Nou echt, was zelf echt helemaal leeg na die aflevering wat een negativiteit, kan nieteens denken van oh leuk dit word lekker dramatisch, vond het vooral heel zielig voor die kinderen.
Een niet-baby gerelateerde video van Teske
ik ben vrij streng geworden voor mezelf en echt gestopt met kijken als vlogs echf om een baby/kind draaien
Deze stories met die cupcake van Laura Brijde haha eww
Ze eet een cupcake uit een perspakket, later kwam ze erachter dat ze die moest decoreren. En bij die decoraties zaten huge ass zilvervisjes
Ook echt gewoon over datum product er in…
Gadverrrrr. Schijnbaar was de houdbaarheidsdatum maar tot september? Bahhh.
Eigenlijk is het sowieso maar twijfelachtig om eten te versturen via de post. Leuk dat je brownies kan laten bezorgen via de post, maar je hebt geen idee waar je pakketje allemaal heeft gelegen voordat het bij jou terecht komt.
Ja klopt volgens mij liggen die dozen er echt lang moest wel een beetje lachen want ze lag vannacht dus wakker van haar kotsende buurman en in de laatste story zei ze iets van vannacht ben ik de kotsende buurvrouw haha
Die hand van Alwin doet mij hier aan denken
Maar ook dat je al eens eerder een hap poep hebt genomen? Ik wil het niet en het lijkt me heel vies, maar ik weet niet hoe het smaakt haha
Ik vind baby’s echt niks maar ik merk wel dat ik bij Teske vrij tolerant ben eigenlijk. Alsnog heb ik liever babyvrije video’s dus wel leuk dit trouwens haha
Ik ben dol op babies maar niet op het online gooien van alles over je kind. Daarom kijk ik dan uit principe niet meer.
afSCHUWELIJK
Als je MOEST kiezen
- Afzichtelijke furry schoenen
- Glitterschoenen met vieze zool
0 stemmers
Die ondersteboven meer iets voor mijn 4 jarige dochter .
En schoenen met een vachtje snap ik echt niet. Dat wordt toch gewoon knetter hoor binnen een dag?
Tot het regent: de furry’s. Die vind ik in deze staat best leuk (maar zie ook: regen)
Je hebt maar een plas nodig om die schoenen te verpesten. Of stel je voor dat je koffie morst op die harige dingen
Normaal vind ik de aankopen van Monica altijd wel leuk maar deze schoenen
Ja zij vond die gucci loafers met bontje van binnen ook de meest prachtige schoenen die er bestaan… euh
Zijn net van die Lelli Kelly schoenen.
Mijn moeder heeft een variatie op die onderste
Ze heeft ook een infinity en dromenvanger tattoo en is nu op vakantie in Ibiza, dus je weet in welke vijver je dan zit
Gvd ik hoor echt die stem als ik dit lees.