Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Dit heb ik nog meer bij Kaj Gorgels. Hoezo is dit ineens een presentator.

Edit:

Hier hoor je ook heeeelemaal niks meer over ofwel?

Ik googelde op kay gorgels spiritueel :joy:

7 likes

Hahaha nee dat is een dikke flop geweest. Hebben ze wel eens verteld in hun podcast. Heeft hun heel veel geld gekost zeiden ze

4 likes

Lol past ook totaaaaal niet bij Monica.

3 likes

Haaaaha ja, de voorwaarden zijn waarschijnlijk dat je geduldig moet zijn. EEN, TWEE, DRIE, GO! moet kunnen roepen en een beetje supporten. Maar hij is wel presentator ja! Volgens mij heeft hij niks anders gepresenteerd dan expeditie Robinson. Ik las ergens hier dat hij temptation island gaat presenteren?
Oh oops hij heeft al temptation island gepresenteerd geloof ik. Maar dat heb ik nog nooit gekeken.

2 likes

Dat hele serieuze vind ik sowieso heel grappig bij zowel kaj als nicolette in expeditie Robinson. Alsof het om leven en dood gaat die blikken van ze.

8 likes

Heb ff gegoogeld dat wat hij allemaal gedaan heeft, hij is presentator van ER en Tempation Eiland verder heeft hij wat kleine dingen gedaan.

Volgens mij stelt RTL sws niet echt hoge eisen aan presentatoren.

1 like

Ik moest echt hardop lachen toen ik dat beeld voor me zag dat hij daar staat. Maar eigenlijk nog meer als hij achter zo’n desk van het NOS journaal zou zitten omg.

1 like

Maar iemand zei hier dat Monica dan o.a. een bn’er status heeft gekregen omdat ze bevriend is met Kaj. Dit klopt toch niet? Eerst was Mo ‘de vriendin van’ toen eerder nog ‘de ex van’. Toen was Kaj totaal nog niet bekend toch? Denk eerder dat hij heeft meegelift op het succes van Mo en zij zijn tijdens concentrate bevriend geraakt en ineens kwam zijn irritante hoofd vaak in haar vlogs. Volg haar al een behoorlijke tijd niet meer, maar komt hij nog in haar vlogs?

Whaha dit vond ik wel entertainment. Mensen die schrikken zijn zo grappig haha

8 likes

Haha ja en ik vond het ook grappig dat Nick Bonnie wilde trakteren op het staan op een weegschaal ter waarde van 20 cent :joy:

11 likes

Helaas denk ik dat je gelijk hebt. We kunnen wel willen dat het anders is, maar dat is het niet🤷‍♀️

4 likes

Ja, pretty girl (white) privilege.

3 likes

Ja is weleens gezegd toch, dat Ronnie meedeed aan een wedstrijd en dan moest er minimaal 1 iemand in de ‘act’ onder een bepaalde leeftijd zijn. Hij kende Mo wel van school en jongens waar zij mee omging en heeft haar toen gevraagd, zodat ze dus voldeden aan de leeftijdseisen. Niet omdat hij echt iemand nodig had in die functie ofzo haha.

3 likes

Wat tof!

27 likes

Wouw, ook heel goed gedaan.
Want soms is het net niet. Dit is er pal op.

7 likes

Haha lees je daarboven dat monica zo oprecht en authentiek was, en dan komt ze vervolgens met zo’n platform aanzetten? 🥲 snap wel dat dit is geflopt

Veeeeelste makkelijk. Vind ik eigenlijk niet ok. Kunnen we dit weer oprakelen?

6 likes

Haha ja maar die reactie van die vent dan. Gewoon stug vol blijven houden dat de waarde echt wel 300 eur is, dat ze groots uit hebben gepakt en dat 95% heel blij is ermee. Hoedan. Kan zich zo voegen bij dat stelletje debielen in ons kabinet. Dan vind ik de reactie van Monica toch heel wat sympathieker en oprechter

1 like

Monica komt overal mee weg. Die gaat ze gewoon omkopen ofzo.

Heeft iemand dit gekeken? Ik kijk eigenlijk doorgaans nauwelijks video’s van Jessie maya, maar ik vond dit wel sneu. Maar ook, waarom als je voor het eerst alleen op vakantie gaat direct 2 weken? Lijkt me veel te lang. Wellicht dat veel mensen dat ook al tegen haar hadden gezegd. Wel fijn dat zij wel gewoon eerlijk is en het zegt dat ze gewoon bestwel een kutvakantie al met al heeft gehad.

7 likes

Alleen reizen brengt je zo dichter bij jezelf, en het is niet allemaal maar leuk. Maar juist dat emotionele leert je zoveel over jezelf.

8 likes