Zo ziet heel insta eruit bij mij, is 1.5 meter afstand plots niet meer nodig ofzo?
Is toch nooit nodig geweest in instaland
Haha ik keek op de insta van Anna voor die mobieltjesspon en zag dat zij de slechtzittende broekjesvariant hiervan aan had
Die mobieltjesspon gaat ook maar door, kan me toch niet voorstellen dat van deze content je influenzahart sneller van gaat kloppen? Behalve voor het geld dan🤑
Ze lijkt hier op Victoria justice. Mijn random observatie die totaal niks toevoegt verder
Ik snap de juice overigens ook echt pas door jouw comment (maar nog steeds niet helemaal precies, Amber en Monica hadden blijkbaar ruzie dus? wist ik niet, boeit me eig niet)
Huh de middelste en rechtse lijken zó erg op elkaar!
Links en rechts zijn zusjes
De linker vind ik minder lijken.
Die rechter is niet Loïs toch
O oeps
Anna Nooshin zegt in stories dat ze receipts heeft van lying media, maar dat ze er niks mee doet want ze laat het over aan karma.
Zou dit over het kopen van volgers gaan? Ik wil de receipts wel zien!
Als je steeds minder relevant wordt, moet je je eigen drama creëren blijkbaar.
Ik kom via deze link een sponsored instagram post van Serena Verbon tegen, dacht eerst huh wat heeft zij hiermee te maken
Laatst kwam iemand dat ook bij Cynthia’s site tegen. Zijn dat cookies dan ofzo? Of Google die dat trackt misschien.
Is het Facebook audience network. Je kan fb+insta posts ook buiten het platform adverteren maar dan wel de targeting gebruiken van fb/insta.
Hier zal het wasmerk(?) de post mogen gebruiken voor advertentie doeleinden en dan bijvoorbeeld mensen targeten tussen 25-44, vrouw en met interesses zoals beauty. Of targeten van mensen die dezelfde interesses(lookalike) hebben als mensen die al iets gekocht hebben. Of juist followers van Serena targeten etc. Maar er zijn heel veel opties voor targeten. Cynthia en best social heeft zowel Google als FB aanstaan voor adverteren. Gaat allemaal automatisch en websites kunnen wel categorieën en adverteerders uitzetten waar ze geen ads van willen laten zien. In dit geval is het wasmerk de adverteerder.
Vind het zo raar dat daar nu ineens ‘artikelen’ over verschijnen. Dit is een uitspraak van Maxime die in het boek van Martien naar buiten kwam en dat boek kwam al in oktober 2020 uit. Zou dus ook raar zijn als Anna daar nu ineens op gaat reageren.
Mm maar als de media het nu pas oppikken, snap ik haar reactie ook wel
Jaa love Matijn en zijn vriendengroep haha