Het andere YouTubers/bloggers topic #18

ohhh wat vreselijk weer dit zeg, wie verzint dit. Ik ga sowieso kijken.

28 likes

Ja Sharon van ex in the beach en Jethro van de bachelorette zitten daar ook in. Ben benieuwd hoe slecht het wordt :star_struck:

6 likes

Afdeling reality van Videoland heeft niet stil gezeten :joy: Daar word je toch ook helemaal simpel van, zeg. Echt vernieuwende formats!

9 likes

Ik begraaf mezelf nog liever in een berg vleesetende mieren dan dat ik naar “Alles is zo heerlijk en leuk alsof ik door unicorns wakker gebeft wordt, en ik doe niet aan negativiteit” Laura kijk.
End of Feesboek boomer rant.

23 likes

Je baby inzetten om maar relevant te blijven :cry::sweat:

12 likes

Het boek heet letterlijk het ‘kleine dingen boek’, het gaat over de kneuterige onbenulligheden die je doorgaans niet echt bespreekt, dat legt ze duidelijk uit. Het zou juist raar zijn als er dan opeens hele diepe vragen waar je over na moet denken in voorkomen, daar heeft ze t juist niet voor gedaan.

14 likes

:raising_hand_woman:t3:

1 like

Haha ineens naast “Wat is je favo geurkaars?”
“Hoe wil je dat je nalatenschap eruit ziet”

23 likes

Zijn het niet iets van 300 invuldingen? Logisch dat ze dan niet allemaal even geweldig zijn. Beetje afwisseling tussen luchtige en zwaardere onderwerpen is ook fijn.

4 likes

Zomervraag 12: Kist of Urn?

32 likes

Radar komt met een loden Loekie voor influencers met de meest irritante reclame. :relieved:

65 likes

Hahaha ik wilde dit net posten, wie zal er winnen? Verspon, sponticorvo, wie hebben we nog meer

3 likes

Nou echt, was zelf echt helemaal leeg na die aflevering :sweat_smile: wat een negativiteit, kan nieteens denken van oh leuk dit word lekker dramatisch, vond het vooral heel zielig voor die kinderen.

4 likes

Een niet-baby gerelateerde video van Teske :raised_hands:t2:

ik ben vrij streng geworden voor mezelf en echt gestopt met kijken als vlogs echf om een baby/kind draaien

12 likes

Deze stories met die cupcake van Laura Brijde haha eww :rofl:

Ze eet een cupcake uit een perspakket, later kwam ze erachter dat ze die moest decoreren. En bij die decoraties zaten huge ass zilvervisjes :skull:

13 likes

Ook echt gewoon over datum product er in…

2 likes

Gadverrrrr. Schijnbaar was de houdbaarheidsdatum maar tot september? Bahhh.

Eigenlijk is het sowieso maar twijfelachtig om eten te versturen via de post. Leuk dat je brownies kan laten bezorgen via de post, maar je hebt geen idee waar je pakketje allemaal heeft gelegen voordat het bij jou terecht komt.

5 likes

Ja klopt volgens mij liggen die dozen er echt lang :woozy_face: moest wel een beetje lachen want ze lag vannacht dus wakker van haar kotsende buurman en in de laatste story zei ze iets van vannacht ben ik de kotsende buurvrouw haha

1 like

Die hand van Alwin doet mij hier aan denken :joy:
266a1de8e35302d1f92e1ab9946e629a

17 likes

(lees hier zijn onze tips om het mooist op foto’s te staan)

Beetje te snel getikt