Ik weet niet wat ik moet zeggen🥲
Er gebeuren hier veel ongevallen met die steps dus het is maar afwachten tot we het Nederlandse voorbeeld volgen.
Ik vind Anna niet natuurlijk voor de camera. Ze doet haar best om ook zorgenvrij over te komen na haar telegraaf interview debacle maar ze is steeds bezig in haar vlogs om uit te leggen dat iets haar niet raakt. Het komt heel nep over wat ze doet.
Oke ik ben geen huiseigenaar dus misschien dat ik het echt niet snap: Bobbie Bodt zegt op insta dat ze het winnende bod had maar dat ze in paniek raakte en nee gezegd heeft. Maar waarom biedt je uberhaüpt op een huis als je je er niet goed bij voelt?
Omdat je in deze markt zó ontzettend snel moet beslissen. Echt, over een paar schoenen heb je meer tijd om na te denken. Daarnaast moet je qua biedingen soms echt gekke dingen doen wil je uberhaupt kans maken. Ik ken Bobbie niet, maar in deze markt word je soms ook zo wanhopig dat je maar op huizen gaat bieden die het eigenlijk niet voor je zijn (maarja echt eisen stellen is ook erg lastig in zo’n markt).
Edit; daarnaast is het best normaal om even totaaaal in de stress te raken als je hoort dat je het bent geworden. Ik wilde dolgraag ons huis maar had ook even de neiging om af te bellen. Het is zo’n intens proces en het gaat vaak echt om de grootste aankoop van je leven tot nu toe. Soms verwacht je het ook gewoon niet meer en dan is het keihard schrikken.
@kleinmeisje @Evenveel ja oke, dan snap ik het inderdaad. Vergeet af en toe hoe heftig zoiets is. Thanks voor de uitleg!
Oh blijf het gewoon over hem hebben als hij een leuke video maakt.
Ik snap het ergens ook wel maar zij heeft niet 1 maar 3 huizen afgezegd waar ze een winnend bod op heeft gedaan. Snap ook niet dat zij geen aankoopmakelaar heeft dan sta je zo veel beter in je schoenen tijdens de zoektocht. Denk ook niet dat makelaars haar nog heel snel iets zullen gunnen nadat ze 3 keer van de koop heeft afgezien.
Zelfs zonder aankoopmakelelaar lukt het haar blijkbaar om drie huizen te kopen. Dus waar heeft ze die dan voor nodig? :’)
THOMAAAAAS
Op 3 huizen die ze bij nader inzien niet wil, niet op een huis dat ze wel ziet zitten. Daarnaast zag je dat ze erg gestresst was over het hele proces en het bieden en onderhandelen met verkoopmakelaars over bijvoorbeeld de bouwtechnische keuring. Een aankoopmakelaar neemt heel veel van die zorgen weg en zorgt ook dat je beter kan bieden op huizen waar je daadwerkelijk wilt wonen.
Ik vind het heel goed van haar dat ze niet doorgaat met de koop van een huis waar ze geen goed gevoel bij heeft. Maar ik vind zo lukraak bieden op alles en dan vervolgens drie maal afzeggen wel apart. Maar dat is ook weer niet haar aan te rekenen maar gewoon deze hele markt waardoor je maar pakt wat je pakken kan en later eens goed gaat nadenken.
Je brengt het nu alsof het iets heel ergs is. Maar dit kan gewoon he, bieden en dan toch vriendelijk bedanken. En ze vond de huizen in eerste instantie ook gewoon goed. Alleen één huis had ze al afgeschreven omdat ze het niet was geworden, toen werd ze later alsnog gebeld dat ze 'm toch mocht hebben omdat anderen er vanaf zagen. Toen was ze dus helemaal overrompeld. En bij die ander was haar vader niet enthousiast en was het bij nader inzien toch een te groot risico qua klussen e.d.
Juist omdat ze nog maar zo kort bezig is zou ik lekker zo doorgaan, dan komt 't vanzelf wel. Ze heeft een prima budget en ook mensen om haar heen die haar helpen en van advies voorzien. Een verkoopmakelaar kost natuurlijk weer extra geld en ze zei al dat ze geen aankoopmakelaar wil omdat ze niet echt specifieke wensen heeft (behalve Amsterdam), maar meer een gevoel moet hebben bij een huis
Nee ze is nederlands en volgens mij indonesisch
Ja alleen denk ik niet dat haar spiritualiteit daar vandaan komt. Het is meer instagram spiritualiteit. En allemaal een beetje om alles om haar te laten draaien en haar eigen gedrag goed te praten. Want andere mensen hebben gewoon een slechte energyyy
Ik erger me kapot aan dat handje en dat knikkende hoofd zovan “hmm ja 6je”
Die hand is zo weird als je erop gaat letten. can’t unsee
Lijkt echt alsof hij denkt “EVEN PROEVEN WAT VOOR GODDELIJKS IK NU WEER HEB GEMAAKT AAAHH YEAH”
Vind t ook een beetje eng hahaha
Omg Teal Swan Over batshit spiriwiri’s gesproken.