Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Was al bang voor deze opmerking. Ik heb gezien dat ze was afgevallen. Ik heb er niks over gereageerd, gevraagd, of hier over gepost. Ik heb er niks van gevonden of over geoordeeld. Want het is niet mijn zaak. Ik heb het wel gezien en gedacht ‘ik hoop dat het goed gaat en ze dit doelbewust heeft gedaan’ omdat Lotte vaker bezig is met sporten. Ik post het nu hier, omdat ze er zelf iets over gezegd heeft en ik het erg vervelend voor haar vind. Verder niks.

24 likes

Manon Tilstra heeft ook een hele nieuwe look ineens. Very Gen Z.

18 likes

En ze is ook praktisch 5-10 tinten donkerder? :thinking:

31 likes

Dat zwarte haar ook. Vreselijk zonde ! Of bruin wat is het :rofl:.

Monica is echt zoveel minder leuk in haar serie. Ik kijk al tijden haar vlogs niet meer maar toen ik dat wel deed dacht ik meestal, chill wijf. Ze komt een beetje aso over en die hele attitude gewoon. Haar wil is wet.

16 likes

Wat voor verschil is er dan behalve haar haarkleur? Bij manon*. Het staat haar helaas echt niet zo donker haar. Maar ik zie verder niet veel verschil.

1 like

Ja, ze komt niet heel leuk over daar! vond ze trouwens beide met ZL ook al niet heel gezellig overkomen.

1 like

Je bedoelt denk ik Robert en Monica? Of? Ik vind Robert dus zo oooeeeersaai overkomen, precies zoals ie eruit ziet. En ik word altijd helemaal ongemakkelijk van die ene vriendin, ik weet niet eens meer hoe ze heet. Die op curaçao woonde.

3 likes

Oh ik vind Robbert echt heel leuk, maar komt misschien ook doordat ik hem vergelijk met Lars en dat is pas een zak zout. :joy:

Juist door de serie is mijn beeld van Lars wat veranderd. Dat leek me echt zo’n ongelofelijke zak hooi. Maar ja Robert, komt gewoon als een oersaaie vent over op beeld.

7 likes

En @Jumpsuit ze heeft natuurlijk altijd dat cynische, laidback maar in de tv show wordt het heel erg uitvergroot en komt ze onsympathieker over dan in de vlogs.
Ik keek laatst een oude vlog met Lars, zij vliegt naar Noorwegen maar hij heeft niet eens gereserveerd voor uit eten, wil de hele avond voetbal kijken. Heel gezellig; not. En hij benoemt (en dat deed hij vaker herinner ik me) “je zet me in de vlogs altijd gemeen neer” als zij openlijk vertelt hoe droog hij doet.

4 likes

Jaa zo herinner ik me haar ook!

1 like

Ik wil Lotte echt een dikke knuffel geven, naar om haar zo verdrietig te zien.

2 likes

Echt he, alsof dat team van Videoland dacht “Jij vond het vorige seizoen niet zo leuk? Ik zal je eens een kut seizoen geven”

6 likes

haha ja dat voorstukje ook, ze doen het er om hoor

“rob hoeft nog geen krukje te tillen”
insert beelden van rob die een poef tilt

“ik ben daar hard aan het werk”
insert beelden van cocktails drinken

15 likes

Ik ben mezelf nu zo hard aan het kwellen. Ik kijk naar Alwin die grieks eet.

19 likes

Met of zonder azijn?

GGGGalloemmie

2 likes

Witte kaas. Kale erectie! :slightly_smiling_face::sob:

3 likes

Ja Robert! Vond hem in de laatste aflevering al wat leuker overkomen, maar richting ZL leek hij zich net in elk stukje te irriteren aan haar. Vond Mo zelf ook wat bot steeds, met die speeltuin etc. Zal wel liggen aan hoe het in beeld gebracht is, neem aan dat ze leukere interacties hebben als gezinnetje samen.

5 likes