Het andere YouTubers/bloggers topic #18

de video van noor en sander met mascha en gregor zijn echt 4 pubers die het - gniffelgniffel - het over seks hebben haha

5 likes

Niet alleen reizen brengt je zo dichter bij jezelf, toch? En ik zou er geen geld voor hebben om een ticket eerder terug te kopen @dilla. Dit klinkt mij wel een beetje geprivilegieerd en makkelijk zo bij elkaar. Is niet voor iedereen weggelegd.

18 likes

Die video slaat echt nergens op en ze reageren steeds verbaasd op elkaar terwijl ze alles wat ze benoemen toch allang van elkaar weten? Zelfs ik weet dat Gregor vroeger een hunk was :woozy_face:

Hopelijk nodigen ze Monica en Robert de volgende keer uit

9 likes

Ik bedoel niet met alleen reizen dat reizen het enige is, maar ik bedoel in je eentje reizen

3 likes

Ik vind het ook geen handig gesprek omdat een stel voorin zit en steeds ongemakkelijk naar achter moet kijken en elkaar niet aan kunnen kijken

3 likes

Is uberhaupt op vakantie kunnen niet al mega gepriviligeerd? Ik ben aan het sparen voor vakanties en voel me onwijs bevoorrecht dat ik dat kan doen.

8 likes

Het ging me er meer om het gemak waarmee dit gezegd werd:

“je kunt altijd eerder een ticket terugboeken als je het echt niet trekt.”

Dat is niet voor iedereen zo weggelegd.

2 likes

Ik begrijp die trigger warning niet. Je ziet iemand snotteren over dat ze zich op vakantie niet fijn en alleen voelt. Dus?

8 likes

Waarom noemt Co with the Flow die vriend van haar die langskwam nou Parel? Heeft ze ooit zijn echte naam genoemd?

Ja begrijp hier niks van, krijg een beetje “zwaar leven” vibes hiervan

1 like

Ja ik denk dat je echt veel leert van helemaal alleen zijn, je in een vreemde taal moeten uitdrukken, jezelf vermaken en alles zelf regelen. Is toch iets dat je in je dagelijkse leven niet echt doet.

Snap dat er ook mensen zijn die niet van reizen houden en ik denk niet dat je als je niet reist je geen compleet mens kan zijn die zichzelf door en door kent, maar het is wel een heel groot voordeel (en ook heel confronterend) aan alleen reizen dat je jezelf snel van je beste en slechtste kanten leert kennen. Vind ik dan.

11 likes

Alleen reizen is het nieuwe jezelf vinden in Thailand

39 likes

Maar echt hoor. Kijk anders gewoon eens in een spiegel, kun je jezelf heel snel vinden.

En ook: twee weken op vakantie is niet ‘reizen’

14 likes

Ik die 2 x alleen heeft gereisd en niks heeft geleerd en alleen met nieuwe mensen dronk :sob::joy:

21 likes

Ik heb alleen geleerd dat in je eentje shoppen zo chill is.

16 likes

Oja vooral dat ook ja.

Hoe is Joy ( Beatynezz) ook ineens 19, zij was gisteren nog 13 :rofl:

35 likes

Hahaha ja, zag haar gisteren voorbij komen op instagram

3 likes

Ja die hele warning stond er nog niet toen ik hem zelf bekeek, wel toen ik hem hier postte. Heel overdreven.

1 like

Ik ben de Kroatië vlogs van Bonnie aan t kijken van een paar jaar terug. Echt iets van 8 superchille vlogs, ze is daar nog zo lekker blij met kleine dingen en mooie dronebeelden etc. Genieten gewoon.

3 likes