Het andere YouTubers/bloggers topic #18

En Mert is zo’n lieverd ook! Vond het zo schattig dat hij eraan had gedacht om die beschuitbol mee te nemen haha

30 likes

Ik mis die Diana zo erg, vond haar zo anders dan andere youtubers omdat ze er een opleiding naast deed oa. Maar nu kan ik haar vlogs zo saai en depri vinden. Misschien voelt ze zich gewoon depri, maar ik denk dat het zo zou schelen als ze er iets bij zou doen wat niks met youtube te maken heeft.

5 likes

Yvonne Coldeweijer wordt even aardig kapot gemaakt door Gotcha Aliexpress nu in de stories haha.

https://www.instagram.com/gotcha_aliexpress/

Die hangertjes van 1 cent van Ali en bij haar 50 euro en zogenaamd 14K. Niet normaal …

63 likes

Wat erg!! Lekker makkelijk geld verdienen zo haha

3 likes

Ze blijft dit maar doen he, eerst die Chanel powerbanks, dan ‘zelf ontworpen’ truien enz via United wardrobe en vinted, nu weer op d’r webshop dingen die duidelijk designer knockoffs zijn. Zat er wel eens aan te komen

21 likes
17 likes

Heerlijk, zon onsympathieke chick

7 likes

Haha wow en die schoenen zijn ook nog eens Balenciaga/LV ripoffs :open_mouth:

3 likes

Ohh mensen, wat een domme doos zeg :joy:

6 likes

Dat zijn de stories van @realityfbi, niet van dat account zelf

3 likes

Yvonne verkoopt idd echt al jaren allemaal Ali troep door.

Ik vergeet ook echt nooit meer haar ‘road to 1 million insta followers’ waar ze 5/6 jaar terug echt alleen maar mee bezig was. Binnen een jaar wilde ze de 1 millie aantikken en toen ging ze voor een paar dagen met een ex naar Zuid-Afrika om cringy foto’s te maken op een picknickleed met lampjes eromheen. Haar hele youtube ging ook alleen maar over die 1 miljoen volgers en toen ze na een tijdje door had dat het nooit zou lukken was opeens alles verwijderd.

20 likes

Ik gil, dit is toch prachtig :joy::sob: Ik ga hier echt goed op. Nou, Alberta Verlinde, ik kijk uit naar de aflevering over jezelf :woozy_face:

6 likes

Het is algemeen bekend idd maar hoe komt het dat ze nog steeds verkoopt? Of loopt het helemaal niet zo goed en doet ze alsof?

Vraag ik me ook af maarja ze is laaang niet te enige, toch blijven al die influencers neptroep verkopen :woman_shrugging:t2: En als ze ‘exposed’ worden waait het na een tijdje over en gaan ze gewoon vrolijk verder waar ze gebleven waren. Hoe dan.

3 likes

Ging doorklikken bij realityfbi en er stond dat ze stories van Bas Smit hadden verwijderd? Weet iemand waar dit over gaat?

Dat ging over hoe hij wordt genoemd in amsterdam: bas matras

5 likes

Fawry heeft er nog niets over gezegd… Ben benieuwd of hij er iets van gaat posten.

1 like

Haha Bas Matras, kan echt niet :sweat_smile: Hoop niet dat het waar is. Anders wel echt two facedddd

1 like

Huh neeee misschien ben ik naïef maar dat kan ik bijna niet geloven

2 likes

Of het nou waar is of niet, ik vind het wel een fantastische bijnaam.

5 likes