Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Hoe ze hun relatie zelf omschrijven weet ik niet, maar ik ben wel op een feestje geweest waar de een seks had terwijl de ander dat niet had.

7 likes

Sinds wanneer gebruikt zij haar meisjesnaam weer dan? Was eerder toch Rachel van Sas

1 like

Dit is al een aantal weken zo!
Meningen verschillen hier over wat de reden kan zijn (iets met Indo achtergrond benadrukken en nog een paar suggesties die ik ben vergeten)

Vita laat ook een emb-test doen in haar nieuwste vlog :cry: :cry:

Pff nou ook weer klaar met haar vlogs dus, wat een kwakzalverij. Dat gezever over het veranderende lichaam was al een voorbode.

2 likes

Lijkt me niet gek dat ze een verschil merkt in haar lichaam nu ze niet meer zoveel sport toch, ik zag het meer als een ‘wat jammer dat ze daarin trapt’ met die test

3 likes

Er komt net een reel op m’n insta voorbij van Anna die haar haar nu peachy maakt. Ik ben helemaal voor je haar gekke kleuren verfen etc maar mijn god, dat van haar is zo kapot gebleekt! Alles voor de #spons #collab #partner

2 likes

Ik zie vooral weinig kleurverschil? Het was roze en nu is het
 weer roze? Heftig

3 likes

En dan staat er ook nog bij:
It’s not that bad for your hair to change the color this much, if you use the conditioning DIA light together with the protection against hair breakage of metal detox.

Nee jouw haar ziet er echt nog super gezond uit nu :woozy_face:

6 likes

Het komt vooral niet echt geloofwaardig over omdat het allemaal een grote L’Oreal spon is. Natuurlijk zegt L’oreal dat het prima kan.

Ja maar echt. Als haar haar er nou zo uit zou zien, dan zou ik dat L’OrĂ©al spul meteen kopen

Maar nu is het net een vogelverschrikker met roze haar

9 likes

Het is net touw. Ze was toch altijd zo zuinig op haar haar?

2 likes

Ik lees in de comments dat ze weer terug wil naar haar eigen kleur. Op haar gewone Instagram post ziet het er nog wel aardig uit, maar het is verder nou niet echt een reclame voor deze haarproducten.

1 like

NĂČg twee keer kleuren? Wat voor contract heeft zij getekend. :joy:

15 likes

Als ik zelf influencer was zou gaan polsen bij Olaplex voor spon daarna of ze interesse hebben om helemaal kapotgebleekt haar weer terug te krijgen naar hoe prachtig het was. Kan je een echt succesverhaal laten zien :wink:

18 likes

Zou dat nu nog helpen dan?

2 likes

Ik vind bij haar die onnatuurlijke haarkleur echt zo’n half assed dye-job. Maar ja wat wil je met L’OrĂ©al spon.

2 likes

Oh wat erg dat haar
! Zo zonde.

Wil eigenlijk de verhuisvideo’s van Alwin zien maar sinds z’n wappie-video wil ik gewoon niet meer op z’n video’s klikken.

45 likes

Ik heb hetzelfde dilemma

2 likes