Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ik denk dat je als je in je eentje een huis van vijf ton kan kopen na enkele jaren ziekte, een dure auto er ook wel af kan.

12 likes

Ik heb een hele stapel van die van Primark! Zit heel fijn (maar moet toegeven dat ik niet superzwaar menstrueer, dat helpt waarschijnlijk), behalve tijdens het sporten, dan voelt het echt alsof je bent doorgelekt.

5 likes

Nouja wel praktisch aangezien ze steeds naar bezichtigingen moeten aan de andere kant van het land

4 likes

Gaat toch allemaal om de verhoudingen? Ligt er ook aan wat je interpretatie is. Een auto is nog altijd een veel grotere uitgave dan een designer tas. Verhoudingsgewijs kan Vera waarschijnlijk zo’n tas kopen terwijl ze op save speelt (en dus heel veel spaart) terwijl dat met een auto anders ligt. Jij en ik gaan misschien te buiten met iets duurs als we onszelf een keer een dure tas cadeau doen, Vera gaat te buiten met iets duurs als ze een dure auto koopt.

Het is overigens een zakelijk gekochte auto.

3 likes

Ja, ik zag dat ze ze ook bij Primark hadden! Had niet heel goede reviews gelezen, maar jij vind ze dus fijn? Die kan ik ook wel proberen, die van Snuggs zijn best aan de prijs (maar met Bonniespon wel te doen).

3 likes

Vera een tweedehands auto?? Nee joh die hebben wss een beige gucci auto.

4 likes

Ik heb ze van modibodi en ben daar mega blij mee. Maar wel echt duur dus ben benieuwd naar die van libresse

1 like

Wie wil Paulien t nog volgen, die is compleet wappie geworden met de filmpjes die ze deelt van de dame die gister bij Jinek zat

3 likes

een vriendin van mij deelt dat ook, send help

5 likes

Zakelijk gekocht, serieus? Vind ik echt van de zotte. Haar baan is haar leven filmen, vanuit huis wtf hoe is het mogelijk dat je daar een peperdure auto voor op de zaak kunt aanschaffen. Helemaal gek geworden dit land

7 likes

Ja ik bedoel meer dat zoiets mogelijk is

3 likes

Zakelijk geleased, verwacht ik.

Lekker bezig Vera. Top dat vrouwen niet meer afhankelijk hoeven te zijn van een man en ze een auto/huis kan kopen die ze leuk vindt (althans ik ga er vanuit dat het voornamelijk vanuit haar portemonnee betaald wordt).

Gewoon eerlijk en er geen doekjes om winden. Ze had ook na deze aankoop kunnen zeggen dat ze sowieso het arme gezin is in straatrijk vs straatarm.
Ook niets over een broodfonds gelezen oid tijdens haar afwezigheid/ziekte.
Dus ze ownt het allemaal gewoon.

68 likes

Dacht ook eigenlijk dat zij geen rijbewijs had

10 likes

Dat Mark rutte nog steeds een concept is natuurlijk

3 likes

Hoe bedoelde de makelaar dit? Want als het lease is, drukt dat idd op je hypotheek*… of bedoelde hij dat een deel van haar spaargeld
dus naar haar nieuwe auto gaat?
Maw; wat is de link met de makelaar?

*missch niet altijd maar zo werd het mij wel uitgelegd destijds

Miss zit haar hypotheek adviseur bij de makelaar in, was bij ons wel zo. En als je dan een hoop spaargeld uitgeeft wat je zou kunnen gebruiken om het overbieden (boven de taxatiewaarde) mee te betalen (wat het kopen makkelijker kan maken) ik me wel voorstellen dat je adviseert om dat anders te doen

5 likes

Ik zou het een beetje sneu vinden voor Nina als ze nu met Kelvin op een mooie plek is om 10 jaar samenzijn te vieren en ze niet ten huwelijk wordt gevraagd. Hij heeft nu een filmpje waarbij hij haar verrast en veel mensen reageren met, en een aanzoek?? Denk dat Nina dat zelf ook verwacht aangezien ze zovaak op youtube mensen heeft aangespoord om Kelvin aan te sporen een aanzoek te doen.

Tip voor elke vrouw verwacht niks.

109 likes

Hoe is dit sneu? Als ze het zo graag wil kan ze hem zelf toch vragen? Misschien ligt het aan mij maar persoonlijk lijkt me er geen drol aan om eerst zo te pushen en dan vervolgens ‘oooh had ik zooooo niet verwacht!’ een aanzoek.

65 likes