Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik vond hem in dat stuk ook echt mega vervelend en onbeschoft. Als het mijn vent was geweest had ik hem eruit geknald hahaha

2 likes

Ja precies! Lotte die eerst AA spon deelt en de post erna letterlijk Primark spon is :woman_shrugging:

Of bibi die AA spon deelt en daarna goedkope kruidvat lijn? Hoewel ik best ben voor delen met een groot publiek (en het qua prijs denk ik een goede introductie met duurzaamheid is), doet dit echt af aan de geloofwaardigheid van AA. Maar ze zijn natuurlijk relatief groot, dus denk dat het nodig is.

5 likes

Goeiemorgen, ik dacht van huh zijn zowel Lotte als Bibi lid van de anonieme alcoholisten?

46 likes

Haha ik vond het ook al vreemd dat de AA spon ging inzetten ipv een echte voorlichtingscampagne :joy:

11 likes

Hahha ik had laatst haar interrail vlogs gekeken. En daarin vertelde ze al dat ze ā€œlangeā€ curtainbangs plukjes wilde. Toen dacht ik al: ja maar dat zijn geen curtain bangs meer, maar is goed.

2 likes

Ik dacht aan AA drink 🄲

24 likes

Omg same🄲

1 like

Haha sorry, was te lui om steeds ArmedAngels te typen :joy:🄲

2 likes

Ik dacht serieus dat je Anonieme Alcoholisten bedoelde met AA in je bericht. :face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Ja 15% Als je de # detoxdenim volgt wordt je ermee dood gegooid. Ik zou zelf kijken of er een leuke infuelnza is die je het gunt :joy:

1 like

Oh haha. Ik weet niet of AA (armedangels dus!) meedoet aan BF hoor? Eigenlijk hoop ik van niet :joy::green_heart:

Zoek je iets specifieks, want zalando heeft ook wel veel van ze.

2 likes

De meeste curtain bangs die ik langs zie komen zijn sowieso meer face framing layers dan echt bangs.

5 likes

Haha dit is echt een beetje de ā€˜lob’ (long bob) trend van een paar jaar geleden. Je hebt geen lange bob, je hebt gewoon 5 centimeter van je haar afgeknipt

12 likes

Ik ben gewoon geinfluenced door Bonnie, heb zo’n menstruatieonderbroek besteld. Ben heeel benieuwd.

8 likes

Hoezo, iedere rando op insta is volleerd afstands-dokter hoor

15 likes

Is alweer verwijderd de story, of was het langer geleden? Iig lekker dom :cry:

3 likes

Lol die conclusie ook: 112 is onduidelijk dus ipv vragen aan experts wat te doen en dat opvolgen vertrouw ik op mijn following…

5 likes

Misschien hengelt ze naar schorpioenengifuitzuigapparaatspon

19 likes

:joy::joy: maar zelf dokteren is toch veel te hip tegenwoordig. Beetje Google en ze weten alles

1 like

Doet denken aan de IT crowd waar ze de brandweer een e-mail sturen.

7 likes