Het andere YouTubers/bloggers topic #18

ik snap Kelvin wel, als een hele horde Nina-fans je pushen om een aanzoek te doen dan denk je toch ook van fuck off

6 likes

Trouwen met Nina lijkt me echt een nachtmerrie.

14 likes

Ja Mascha en Gregor hebben ook een huis met souterrain. Zij hebben 3 etages (beneden souterrain, dan begane grond en dan hun ‘boven’. En boven hun huis zijn nog 3 verdiepingen voor de bewoners boven hen, inclusief dakterras. Dit zie je trouwens steeds vaker voorkomen ivm oppervlak en toch de wens een gezinswoning icm locatie te hebben

1 like

Haha achja, good for her. Vind het een erger idee dat al hun lunches en dingetjes ook zakelijk meegerekend kunnen worden. Kan me nog best voorstellen dat zij veel reizen.

1 like

Au. Pijnlijke opmerking dit. Stoort haar bestaan je werkelijk zo erg?

8 likes

Ik kom er nu achter dat Tesla veel duurder is in Nederland! Ik wilde zeggen dat Model S niet echt heel duur is maar wel dus blijkbaar!

2 likes

Denk niet dat de poster het zo bedoelde, er stond niet ‘een bruiloft plannen’. Maar anders heb je zeker gelijk.

3 likes

Moest wel even lachen om het ‘zielig’ klinkende muziekje in het begin van de herfstvlog van Bonnie. Het klonk gewoon zo droevig dat ik eerst dacht dat er iets mis was. :sweat_smile:

6 likes

En dat o.a. Esmee Noelle en de vriend van Jamie Li de laatste post van Raisa Blommestijn liket op haar insta

2 likes

:nauseated_face: die heb ik tijdje geleden ook ontvolgt toen ik in de gaten kreeg welke kant zij op ging

2 likes

ja heel bijzonder dat dit soort ‘vrije spiri types’ ineens rechtse FvD sympathisanten gaan liken en reposten omdat ze het niet eens zijn met C-beleid en afschaling van de zorg (waar juist stemmers van rechts voor hebben gezorgd). Heeeeeel bijzonder

5 likes

Echt vreemd idd de zweverige Ibiza typjes en de fvd lui hand in hand. Vraag me af in hoeverre ze het eens zijn met alles wat fvd uitkraamt naast Corona gedoe. Dat conservatieve bijv past toch niet bij die Ibiza hippies

1 like

Kan zijn maar moet dat perse in Tesla😂

vind t nog anders bij beroepen waar je een beetje representatief voor de dag moet komen maar als influencer is je auto niet echt je visitekaartje. Snap gewoon niet dat daar niet echt onderscheid in wordt gemaakt per beroep wat je mag aftrekken aan kosten. Vind t zo smijten met geld terwijl ondertussen de toeslagenslachtoffers nog steeds op hun geld wachten en mensen hun verwarming niet aanzetten omdat ze de rekening niet kunnen betalen. Oke onduidelijk verhaal. Comclusie: ik erger me aan de NL politiek en regelgeving :blush::grimacing:

7 likes

Ik vind het vooral raar dat een auto als zakelijke aankoop gezien kan worden zelfs wanneer je geen rijbewijs hebt? Hoe hard heb je een auto nodig voor je onderneming wanneer je zelf niet kan rijden?

24 likes

Je kunt als zzp’er toch ook je OV-reisjes of taxi’s declareren, dus waarom zou een auto dan niet mogen. Natuurlijk van een ander kaliber, maar ik vind het niet zo raar.

4 likes

Ja of kosten koper. Die bedragen zijn ook geen grapje meer tegenwoordig

2 likes

Ze heeft dus belastingvoordeel voor de auto maar ook voor degene die haar chaffeur is dan toch?

ja en ze maakt er een apart shot van dat ze een paracetamol oid neemt dus ik dacht ook dat ze zou gaan vertellen dat ze zich niet zo goed voelt maar vervolgens blijkt er niks aan de hand.

Bonnie is trouwens in korte tijd m’n favoriete vlogger geworden??? Ik keek tot voor kort gewoon af en toe een vlog maar ik heb de interrailvlogs allemaal gelijk gekeken op de dag dat ze online kwamen en sindsdien ben ik hooked. Ben nu wat vlogmas video’s van vorig jaar aan het kijken. Gister keek ik een video waar ze een doos celebrations van Nick krijgt. Zegt Nick, ‘zullen we ze per soort uitstallen’, zo kneuterig, geweldig :joy: Oh en daarna wil Bonnie de celebrations opbergen bij haar geheime adventkalender in haar kantoor waar ze soms tijdens het werken van eet. Dus Nick zo: omg jij hebt gewoon een geheime adventkalender hier liggen, dit vind ik gewoon bijna een soort vreemdgaan’ en Bonnie ‘maar ik heb hem van m’n moeder gekregen!’ alsof dat een argument is ahaha love it.

27 likes

Ja dat bedoel ik, zo random alles kan alles mag

1 like

Het wordt hier wel een trend om in discussies ineens random de slachtoffers van de toeslagenaffaire erin te trekken om je punt kracht bij te zetten? Zie het vaker gebeuren. Er is letterlijk geen enkel verband tussen compensatie toeslagenaffaire en zakelijk rijden van auto’s met belastingvoordeel.

Ik snap het eigenlijk niet. Ze heeft gewoon een behoorlijk goedlopend bedrijf. Daar koopt ze zelf een auto voor dus mag ze zelf bedenken wat zij nodig vindt. Daar heeft ze belastingvoordeel van want die auto staat ten dienste van haar bedrijf. Vind het een beetje raar om zo’n sterke mening te hebben over één enkele ondernemer omdat jij het wel of niet terecht vindt dat zij een dure auto koopt. Je weet niet hoe vaak ze rijdt, waarvoor ze rijdt, niet eens welke auto het daadwerkelijk is.

56 likes