Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Misschien wel een Loden Loekie voor haar? Influencers mogen meedoen dit jaar :laughing:

1 like

En ze was genomineerd voor Talent Award maar ze presenteert Temptation echt heeel slecht. Vind dat ze niet echt een verrassend talent is gebleken ofzo

Maarja deze voor alle haturs

8 likes

Haha dit vind ik wel grappig. Neem aan dat ze echt nooit een serieuze kans maakte

3 likes

Zie hier de moeite die Mascha in een vlog stopt (vanaf 3:34), als je écht veel tijd besteed aan je vlogs edit je dit soort shit er uit lijkt mij.

19 likes

Nee dat is juist cool want Casey Neistat liet zulke dingen ook altijd in zijn vlogs

2 likes

Intiem POV’tje wel :kissing:

4 likes

Vind die dankpost van Mo en die reactie van Stanley erop wel heel lief. Volgens mij heeft ze echt de juiste mensen om haar heen.

23 likes

It was really top-drawer. And here’s something rich. Thirteen bathrooms in this place, I threw up in the coat closet!

5 likes

De nieuwe haarkleur van Anna staat haar goed! Ze is nu ‘bronde’ zoals ze zelf noemt.

46 likes

Wel beter, maar echt een succes was die Andrélon spon dus ook niet?

2 likes

Vind het al knap dat ze die rommel eruit hebben gekregen en dit er van hebben weten te maken.

13 likes

Het was zeker geen succes aangezien het volgrns mij loreal was :joy:

37 likes

Eens dat donker haar mooi staat, maar dit is al 100x beter dan dat doodgebleekte gelige

9 likes

Ah ik vind dit zoveel mooier. Staat haar goed :blush:

3 likes

Dit is echt geweldig, de fomo show. Ook de combinatie van die 3, geweldig.

20 likes

haha love tobias, ook de nudisten camping was top

6 likes

Ik snap niet zo goed waarom zoveel mensen hun haar blond willen, als ze van nature zulk mooi donker haar hebben.

6 likes

Ik snap het wel, voor mij is dat het zelfde als degene met krullen liever stijl haar had gehad en degene met stijl haar liever krullen. Je kunt het bij een ander prachtig vinden, maar als je er zelf niet blij mee bent of een keer afwisseling wilt… you do you.

15 likes

Van mij mag iedereen ook doen wat ze zelf wil hoor. Bedoel meer dat het meer zo’n ding lijkt te zijn ‘blond zijn’. Meer dan alleen de kleur.

2 likes

Snap heel goed dat ze een keer verandering wil. Ik heb dezelfde haarkleur als Anna maar zou ook wel een keer lichter willen. Wat me tegenhoud is dat het je haar kapot maakt. Hoe ze het nu heeft vind ik ook prima staan.

3 likes