Ik hoor mensen dit vaker zeggen. Maar wat wordt er precies bedoeld met een harde uitstraling in het gezicht? Want ik kan me daar niet echt een voorstelling bij maken
Waarom zegt Alwin altijd hartig als hij hard bedoelt
“door het bakken wordt deze rozijn een beetje hartig” nee, hij wordt hard. Fuck off. Ik vind zijn videoideen altijd leuk, maar ik kan hem nog steeds niet uitstaan 
Vraag me wel af waar het vandaan komt dat dit zo wordt gevonden door de (meeste?) mensen. En zo ook met andere dingen zoals dat je met een bril misschien slimmer lijkt etc.
Was ooit zo’n programma op tv van een zogenaamd (niet wetenschappelijk) onderzoek die zulke dingen ging testen toch?
Houd er eigenlijk niet van om video’s te kijken van mensen die zo graag hun relatie vanwege hun etniciteiten uitlichten, net als het hele ‘interracial couple’ gedoe omdat het overkomt als een soort fetish, maar ik stuitte op deze video en ik zit gewoon hardop te lachen.
Mijn moeder heeft mij helemaal verpest wat schoonmaken betreft. Maakt niet uit wie er komt, ik moet het hele huis schoonmaken vooraf 
Ja, ik snap inderdaad wel wat je bedoelt als je het zo in woorden zegt, maar als ik dan naar die foto’s kijk vind ik het echt moeilijk om te zien of ik iemands gezicht hard of juist zachter vind. Het zijn … gezichten? Haha vind het echt lastig! Ik kan soms best vinden dat iemand misschien een hard/streng gezicht heeft (denk ik?) maar dat ligt dan voor 99% aan de blik in zijn of haar ogen. Maar wel interessant!
Ja plus ik krijg met donker haar (want contrast) ook vaker terug “je ziet zo bleek, ben je ziek?” Terwijl ik dat met lichtbruine/blonde baleyage veel minder hoor
Oh ik ben nu deze serie aan het kijken en ik vind het echt hilarisch! 
Wow Margot Robbie is zoveel interessanter als brunette!
Precies waarom ik van donker haar houd.
Nu je het zegt! Blond is ze echt de doubleganger van zoveel saaie blondines;
Dit zijn ZES (!) verschillende vrouwen 
Welke is Margot dan. Midden boven? Wie is rechtsonder?
Wat een gedateerde discussie zeg sorry hoor maar “Wow, echt interessanter met deze haarkleur” alsof het iemand compleet anders maakt???
Found the blondine!!!
Lijkt meer 1 vrouw die ouder word
Linksboven Jaime King denk ik, idd rechtsonder andere Jamie
ih midden Margot en die chick van sex education.
Wie zijn links onder en rechtsboven?
Samara weaving (nichtje van Hugo) is linksonder en die andere weet ik niet
Saaie blondines bestaan niet
Boven: Jaime King, Margot Robbie, Faith Ford
Onder: Samara Weaving, Emma Mackey, Jaime Pressly
Oh Faith Ford zegt me niets. Zie dat ze in Murphy Brown speelde en dat keek mijn moeder wel vroeger. En in een serie met Kelly Ripa, als zussen. Die gelijkenis zie ik wel ja