Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Wisten jullie al dat de maan ook een :sparkles:business coach :sparkles: is? Het is echt jammer dat ik niet de money-mindset heb om Mindful & Miljonair te kopen, maar dit interview is ook al genieten. (Niet De Speld, ik zeg het maar even.)

4 likes

Ik vind deze regel juist ultimate Karen. Karen wilde een kat, let op je kat dan, Karen? :joy: Wie heeft er tijd voor om jouw kat’s uitwerpselen op te ruimen? Of ga je zelf de buren langs om hun tuin schoon te maken? Snap niet goed waarom dat te veel gevraagd zou zijn. Is gewoon irritant om mensen met onnodig werk op te zadelen.

24 likes

Jongens, voor we zometeen weer in de (zoveelste) eindeloze discussie verzanden over katten die in je tuin schijten… Laten we ontopic blijven en influencerhondjes die pakjes aangetrokken krijgen, bekritiseren :rofl:

14 likes

Ik lag dit vannacht te lezen omdat ik niet kon slapen en kwam er niet doorheen. Ik ben zo klaar met die coaches en van die types die je wel even vertellen hoe jij financieel afhankelijk wordt. En dan haal je de maan als je coach er ook nog ff bij.

6 likes

Voordeel is wel dat de maan helemaal gratiss is, maar dat zal wel niet de bedoeling zijn. Ze vergeet hier ook vakkundig te vermelden dat ze het bedrijf van haar ouders heeft overgenomen, maar dat stond natuurlijk ook in de sterren geschreven :dizzy:

2 likes

Goede titel voor een nieuwe nederlandstalige romcom :joy:

18 likes

Zucht, dacht wel dat er zoiets achter zat.
Edit: to be fair, ze heeft het bedrijf van haar moeder overgenomen en groter gemaakt.

Ik kijk alleen als zijn achternaam de Hoop is.

8 likes

Tijdens een vergadering met het managementteam leg ik altijd een kristal op tafel.

image

41 likes

Ben de laatste tijd wel fan van de content van Anastasya Chernook. Heerlijke zelfspot etc. Vandaag postte ze stories over merken die haar benaderen voor een samenwerking en ze zegt dat ze dat bijna nooit doet omdat ze haar eigen dingen wel kan kopen en omdat die samenwerkingen altijd zo onorigineel zijn. Vond dat zo tof om te zien! (Ok ze is ook wel into manifesting en zo maar goed)

Edit: ik heb echt luidop gelachen met de Instagram video over dates “Ik hoop dat jullie dating stories beter zijn dan mijn spraytan” :joy:

1 like

Bij haar eerdere boek Van outsider tot Oud-Zuider (ook een goede titel voor een romcom) staat weer dat haar moeder een alleenstaande bijstandsmoeder uit de provincie is. Nou ja, ik geloof meteen dat ze zelf veel kan, maar vind het altijd wel een beetje jammer als mensen er dan dit mee doen.

1 like

Daarnaast kan je wel brullen dat je zes miljoen omzet, maar als je 60 man aan personeel hebt plaatst dat alles toch weer in perspectief.

5 likes

Gingen haar volgers achter haar ex-vriend aan?

2 likes

Wow, mensen zijn zo verrot.

1 like

Heeeeel vreemd. Ik zag toevallig wel dat haar vriend net als life coach startte dus missh kan hij beetje meeliften op haar online gebeuren. Denk dat dit soort trajecten ook heel erg stil liggen ivm Corona, zie ik bij een buurman bij me helaas

alles business

2 likes

Hetzelfde toen Mayra Louise en haar man/de vader van haar kinderen uit elkaar gingen, toch? Dat vond ik al helemaal choquerend. Dat mensen die een influencer en haar gezin volgen, betrokken zijn bij de kwetsbaarheden die zij deelt en die bewust zijn van het concrete bestaan van haar kinderen zodra het uit is denken “Ah ja, ik zou het beter doen!”. Echt heel erg naar.

2 likes

Hahaha sorry totaal irrelevant maar ik zag dit onder die tweet bij het kopje “meer tweets”

Die naam ook: optyfen met eenden, ik ga helemaal stuk :joy::joy:
Edit: en die vlag?! Is toch gewoon Luxemburg :joy:

58 likes

Jaa op twitter is dat een ding. Begon geloof ik met boeren die trekkers en die vlag in hun naam hadden staan, nu is het satire

6 likes

Hahah ja dit is wel een bekend account op twitter :joy:

En die luxemburgse vlag is idd een soort satirische versie van alle ‘nederland eerst/geert wilders’ types die een NLse vlag in hun bio hebben

8 likes