Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Geen astma! Doe het voor ontspanning/beter slapen

1 like

ik ook!!! Zou ik zo graag willen. Vrijstaand, in het bos…

1 like

Die spon van armedangels komt me echt de strot uit zeg, vind dat ook zo’n afknapper van een merk dat zegt duurzaamheid belangrijk te vinden

24 likes

Ja en ook irritant dat influencers daar voor vallen

wel allemaal B-influencers, maar toch…

2 likes

Die influencers boeit duurzaamheid sowieso zelden dus snap dan wel dat zij t niet raar vinden
Het maakt iig dat ik niet snel weer iets van armed angels zou kopen

1 like

Wat voor spon is het dan?

3 likes

Misschien een domme vraag, maar wat nou als je een verstopte neus krijgt? Ik ben geĆÆntrigeerd maar ik zou super bang zijn dat ik zou stikken omdat mijn neus zich vult met snot.

4 likes

Nee dat gebeurt niet hoor. Ik heb dit ook een tijdje gedaan (ook als ik verkouden was) en sliep toen echt zo veel beter. Ik ga er ook weer mee beginnen.
En als je neus verstopt is dan is dat meestal maar 1 van de twee

4 likes

Ik denk dat je het er dan zelf afhaalt/afkwijlt in je slaap :joy:

5 likes

En wat voor tape gebruik je daarvoor, want het is speciale tape toch?

2 likes

Vind deze trend toch wel erger

4 likes

In november een Easytoys campagne dus. 🄸

Bonnie zegt dat ze nu curtainbangs heeft, maar ik zie gewoon een normale lengte op een bepaalde manier gefƶhnd?

32 likes

Ik zit al weken te turen wat JamieLi nou met haar mond heeft, of ze nou steeds een extra lipliner lijn had gezet, maar hier ben ik er toch niet zeker van…
Weet dat ze graag lipfillers wilde…

2 likes

Ze had toch laatst fillers laten doen? Geen idee wat voor maar ze poste hier wel wat over op haar Stories geloof ik.

3 likes

Ohh echt? Ze had toen wel botox genomen en benoemd dat ze ook graag fillers in haar lip wilde, helemaal gemist dan…

1 like

Dit is toch gewoon overduidelijk een filter!?

7 likes

Ooooh sorry! Kan ook alleen botox zijn geweest, geen idee…

1 like

Hope so dan… ik zie dat pruilbekkie de hele tijd…

1 like

Jamie Li heeft inderdaad een beetje lipfiller laten plaatsen. Dat vertelde ze een paar maanden geleden zelf.

1 like