwacht je wel wat meer neem ik aan.

13 likes

Ja vind ik ook, nu lijkt het met die 15 Google reviews (waarvan 4 werkelijk met tekstje, dit is alles, geen tripavisor, niks anders) alsof het niet beter kan daar. Ook raar joh.

3 likes

Nee joh, echt niet normaal. Ik ga binnenkort voor een paar tientjes met vriendinnen een paar nachten naar een groot vakantiepark en daar kunnen we gewoon discobowlen wanneer we willen.

Als ik bohemian festival style rust in de natuur wil boek ik wel een natuurhuisje voor minder geld en neem ik zelf monopoly en hamburgers mee.

5 likes

Oke ja dat snap ik! Als ze dat weekend foodtrucks en alles zouden hebben & daarmee adverteerde en het is er vervolgens niet, zou ik er zeker een review over schrijven. Dat is inderdaad misleidend.

Er was bij hun weinig intiems aan.

4 likes

Ho ho, PRIKLICHT ja!

1 like

Haha dat was zo random? Wat loslopende kippen en Franse kaasplankjes?? Ok heel boers inderdaad

1 like