Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Dat Mark rutte nog steeds een concept is natuurlijk

3 likes

Hoe bedoelde de makelaar dit? Want als het lease is, drukt dat idd op je hypotheek*… of bedoelde hij dat een deel van haar spaargeld
dus naar haar nieuwe auto gaat?
Maw; wat is de link met de makelaar?

*missch niet altijd maar zo werd het mij wel uitgelegd destijds

Miss zit haar hypotheek adviseur bij de makelaar in, was bij ons wel zo. En als je dan een hoop spaargeld uitgeeft wat je zou kunnen gebruiken om het overbieden (boven de taxatiewaarde) mee te betalen (wat het kopen makkelijker kan maken) ik me wel voorstellen dat je adviseert om dat anders te doen

5 likes

Ik zou het een beetje sneu vinden voor Nina als ze nu met Kelvin op een mooie plek is om 10 jaar samenzijn te vieren en ze niet ten huwelijk wordt gevraagd. Hij heeft nu een filmpje waarbij hij haar verrast en veel mensen reageren met, en een aanzoek?? Denk dat Nina dat zelf ook verwacht aangezien ze zovaak op youtube mensen heeft aangespoord om Kelvin aan te sporen een aanzoek te doen.

Tip voor elke vrouw verwacht niks.

109 likes

Hoe is dit sneu? Als ze het zo graag wil kan ze hem zelf toch vragen? Misschien ligt het aan mij maar persoonlijk lijkt me er geen drol aan om eerst zo te pushen en dan vervolgens ‘oooh had ik zooooo niet verwacht!’ een aanzoek.

65 likes

Hahaha huh wat een gekke beredenering

18 likes

Ja ik vond het ook genant dat ze haar kijkers ging oproepen, ik dacht toen ook vraag hem dan zelf

1 like

ik snap Kelvin wel, als een hele horde Nina-fans je pushen om een aanzoek te doen dan denk je toch ook van fuck off

6 likes

Trouwen met Nina lijkt me echt een nachtmerrie.

14 likes

Ja Mascha en Gregor hebben ook een huis met souterrain. Zij hebben 3 etages (beneden souterrain, dan begane grond en dan hun ‘boven’. En boven hun huis zijn nog 3 verdiepingen voor de bewoners boven hen, inclusief dakterras. Dit zie je trouwens steeds vaker voorkomen ivm oppervlak en toch de wens een gezinswoning icm locatie te hebben

1 like

Haha achja, good for her. Vind het een erger idee dat al hun lunches en dingetjes ook zakelijk meegerekend kunnen worden. Kan me nog best voorstellen dat zij veel reizen.

1 like

Au. Pijnlijke opmerking dit. Stoort haar bestaan je werkelijk zo erg?

8 likes

Ik kom er nu achter dat Tesla veel duurder is in Nederland! Ik wilde zeggen dat Model S niet echt heel duur is maar wel dus blijkbaar!

2 likes

Denk niet dat de poster het zo bedoelde, er stond niet ‘een bruiloft plannen’. Maar anders heb je zeker gelijk.

3 likes

Moest wel even lachen om het ‘zielig’ klinkende muziekje in het begin van de herfstvlog van Bonnie. Het klonk gewoon zo droevig dat ik eerst dacht dat er iets mis was. :sweat_smile:

6 likes

En dat o.a. Esmee Noelle en de vriend van Jamie Li de laatste post van Raisa Blommestijn liket op haar insta…

2 likes

:nauseated_face: die heb ik tijdje geleden ook ontvolgt toen ik in de gaten kreeg welke kant zij op ging

2 likes

ja heel bijzonder dat dit soort ‘vrije spiri types’ ineens rechtse FvD sympathisanten gaan liken en reposten omdat ze het niet eens zijn met C-beleid en afschaling van de zorg (waar juist stemmers van rechts voor hebben gezorgd). Heeeeeel bijzonder

5 likes

Echt vreemd idd de zweverige Ibiza typjes en de fvd lui hand in hand. Vraag me af in hoeverre ze het eens zijn met alles wat fvd uitkraamt naast Corona gedoe. Dat conservatieve bijv past toch niet bij die Ibiza hippies

1 like