Dat is het eigenlijk ook, het is gewoon een soort stijltje wat mensen zich nu aanmeten. De cliché rituelen de ze allemaal hetzelfde doen, de edelstenen etc. Het moet allemaal op een bepaalde manier en er is niks authentieks (hiermee bedoel ik iemand die het op zijn eigen manier vormgeeft) aan. Ook dit is een soort bingokaart die je kan afstrepen bij bepaalde influencers zoals Widya.
Weg duurzaam gesprokkelde palo santo he. Want dat verschil ruik je
Oh god, niet de verschrikte hertjes kerst vlog intro blik.
Doen ze bij jullie tuffen? Bij mij likken ze hun vinger en halen ze die over je gezicht
Zin om een influencer event te doen en dit dan bij binnenkomst bij iedereen te doen. Zij geloven toch niet in corona
Haha zulke aankondigingen vallen altijd tegen en zijn alleen leuk voor de vlogger zelf
Maar ze doet het vast voor ONS
Grip-test met 50% korting!!
Edit nee oké ff een gokje wagen dan:
Het heeft te maken met
- Eten
- Drinken
- Reizen
- Medisch
- Relatie
- Dieren
- Feestdagen
- ~Platform~
- Anders, namelijk
0 stemmers
Ik gok dat het een apart kanaal wordt voor de bruiloftvoorbereiding. Valt dat onder relaties of verdient dat wel zijn eigen antwoord?
Of gewoon weer kerstkaartjes zoals elk jaar?
Relatie denk ik? Maar idd iets met bruiloft zou ook kunnen. Wat is de meerwaarde van een apart kanaal dan weer alleen?
Of een wedding planner serie
Precies dit! En eigenlijk vind ik nog het meest ironische dat widya en paula niet inzien dat ze nu precies passen in het plaatje van ego / instagram spirituality.
Wat doen zij nou voor de gemeenschap? Inspireren ze echt jonge vrouwen?
Misschien wel hoor en ik hoop het ergens ook wel…
Is dit kussen niet gewoon om op te zitten omdat ze op de vloer zit?
Hoe laat is die hyped bekendmaking van Bonnie? Dit voelt nu een beetje als bij de bruiloft van Noor (Nu al klaar mee)
16:00 vandaag!
Denk kaarsen ofzo
Toch een boek
Ahh ik vind het een leuk boek! Kan niet je ding zijn, maar het past goed bij haar.
Ja ik denk ook dat best veel volgers van haar dit leuk zullen vinden
Ik vind het ook echt goed bij haar passen en denk er zeker wel animo voor is. In ieder geval een verademing naast alle influencers die een soort expertise uit eigen ervaring willen overbrengen.
Echt zo’n boek wat je invult en waar je vervolgens nooit meer naar omkijkt