Maar is dit iets Amsterdams? Want ik heb nog nooit ‘ja’ kunnen zeggen op een polaroidfoto eigenlijk haha.
Omg wat nu weer, is dit een comeback? Cancelculture is echt een mythe he
Oooh ze bedoelde de een na laagste? Haha je kan het op meerdere manieren interpreteren 
Ja, als je uitgaat in Amsterdam komt er vrijwel altijd een polariodverkoper langs. Die mannen zijn vaak illegaal in NL en worden vaak uitgebuit: Een polaroidverkoper vertelt hoe hij rondkomt op straat in Amsterdam
Ik zie dat heel veel influenzas dit weekend zijn uitgenodigd door Nelson schoenen op t Wylde Pad voor een persweekend en het ziet er best gezellig uit… niet gedacht dat ik dat ooit zou zeggen haha 
oké nou ik ga weer door met mijn saaie zaterdag: boodschappen doen, wasjes draaien
#jaloers
Ze heeft in dr laatste vlog ook gewoon de poep geluiden van de baby gefilmd. Doe even normaal. Dacht wel dat zij iemand zo zijn die dat niet zou filmen.
Haha ik vind de laatste reel van Vita Boers, die knipoog naar tellsell reclames, best leuk gedaan. Ze heeft het tenminste geprobeerd om spon nog “grappig” te verpakken
Yes ik heb het gekeken, was echt in shock toen ik ineens een nieuwe video van hem zag
Nederlandse?
Ik, was een collega. Die was met zijn gezinnetje ook gevallen voor de mooie praatjes online. Maar ze bleken dus niet structureel zo hun best te doen voor gasten haha.
Er staan trouwens nog steeds maar idioot weinig reviews online voor een park dat zo goed bezet is. 
Waarom noem je niet meteen welke? Spannend!
Maar wat voor dingen doen / organiseren? Als ik dat zou willen zou ik op een landal/centerparcs gaan zitten ipv een huisje in the middle of nowhere. Ik zou juist naar zoiets als het Wylde Pad willen omdat er niet heel veel is (wat ik fijn vind😂).
Ze hadden een huisje dat duidelijk niet helemaal lekker opgeknapt was en er zouden allerlei foodtrucks staan en allerlei activiteiten zijn voor kinderen. Kwamen ze daar: niks, nul, nada. Geen kampvuur gezien, niks gezelligs zoals werd geadverteerd. Als je 200 euro per nacht betaalt, verwacht je wel wat meer neem ik aan.
Ja vind ik ook, nu lijkt het met die 15 Google reviews (waarvan 4 werkelijk met tekstje, dit is alles, geen tripavisor, niks anders) alsof het niet beter kan daar. Ook raar joh.
Nee joh, echt niet normaal. Ik ga binnenkort voor een paar tientjes met vriendinnen een paar nachten naar een groot vakantiepark en daar kunnen we gewoon discobowlen wanneer we willen.
Als ik bohemian festival style rust in de natuur wil boek ik wel een natuurhuisje voor minder geld en neem ik zelf monopoly en hamburgers mee.
Oke ja dat snap ik! Als ze dat weekend foodtrucks en alles zouden hebben & daarmee adverteerde en het is er vervolgens niet, zou ik er zeker een review over schrijven. Dat is inderdaad misleidend.
Er was bij hun weinig intiems aan.
Ho ho, PRIKLICHT ja!
Haha dat was zo random? Wat loslopende kippen en Franse kaasplankjes?? Ok heel boers inderdaad
Nu we het over bruiloften hebben: Ik vond de bruiloft van FleurdeForce zoooooo mooi en leuk een paar jaar geleden.