Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Oh ik wilde juist net posten dat ik nog nooit iets van haar gezien had maar echt ‘geniet’ van haar spreekstem. Heel fijn stemgeluid.

5 likes

Omg dat feestje van Fadim voor haar dochter die 1 wordt ?!?! Kan daar echt niet bij hoor :joy:

2 likes

Kan mij ook niet voorstellen dat ze deze bullshit echt gelooft, doet ze toch alleen maar omdat ze er geld voor krijgt

1 like

Denk ik ook. Volg haar ook niet meer, klaar met die onzin.

3 likes

Badkamer is geen spon

1 like

Oh sorry herinnerde het me verkeerd :grinning:

2 likes

Ik slaap ook met een plakkertje op m’n mond :grimacing: Wel een ander soort tape, niet met zo’n sterke lijm.
Voor wie hier meer over wil weten: lees eens wat over buteyko ademhaling.

Ik slaap beter en voel me ook fitter en ik ben er niet eens heel rigoreus mee bezig.

4 likes

Ja zit het ook net te bekijken op haar Stories… het is ook typisch gericht op de volwassenen (sushi, diverse drankjes) en niet echt voor de
kids? Of lijkt dat maar zo?
Vind het ook erg overdreven met die flesjes water en de hele boudoir uitstraling.
Dan nog liever de beige ballonnen en glitters van Kae

3 likes

Volgens mij zag ik ook van die zakjes knijpfruit voor kinderen en snoep taart whatever
Maar idd ze doet dit natuurlijk voor zichzelf en voor insta denk ik, dat kind heeft hier niet heel veel aan buiten al dat speelgoed en die twee mini auto’s die ze gekregen heeft wtf :joy:

3 likes

Holy shit, wat veeeeeel haha!

1 like

Ik denk eigenlijk wel dat ze dit echt gelooft. Maar misschien interpreteer ik het verkeerd bij haar.

1 like

:scream: gaat nu een pleister plakken!

Nee maaar serieus, heb altijd het gevoel alsof ik niet door mn neus kán ademen en wordt dan weer met zo’n gare droge mond helemaal blegh wakker!

1 like

Soms kwijl ik de tape er ook wel af en aan het begin trok ik hem er soms af in m’n slaap geloof ik, maar na een tijdje went het wel!

2 likes

Heb jij astma? Daar gaan de meeste artikelen die ik via scholar vind over namelijk. Of doe je dit met een andere reden?
(Ik ben tot spijt van mijn vriend een notorious mouthbreather in mijn slaap, hij zou me graag een stuk tape opplakken denk ik)

3 likes

Josh V plaatst een story over haar zwangerschap, dat ze die nu zwaarder vindt dan de eerste en zet ze er tussen haakjes bij “misschien door de vele trappen hier in huis :roll_eyes:” VRIENDIN JE HUIS HEEFT EEN FUCKING LIFT

51 likes

Bonnie is vandaag, dus 24 okt, bij Bram op bezoek geweest. Wanneer gaan we dat terug zien in de vlog?

• Heel snel, want na de drie weken vakantie heeft ze niks meer gevlogd.
  • 24 November
  • Tijdens vlogmas
  • Anders, namelijk:

0 stemmers

6 likes

Eerst komt wss een vlog over dat ze naar froukje zijn geweest in brussel.

5 likes

Ik had nog nooit van deze meid gehoord dus ik ben na dit verkooppraatje meteen gaan kijken, maar ze vlogt in het Engels? Wat heb je dan sowieso al voor grootheidswaan

3 likes

Was/is zij ook niet een model?

4 likes

Omdat ‘t merendeel van haar volgers niet Nederlands spreekt, heeft niets met grootheidswaan te maken.

Ik vind haar juist heel grappig op Instagram. Niet per se relatable (want dat is geen enkele influencer), maar wel sympathiek

8 likes