Waarom noem je niet meteen welke? Spannend!
Maar wat voor dingen doen / organiseren? Als ik dat zou willen zou ik op een landal/centerparcs gaan zitten ipv een huisje in the middle of nowhere. Ik zou juist naar zoiets als het Wylde Pad willen omdat er niet heel veel is (wat ik fijn vind😂).
Ze hadden een huisje dat duidelijk niet helemaal lekker opgeknapt was en er zouden allerlei foodtrucks staan en allerlei activiteiten zijn voor kinderen. Kwamen ze daar: niks, nul, nada. Geen kampvuur gezien, niks gezelligs zoals werd geadverteerd. Als je 200 euro per nacht betaalt, verwacht je wel wat meer neem ik aan.
Ja vind ik ook, nu lijkt het met die 15 Google reviews (waarvan 4 werkelijk met tekstje, dit is alles, geen tripavisor, niks anders) alsof het niet beter kan daar. Ook raar joh.
Nee joh, echt niet normaal. Ik ga binnenkort voor een paar tientjes met vriendinnen een paar nachten naar een groot vakantiepark en daar kunnen we gewoon discobowlen wanneer we willen.
Als ik bohemian festival style rust in de natuur wil boek ik wel een natuurhuisje voor minder geld en neem ik zelf monopoly en hamburgers mee.
Oke ja dat snap ik! Als ze dat weekend foodtrucks en alles zouden hebben & daarmee adverteerde en het is er vervolgens niet, zou ik er zeker een review over schrijven. Dat is inderdaad misleidend.
Er was bij hun weinig intiems aan.
Ho ho, PRIKLICHT ja!
Ik kijk dit dus en hoe anders kunnen mensen ook denken. Noor & Sander: we wilden echt iets neerzetten dat niet de uptight was, een setting waarin mensen zich op hun gemak zouden voelen, en op x dag was de dresscode dan party en iets met glitters. Beelden: lange tafels, groot kasteel, gedekte tafels.
Enige wat ik denk is: dit is precies mijn definitie van uptight. Never dat ik me op mijn gemak en thuis zou voelen in deze setting.
Haha dat was zo random? Wat loslopende kippen en Franse kaasplankjes?? Ok heel boers inderdaad
In Frankrijk kauwen de koeien gewoon paleistuinen in vorm hoor!
Zou wel graag willen dat de tent blijft staan. Verder perfect
Nu we het over bruiloften hebben: Ik vond de bruiloft van FleurdeForce zoooooo mooi en leuk een paar jaar geleden.
Vervolg op het draadje over baby in beeld. Nu was t baby in beeld + affiliate link. Hoe jammer ook, ik stop met haar volgen.
Wydia soraya gaat weer in het nederlands vloggen. Ze zegt omdat het dr veel.moeite kost en ze veel fouten maakt. Maar ik vraag me ook af of ze miss toch niet zon groter bereik heeft gekregen wat ze volgens mij verwacht had.
Haha ik heb dr nieuwe vlog ook gekeken en ik moest ook aan jou denken.
Het stukje dat ze wel begrijpt dat dingen soms hard binnenkomen want ze is ~hOoGSeNsITiEf~ gaf me weer lekkere cringe.
Echt zo jammer vroeger was ik echt Widiee fan maar nu kan ik alleen nog maar hatewatchen .
Wat mij betreft kunnen we deze kerel permanent op de FF blacklist dumpen. Wat is dat een ontzettende zeikerd geworden zeg mijn God…
Nou idd. Toen hij nog samen met Saske was was ie een - stuk of om in zijn woorden te blijven vet - gezelliger.
Edit: niet dat het aan zijn nieuwe vriendin ligt hoor, maar bedoel meer - in de tijd dat -.
Of in Alwin’s woorden: Betuttelah