Maar ook dat je al eens eerder een hap poep hebt genomen? Ik wil het niet en het lijkt me heel vies, maar ik weet niet hoe het smaakt haha
Ik vind baby’s echt niks maar ik merk wel dat ik bij Teske vrij tolerant ben eigenlijk. Alsnog heb ik liever babyvrije video’s dus wel leuk dit trouwens haha
Ik ben dol op babies maar niet op het online gooien van alles over je kind. Daarom kijk ik dan uit principe niet meer.
afSCHUWELIJK 
Als je MOEST kiezen
- Afzichtelijke furry schoenen
- Glitterschoenen met vieze zool
0 stemmers
Die ondersteboven meer iets voor mijn 4 jarige dochter
.
En schoenen met een vachtje snap ik echt niet. Dat wordt toch gewoon knetter hoor binnen een dag?
Tot het regent: de furry’s. Die vind ik in deze staat best leuk (maar zie ook: regen)
Je hebt maar een plas nodig om die schoenen te verpesten. Of stel je voor dat je koffie morst op die harige dingen
Normaal vind ik de aankopen van Monica altijd wel leuk maar deze schoenen 
Ja zij vond die gucci loafers met bontje van binnen ook de meest prachtige schoenen die er bestaan… euh
Zijn net van die Lelli Kelly schoenen.
Mijn moeder heeft een variatie op die onderste 
Ze heeft ook een infinity en dromenvanger tattoo en is nu op vakantie in Ibiza, dus je weet in welke vijver je dan zit
Gvd ik hoor echt die stem als ik dit lees.
Ja dit! Echt gewoon lelijke schoenen, geen leuk model, truttig. Beetje van Haren stijl ook voor kinderen. Snap het echt niet.
Alleen is de prijs geen van Haren stijl
Beide zijn ze rond de €500
Kan je je schoenen meenemen naar de kappersafspraak. Voor mij graag knippen en voor mijn schoenen een blow-out aub.
Gelijk even de restjes modder eruit laten bikken. En misschien is er ook iets te doen aan de nattehondengeur.
Annemerel kan ook alleen nog maar over/met haar baby praten. ALLES betrekt ze op haar baby. En ze moet opletten dat ze Tuurtje niet alleen maar Papa gaat noemen maar ook gewoon bij zijn naam lol. Staat ze daar langs het parcours aan te moedigen “Kom op papa!” alsof ze haar vader staat aan te moedigen. I can’t. 
Zegt ze ook nog steeds dat die nog komt dan? Ik verwacht dat inmiddels eigenlijk niet meer.
Ze zei laatst wel in een story dat ze de video over de keuken aan het bewerken is…