Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Grip-test met 50% korting!!

Edit nee oké ff een gokje wagen dan:

Het heeft te maken met

• Eten
  • Drinken
  • Reizen
  • Medisch
  • Relatie
  • Dieren
  • Feestdagen
  • ~Platform~
  • Anders, namelijk

0 stemmers

1 like

Ik gok dat het een apart kanaal wordt voor de bruiloftvoorbereiding. Valt dat onder relaties of verdient dat wel zijn eigen antwoord?

Of gewoon weer kerstkaartjes zoals elk jaar?

3 likes

Relatie denk ik? Maar idd iets met bruiloft zou ook kunnen. Wat is de meerwaarde van een apart kanaal dan weer alleen?

1 like

Of een wedding planner serie

Precies dit! En eigenlijk vind ik nog het meest ironische dat widya en paula niet inzien dat ze nu precies passen in het plaatje van ego / instagram spirituality.
Wat doen zij nou voor de gemeenschap? Inspireren ze echt jonge vrouwen?
Misschien wel hoor en ik hoop het ergens ook wel…

4 likes

Is dit kussen niet gewoon om op te zitten omdat ze op de vloer zit? :sweat_smile:

24 likes

Hoe laat is die hyped bekendmaking van Bonnie? Dit voelt nu een beetje als bij de bruiloft van Noor :joy: (Nu al klaar mee)

4 likes

16:00 vandaag!

Denk kaarsen ofzo

Toch een boek

Ahh ik vind het een leuk boek! Kan niet je ding zijn, maar het past goed bij haar.

10 likes

Ja ik denk ook dat best veel volgers van haar dit leuk zullen vinden

1 like

Echt zo’n boek wat je invult en waar je vervolgens nooit meer naar omkijkt

26 likes

Ik denk dat het net zo goed een oudere doelgroep aanspreekt. De boekhandel waar ik vaak kom heeft een halve kast vol met dit soort boeken. Het is nu best wel populair.

2 likes

Oh lijkt me zon leuk boek om bij mn andere notitie boekjes waar ik 1 sticker in heb geplakt te leggen.
#maximalisme

35 likes

Nee, dan had ze wel een cursus uitgebracht over hoe je dagelijks kan leren genieten van de kleine dingetjes.

9 likes

Haha goed geraden

4 likes

Ik vind t goed bij Bonnie passen ook zo’n boek. Juist door wat ze zelf ook zegt dat ze geniet van de kleinere dingen in het leven. En vind het zelf ook altijd wel goed om stil te staan bij de kleine geluksmomentjes, juist omdat ik zelf de neiging heb om in t negatieve te glijden. Denk ook dat ik hem wel ga kopen als ie echt uit is eind dit jaar :blush:.

11 likes

Leuk voor Bonnie, inderdaad heel passend. Ik moet het niet maar gegarandeerd dat er een flink percentage is van haar volgers die dit wel wil kopen.

2 likes