Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Maar ook dat je al eens eerder een hap poep hebt genomen? Ik wil het niet en het lijkt me heel vies, maar ik weet niet hoe het smaakt haha

7 likes

Ik vind baby’s echt niks maar ik merk wel dat ik bij Teske vrij tolerant ben eigenlijk. Alsnog heb ik liever babyvrije video’s dus wel leuk dit trouwens haha

2 likes

Ik ben dol op babies maar niet op het online gooien van alles over je kind. Daarom kijk ik dan uit principe niet meer.

11 likes

afSCHUWELIJK :joy:

Als je MOEST kiezen

• Afzichtelijke furry schoenen
  • Glitterschoenen met vieze zool

0 stemmers

5 likes

Die ondersteboven meer iets voor mijn 4 jarige dochter :grin:.
En schoenen met een vachtje snap ik echt niet. Dat wordt toch gewoon knetter hoor binnen een dag?

2 likes

Tot het regent: de furry’s. Die vind ik in deze staat best leuk (maar zie ook: regen)

2 likes

Je hebt maar een plas nodig om die schoenen te verpesten. Of stel je voor dat je koffie morst op die harige dingen

1 like

Normaal vind ik de aankopen van Monica altijd wel leuk maar deze schoenen :woozy_face:

4 likes

Ja zij vond die gucci loafers met bontje van binnen ook de meest prachtige schoenen die er bestaan… euh

Zijn net van die Lelli Kelly schoenen.

16 likes

Mijn moeder heeft een variatie op die onderste :cry:

Ze heeft ook een infinity en dromenvanger tattoo en is nu op vakantie in Ibiza, dus je weet in welke vijver je dan zit

39 likes

Gvd ik hoor echt die stem als ik dit lees.

4 likes

Hahah die doen me hier aan denken :rofl:

51 likes

Ja dit! Echt gewoon lelijke schoenen, geen leuk model, truttig. Beetje van Haren stijl ook voor kinderen. Snap het echt niet.

9 likes

Alleen is de prijs geen van Haren stijl :joy: Beide zijn ze rond de €500

1 like

Kan je je schoenen meenemen naar de kappersafspraak. Voor mij graag knippen en voor mijn schoenen een blow-out aub.

19 likes

Gelijk even de restjes modder eruit laten bikken. En misschien is er ook iets te doen aan de nattehondengeur.

2 likes

Annemerel kan ook alleen nog maar over/met haar baby praten. ALLES betrekt ze op haar baby. En ze moet opletten dat ze Tuurtje niet alleen maar Papa gaat noemen maar ook gewoon bij zijn naam lol. Staat ze daar langs het parcours aan te moedigen “Kom op papa!” alsof ze haar vader staat aan te moedigen. I can’t. :joy:

17 likes

Zegt ze ook nog steeds dat die nog komt dan? Ik verwacht dat inmiddels eigenlijk niet meer.

2 likes

Ze zei laatst wel in een story dat ze de video over de keuken aan het bewerken is…

1 like