Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ze hebben een huis gekocht op Curacao en daar willen ze een B&B beginnen.

Oh

2 likes

Die intro lijkt inderdaad wel of ze dat gaan vertellen, echt een stomme edit.

2 likes

Maar ben ben benieuwd hoe ze in die podcast op Kaj reageert. Heel meelopend of juist zo van doe ff normaal man

1 like

Monica ging niet echt in op t vaccin, maar hoorde in haar vlog laatst wel dat ze een afspraak ging maken. Qua medicatie heel wisselend. Mensen met adhd die ritalin gebruiken snapt ze niet. Zelf gebruikt ze regelmatig slaappillen. Omdat ze niet kan slapen maar ook als ze weet dat ze de dag erna uit kan slapen. Ehhh tsja. Sorry als dit een warrig verhaal is maar vond de hele podcast warrig :joy:

11 likes

Ik kan nog steeds niet geloven dat zij echt Jessie Jazz heet.

Perfecte stagename.

14 likes

Debbie ergert zich aan influencers die hun kinderen inzetten voor campagnes enz.
Nu volg ik lang niet iedereen, maar welke influencers betreft het? Ben wel nieuwsgierig :nerd_face:

1 like

Wie niet :sob:

(oke dat zijn Mas/Monica)

11 likes

Ah, die volg ik niet. Kga even loeren :eyes:

Haha sorry dat was een antwoord op de vraag ‘wie niet?’. Zoveel doen het wel. Ik vrouw van jou is misschien nog de ergste

3 likes

Dat ze dingen niet snapt, oké maar wat doet ze eraan om het wel te snappen? Gewoon roepen dat ze het niet snapt en verwachten dat de info naar haar toe komt? Of dat iemand een uitnodiging stuurt voor een masterclass? Ik luister die podcast niet en kijk al bijna nooit meer naar Monica maar ik vind dat zij en die gast met zoveel domme dingen wegkomen. Kunnen elkaar niet eens aanspreken of corrigeren omdat ze waarschijnlijk niet eens de moeite nemen om zich te verdiepen in belangrijke onderwerpen zoals vaccins en medicatie.

En Kaj is dan toch ook super hypocriet als ie wel iets zegt over vaccins maar niets over fillers of botox die Monica laat doen. Of doet ie dat wel?

3 likes

Is eigen vakantieparken de nieuwe trend?

6 likes

Enige manier om dit soort types te stoppen is om niet meer te liken, kijken of luisteren. Dan is de lol er snel vanaf.

7 likes

Ik hoop alleen niet dat hier ook een serie van komt

2 likes

Haha de huismuts is ook al los gegaan met moodboards dus ik denk dat het een wylde pad 2.0 wordt ofzo?

3 likes

Wylde strand :beach_umbrella:

7 likes

Kan me ook echt niet voorstellen dat een op het oog intelligente rationale rustige gast als Robert het kan vinden met een self-proclaimed wereldkenner Kaj

8 likes

Tsja ze heeft bij dr bff gezien hoe makkelijk het is: miljoentje lenen, en dan 3 maanden naar de kringloop om spulletjes uit te zoeken terwijl een team festivalplanners (?) langzaam tot waanzin wordt gedreven door je onrealistische planning en gebrek aan kennis of vaardigheden. Aan het einde nog even de stoelen neerzetten met veel zuchten en steunen en dan een jurk aantrekken voor je openingsfeestje.

28 likes

Nope daar zeggen ze natuurlijk niks over. Verder helemaal eens met je post

@marley eens! Ben ik ook niet meer van plan na dit :sweat_smile:

2 likes

Volgens mij reageert Monica vrij neutraal op dat wappie geneuzel van Kaj. Heb deze podcast nog niet gehoord maar eerder kwam er al zoiets ter sprake volgens mij, en dan zegt ze een beetje ja en amen, ontwijkt ze het onderwerp en gaat ze over op iets anders. Heb niet de indruk dat ze het met hem eens is, volgens mij staat zij wel meer aan de kant van de wetenschap (laat zich testen en vaccineren, bedoel niet per se dat ze het zo nauw neemt met afstand houden enzo) maar heeft ze geen zin om de discussie aan te gaan met Kaj en vindt ze dat hij zijn mening mag hebben ofzo.