Pff nou inderdaad! Klapperende eierstokken to the max!
Ja, echt! Nooit geweten dat ik ooit zo zou worden. Heb echt een behoorlijke tijd helemaal niets van baby’s moeten hebben en inmiddels heb ik de namen van mijn toekomstige kinderen al bedacht, mocht het ooit mogen gebeuren
Anna heeft een telefoonhoes-spon en daarom gooit ze haar iPhone 12 van verschillende hoogtes en ook op stenen ondergrond enzo. Wel geloofwaardiger direct maar ik raak zo gestresst van mensen die peperdure telefoons op de grond laten vallen
Haha enzo knol had dat gisteren ook en gooide zijn telefoon uit de rijdende auto en ik dacht allemaal maar oooomggggg doe normaaaaaaaaaaal
Dat telefoonhoesjes merk heeft flink diep in de buidel getast voor al die sponnetjes
Was dit nou écht een morning routine
video van Bonnie of een
verkapte happy soaps spon
video?
Kiana.
Los daarvan vind ik dat ze het leuk weet te verpakken, mocht het een spon video zijn. Ik vind het in ieder geval vermakelijk om naar te kijken!
Nouja in de video staat heel duidelijk aangegeven dat het een advertentie is en onder de video ook nog dat het een betaalde samenwerking is, dus heel verkapt is het niet. Juist netjes aangegeven en verwerkt in een video waar voor de rest ook moeite in zit.
Ze heeft wel regelmatig in de vlogs gezeten en zat ook in seizoen 1 van de serie.
Ze komt van een van de Antillen als ik het niet verkeerd heb? Daar is het vrij normaal om gedeeltelijk Engels en gedeeltelijk Nederlands te praten. Is iig wat ik in dit topic las toen het er eerder over ging.
Edit: ah ze komt uit Curaçao zie ik als ik Google.
Nogmaals edit: sorry ik zie nu ook dat de Nederlandse Antillen niet meer bestaan, had ff beter moeten nazoeken voordat ik dit postte.
Ik heb nog nooit een vlog van Enzo gezien, maar ik kijk wel naar Irma, vind haar zo leuk.
Fair enough.
ik dacht even dat ze op een wipwap zat maar het is haar tas hahahah
Hoe is dit flattering
nja op size zero zeker
Kan me ook echt niet voorstellen dat dit nationwide de meest flattering dress ever is
Als je zo’n mooi lichaam als Noor hebt is alles flattering.
Wat staat ze ook gek met haar kont zo naar achter of is dat ook hip? Ziet er heel oncomfortabel uit.
Nou wat een nieuws… ik mis alleen de foto?
Ik denk het niet… Irma is ambassadrice van dat park, de eigenaren hebben 3 verschillende locaties ofzo? Ik denk dat het gewoon een goede langdurige samenwerking is. Heel die familie kan daar verblijven en (gratis?) eten en de omgeving laten zien enzo aan hun volgers = gewoon reclame en gratis vakantie. En ja, bijkomend voordeel dat er niet heel de tijd fans op hem afstormen haha. Oh en ik denk met ‘project’ waarvoor ze langer blijven was gewoon clickbait voor het feit dat de andere Knollers wellicht last minute ook weer op vakantie kwamen en Enzo en Myron dachten, gezellig we blijven dan ook nog langer!