Hahah die doen me hier aan denken

Ja dit! Echt gewoon lelijke schoenen, geen leuk model, truttig. Beetje van Haren stijl ook voor kinderen. Snap het echt niet.
Alleen is de prijs geen van Haren stijl Beide zijn ze rond de €500
Kan je je schoenen meenemen naar de kappersafspraak. Voor mij graag knippen en voor mijn schoenen een blow-out aub.
Gelijk even de restjes modder eruit laten bikken. En misschien is er ook iets te doen aan de nattehondengeur.
Annemerel kan ook alleen nog maar over/met haar baby praten. ALLES betrekt ze op haar baby. En ze moet opletten dat ze Tuurtje niet alleen maar Papa gaat noemen maar ook gewoon bij zijn naam lol. Staat ze daar langs het parcours aan te moedigen “Kom op papa!” alsof ze haar vader staat aan te moedigen. I can’t.
Zegt ze ook nog steeds dat die nog komt dan? Ik verwacht dat inmiddels eigenlijk niet meer.
Ze zei laatst wel in een story dat ze de video over de keuken aan het bewerken is…
Oh dan zal het wel ja! Omdat er al zo lang tussenzit en ze inmiddels al maanden helemaal niets meer openbaar post dacht ik dat het niet meer zou komen en ze misschien een andere afspraak met de leverancier gemaakt had.
Precies dit vond ik ook zo hinderlijk. Dat ze elkaar ‘papa’ en ‘mama’ gaan noemen. Hou op hoor 🥲😫
In theorie zou hij ook haar vader kunnen zijn natuurlijk.
Maar het is precies zoals eerder met hardlopen, Tuurtje en haar bruiloft. Alleen nu is alles gericht op haar baby die maandag precies 4 maanden oud is.
Is dit een ludieke manier van een bril/lenzen aanprijzen? I don’t get it.
Bonnie geeft aan dat haar reisvlog 8u editten is. Wow dat is echt veel! heb echt nooit geweten dat het zo veel tijd kostte. Is dat gebruikelijk of omdat ze veel verschillende liedjes etc erin stopt? Wat maakt dat dit zo bewerkelijk is? Snap nu wel beter dat ze dan soms ook in een sleur terecht kan komen als je de hele dag op een video focust
Hoe lang duurt die vlog? 8 uur is wel lang maar je steekt echt heel veel tijd in kiezen welke beelden je gaat gebruiken en de overgangen goed maken
Tussen de 20-25 minuten zijn haar meest recente reisvlogs. Wel goed dat ze het benoemt want ik (maar verder nul ervaring hiermee) zou dat nooit hebben gedacht, zegt meer over mij haha
Ik heb wel ervaring met editten maar 8 uur editten voor een vlog van 20/25 minuten is echt heel erg lang. Dan ben ik benieuwd hoe ze te werk gaat. Want in principe zijn 't geen spannende video’s verder, met animaties e.d.
Maar goed volgens mij is zij ook mega perfectionistisch. Nu ook weer 20 stories om een verantwoording af te leggen, terwijl haar volgens het helemaal niet boeit.
Ik vind het eigenlijk helemaal niet zo lang, klinkt best normaal? Als wij op mijn werk video’s lieten editten dan waren ze daar ook een flinke tijd mee kwijt.
Maakt het ook echt uit eigenlijk?
Het zal mij een worst wezen
Lijkt me alleen voor Bonnie vervelend dat ze zo lang met iets bezig is wat veel sneller kan.