Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik hoop wel dat ze deze legging houdt :joy:

31 likes

Oh god ik heb nu een action onderbroek aan :cry:

35 likes

Teske post net dat er allemaal mensen in haar DMs vragen wanneer de nieuwe video komt. Echt, het lef van sommige mensen he. ZE IS NET BEVALLEN

37 likes

Ik ook maar ben nu toch extra blij dat ik m 2 keer heb gewassen voor ik m aantrok :joy:

9 likes

Whuttt? Kan het nu niet kijken maar alleen van dit lezen ben ik al in shock :open_mouth: Hoe komt het in hemelsnaam in je op om dit te doen?! En áls je al zo ontzettend goor bent dat je dat doet je het dan ook nog in een vlog laat zien. Als er al niet eerder een belletje was gaan rinkelen hoe absurd het is dat je dat doet dan valt het toch op bij het monteren van je vlog? Echt, walg hier zo van :nauseated_face:

Edit: oh zie nu een post met een comment van haar op die vraag. Laten we hopen dat het waar is :sweat_smile: al vind ik het een gek verhaal.

3 likes

Haha ik weet ook niet wat ik ervan moet denken🙈

1 like

Ja nee naar de kringloop brengen maakt het verhaal echt beter 🥲

13 likes

Dat hoop ik dan maar

Ik geloof niet dat Lotte zo goor is dat ze het broekje zonder te wassen naar de kringloop zou brengen. Ik ken haar niet hoor dus misschien super naïef maar ik geloof wel dat ze het wast. En tja, ik zou sowieso geen ondergoed bij de kringloop kopen maar als het zou moeten, was je het toch gewoon eerst zelf dan? :sweat_smile:

2 likes

Dat denk ik ook, maar dan nog…waarom trekt ze die hond ondergoed en een legging aan? Nouja ik ga zo de vlog kijken, benieuwd of er een normale verklaring is :S

1 like

Als je de moeite neemt om naar de kringloop te gaan neem je denk ik ook wel de moeite om die spullen te wassen inderdaad hoor.

1 like

De andere hond is geopereerd/gecastreerd maar ze kan de romper die de ene hond destijds aan had niet meer vinden. Ook die kun je opnieuw kopen en lijkt me voor een hond lekkerder zitten dan een gekke legging of onderbroek mja.

1 like

Snap de heisa rondom de vlog van Lotte niet zo. Heb hem net ook gekeken, en bij het gedeelte van de rompertjes (die ze niet aan heeft gehad bij de hond want ze zag bij voorbaat al dat het niet ging passen) dat ze die terug ging brengen. Bij de onderbroek die te groot was opperde ze dat ze er misschien een knoopje in kon maken.
Of ik moet iets gemist hebben natuurlijk, anders vind ik het behoorlijk uit z’n verband getrokken… :thinking:

6 likes

Ja het is ook gewoon een heel zielig ras, maargoed de rashondendiscussie wordt me niet in dank afgenomen weet ik :sweat_smile:

44 likes

Ondergoed mag niet retour en wat los in het schap ligt (losgeraakte verpakking enzo) gooien ze weg zei iemand (medewerker) laatst. Dat laatste is hopelijk niet standaard want dan verdwijnt er echt veel in de container.

1 like

Ik heb serieus denk ik liever een onderbroek die gepast is door een goed verzorgde hond dan door een ander mens eigenlijk.

44 likes

Dat valt vies tegen hoor, ik heb een eerste editie holografische Machamp met drukfout (mega zeldzaam dus) en daar zou ik ongeveer 1500 dollar voor kunnen krijgen.

2 likes

Ja, heb t nu ook gezien en vind t ook enorm opgeblazen allemaal.
Maar er is hier blijkbaar een grote groep mensen zonder huisdieren, want in andere topics lees ik soms ook verbazingen/ergernissen over honden en katten waarvan ik denk: Waar maak je je druk om?
“Als je een kat hebt moet je t aanleren dat ie alleen in je eigen tuin mag en anders moet ie binnen blijven”. Ja, zoek het uit Karen.

15 likes

Ik kies bewust voor geen huisdieren, dus hoef die van andere ook niet in mijn huis of tuin. En ja, Karen mag inderdaad gewoon op der beesten letten.

48 likes