Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ah vet leuk hoe iedereen steeds afwisseld van kamer enzo haha

3 likes

Ahaaa. Thanks voor de uitleg!

1 like

5 likes

58 likes

Komt dit uit het niks eigenlijk? Of is dit om dat volger koop gebeuren

1 like

Ik snap het niet, welke receipts heeft ze het over? als je geen volgers koopt heb je toch ook geen receipt? of benne ik nou gek of wa

10 likes

Als je er een hele salty story over plaatst is dat toch niet “sitting back” lol

42 likes

Denk het ook. Snap die hele attitude ook niet. Als mensen leugenachtige kutdingen over je zeggen en denken, mag je dat best kut vinden. Cryptische instaposts plaatsen over dat het je niets doet… :woman_facepalming: De meeste mensen negeren compleet dingen die hen niets doen. In plaats daarvan gaat ze in de aanval. Foto’s maken, bewerking erover, tekstje schrijven. Kost geen uur maar lijkt me al veel te veel moeite.

Voor mij hoef je niet altijd high road te kiezen als mensen leugens over je verspreiden. Ik zou die leugenachtige media gewoon exposen dan. Behalve als je niks hebt om te exposen :tipping_hand_woman:

4 likes

Aaaaawh de bevallingsvideo van Teske staat online en het is zo lief. Die hele situatie vind ik echt zo eigen voor die twee, ook dat geinen nog terwijl ze in het geboortecentrum zijn etc.

34 likes

Ik kwam dit net ook posten! Zo’n lieve video :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Noor en Anna gedragen zich echt als 16 jarige tienermeisjes.

Oooh wat een leuke, lieve bevallingsvideo van Teske :relaxed:
En schattig dat ze zo lacherig doen met elkaar, vind het heel erg passen bij hen. Heerlijk!

Heb hem ook net gekeken en zo lief hoe Mert ook zoveel zin erin heeft haha. Echt een mooie video

Weet niet of iemand hier ze kent maar Rose en Rosie hebben ook een zoontje gekregen en hun bevallingsvideo vond ik ook heel leuk

2 likes

Ben direct gaan kijken, zoooo liefffff. Die enthousiaste hoofden op weg naar het ziekenhuis en dat Mert die beschuitbol mee had genomen. :sob:

En hoe verwonderd Teske ook kijkt als baby Zeki er eindelijk is. Wat een lieve mensen en wat een ongelooflijk schattige baby :pleading_face:

33 likes

Die big smile van Mert continue, zo leuk!

@Twijfelaar Na de vlog van vandaag begin ik toch te twijfelen dat je toch gelijk hebt! Of in ieder geval, er is echt een project waarvoor ze blijven wat ik helemaal had gemist. Vandaag benoemde Enzo het heel specifiek dat er iets is en dat de dozen in de auto ermee te maken hebben. Of de inhoud ervan dan. Ik dacht eerst dat hij een hele collectie KP kleding had laten bezorgen daar voor zijn familie. :rofl: Waarom ik dat dacht weet ik niet lol. Dus ja, heel benieuwd wat voor project en waarom hij dan spullen in de auto meezeult elke dag.

5 likes

Toen Teske aankondigde zwanger te zijn vond ik het best gek omdat ze in mijn hoofd nog dat jonge meisje was. Maar zodra ze zeki vast had, was ze ineens echt een moeder en alsof het nooit anders was. Vind haar en mert ook echt cute samen. Zo veel liefde zie je bij hun gezinnetje er vanaf stralen.

37 likes

Bij mij ging er een belletje rinkelen toen Enzo vorige week na het vertrek van Daniel en Francis Italiaans aan het oefenen was met Myron. Ging nog niet goed, maar ‘zou de komende tijd wel beter worden’. Het leek alsof hij zich daar een beetje versprak, maar het is wel in de edit gehouden. In de vlog van vandaag of gisteren zijn ze (de hele familie eigenlijk) ook weer ineens Italiaans aan het oefenen. Allemaal woordjes hoor, niks bijzonders. Maar ik vraag me toch af vanwaar die interesse ineens.

Daarnaast ook wel opvallend dat Dutch Performante daar ineens is, alsof hij daar is om een badkamertje te regelen.

De dozen in de auto brengen me juist aan het twijfelen. Ik kan niet bedenken wat daarin zou kunnen zitten wat eventueel met een aankoop van eigen accommodatie daar te maken zou hebben.

3 likes

Dat flashback moment ook kort voordat hij geboren wordt, echt zo cute <3

12 likes

Ik was aandachtig de tekst van Anna’s post in de post boven deze post aan het lezen en zag onder in mijn beeld een stuk voorhoofd repetitieve bewegingen maken en ik dacht dacht wtffff wie heeft hier een pijp-filmpje geplaatst. Er vooral waarom?:sweat_smile::sweat_smile:
Het bleek mee te vallen.

6 likes