Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Zou Don nou samen zijn met Juultje? Of gewoon goeie vrienden de samen op vakantie gaan?

1 like

En toch vind ik Yvonne wel geinig, bijv nu met haar video over Thijs Römer

1 like

Ik denk dat ze wel samen zijn, maar dat het nog erg pril is. Misschien hebben ze er nog geen stempel op gedrukt. Erger me wel aan die kiddo’s in de reacties die zowat eisen dat ze hun relatie bekend maken

1 like

Hoezo word je ongemakkelijk van haar? Ik vind Kiana echt grappig

2 likes

VInd ze samen wel een leuke vibe hebben!

Ik vind het ook een leuk stel, hij houd haar denk ik met beide benen op de grond. Lekker nuchter.

Sorry dit is echt niet aanvallend op jou als persoon bedoelt, maar ik heb ZO’N grafhekel aan uitspraken als “Hij houdt haar met beide benen op de grond”, alsof alleen een “Sterke, zekere man” dat kan en alsof ze zonder hem dus een diva en arrogant en delusional is. Ze is toch gewoon haar eigen persoon met of zonder hem?

20 likes

Ik heb het over nuchterheid in het algemeen, niet “een sterke man”.

1 like

Maar je insinueert toch dat je denkt dat hij haar wel kan indammen? Lees nooit zoiets andersom.
“Oe echt fijn dat zij er is om hem te grounden”.

1 like

Ik vind haar eigenlijk al best nuchter maar missh doel je bijv op die scĂšne in die stenen winkel? Ja hij is soms bijna tegen het droge aan

2 likes

Nee dat bedoel ik er niet mee, dan heb ik misschien het verkeerde spreekwoord/de verkeerde woorden gebruikt.

Hij komt voor mij over als een relaxed nuchter persoon en dat lijkt me in zo’n gehypede media/influencer wereld niet verkeerd.

Vind het gewoon een prima vent en lijken elkaar goed aan te vullen, laat ik het daarop houden :woman_shrugging:t3:

7 likes

Uhm
 jawel toch?! Je hoort zo vaak over mannen dat ‘ze tot rust zijn gekomen nu ze een fijne relatie hebben’

Ik denk dat het verschil is dat ‘wij’ voornamelijk vrouwelijke vloggers volgen die dan een relatie krijgen met iemand die wij niet kennen. Over die nieuwe partner kunnen we niet zeggen wat de invloed van de vrouw is, maar inde vrouw denken we veranderingen te kunnen zien.

6 likes

Dit is zeker waar. Ook iemand die minder into feesten etc is? Denk dat zij hier nu ook meer behoefte aan heeft. Een lil kleine bleek ook vreemd te gaan etc, geen idee wat er met Lars is voorgevallen. Goeie match idd

4 likes

Ben de podcast van Monica en Kaj aan het luisteren (ja sorry biecht) en echt wtffff
 Kaj snapt niet dat mensen vrijwillig een spuitje (vaccin dus) laten zetten in een gezond lichaam, snapt niet dat mensen medicijnen gebruiken want de medische industrie gaat alleen maar over geld blablabla. Maar ondertussen wel zeggen dat drugs gelegaliseerd moet worden en dat hij wel houdt van een pilletje enzo. Hoe hypocriet kan je zijn? Of ben ik nou echt bleu? :joy:

87 likes

Ik kan geen geluid afspelen, maar Co emigreert zeker voor het echie naar Curacao?

2 likes

Zit sowieso een steekje los bij die gast. Snapt niet dat mensen medicijnen gebruiken, beter slaat hij dan ook antibiotica af als hij een ontsteking heeft, neemt hij geen verdoving bij de tandarts en offert hij zijn ic plek op aan een ander wanneer hij uiteindelijk wordt besmet. Dag kaj met je domme gezeur.

64 likes

Helemaal geïndoctrineerd door z’n vriendin

Maar wat zegt Monica hierover?

2 likes

Zwanger! :see_no_evil:

Die had het laatst in een vlog erover dat ze t vaccin nog ff moest plannen

3 likes

wattt

2 likes