Hij is zo argant. Ik geef hem een 6je
Die esteps zijn echt levensgevaarlijk als een imbeciel (zoals Alwin?) erop rijdt en volgens mij in NL niet verzekerbaar wat m.i. momenteel meer dan terecht is. Vermoeiend kind die Alwin en hij lijkt hier echt net een chipmunk qua lengte.
Ik kan je (Alwin) vertellen dat die steppen alleen leuk zijn op het begin omdat het iets nieuws is. In de praktijk is het duur en nu struikel ik over die stepjes die overal liggen, soms ook half uit elkaar in tuinen en parken.
Wat mij betreft slim van Nederland
Ik vond die vriendin wel altijd heel ongezellig kijken, heeft een heel ontevreden mond altijd en daar ergerde ik me altijd aan.
Maargoed Alwin is gewoon kut van zichzelf, staat los van haar verder
Nu het toch over Alwin gaat, ik erger me er dus al zo lang aan dat hij altijd als zegt ipv dan Of is dat iets Rotterdams
Ze maakte laatst ook een storie over dat duurzaamheid en andere dingen goed zijn voor t millieu. Helemaal prima maar ze woont nog net niet in een vliegtuig met een kast vol fast fashion haha.
Keek net ff op die petje af pagina van Bonnie, maar dat slaat echt helemaal nergens op. De laatste updates afgelopen 2 weken waren een sneak peek van een thumbnail en de intro van haar herfstvlogs.
Als je zoiets opzet doe er dan ook echt iets mee, die mensen betalen wel gewoon.
In Barcelona stikte het ook van die dingen. Al die mensen liepen ook met die dingen door de winkels te slepen omdat ze hem niet voor de deur wilden laten staan
Ik moet er ook echt niet aan denken dat er ook nog van die dingeen bijkomen hier worden al die scooters al overal op de straat en stoep neergegooid.
Ach man ga fietsen
oh pff ik vind haar zo vervelend geworden, het is naar haar hoofd gestegen denk ik. Jammer want ik vond Paula altijd wel heel leuk maar sinds ze veel met Widya omgaat ook niet meer helaas
Omg Allie vertelt op zn āstorieā dat hij vanochtend een mondkapje uit een vuilnisbak heeft gevist en opgezet omdat hij zijne vergeten was en geen boete wilde in het ovš¤¢
Gatverdammeeeee pak dan gewoon die boete, je bent toch zo anti??
Hahaha dat dus
Omg ik word hier echt onpasselijk van
Jaa nee sorry maar als je hem vergeten ebnt own dan dat je een wappie bent
Dit is toch een grap van ām please?!?!!??!!
Whatā¦theā¦hellā¦
Dit zal wel een van zijn onverklaarbare grappen zijn die hij met zān vriendin bekokstooft om mensen te triggerenā¦hoop ik. Alsjeblieft.
Oke, Alwin is vanaf nu mijn BEC. Gre stond altijd bovenaan maar hij deelt nu de plek met Alwin.