Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Zo grappig, bij Josh is het awesome dat ze geen fuck geeft om geld en lekker 2 weken in het Okura gaat zitten tijdens een verhuizing, bij Vera is het good for her dat ze zich op vakantie helemaal laat gaan in allerlei high end winkels, maar deze mensen zijn proleterig omdat ze Moët drinken. What’s the difference?

(Overigens niet specifiek naar jou bedoeld @Samsam )

10 likes

Oh 2 maanden zelfs! Wauw

1 like

Zelfs toen was dat niet leuk

1 like

Hoewel ik die 2 anderen niet volg, snap ik wel je punt.
Wat mij betreft is het meer dat mensen Moët altijd drinken voor de naam/prijs en helemaal niet omdat ze dat zo onwijs lekker vinden. En bijv een Lil Kleine die het dan cool vindt om zo’n fles leeg te spuiten. Dus Moët heeft naar mijn idee door dit soort dingen gewoon een proleterig imago gekregen. Als je eens in de Champagne streek bent, zal je ook zien dat men dat gewoon nippend op een terrasje in de middag drinkt en niet op één of ander schreeuwerig feestje

8 likes

Haar attitude in deze video trek ik zo slecht wow, echt stoppp

hahaa ik wou dit net posten, echt een zeer subtiele video

2 likes

Wtf. Ze is het media gebeuren zat. Meid, je noemt jezelf Alberta Verlinde. En dan nu je reacties uitzetten… :laughing:

6 likes

ALWEER die starbucks beker. Het was toch in 2013 cool om met starbucks te showen ofzo?

31 likes

:sparkles: So Tumblr :sparkles:

12 likes

Dat heeft ze altijd omdat ze wil dat je haar een DM stuurt zodat ze je kan blokken

2 likes

Ja klopt ik kijk idd naar jouw video omdat ik de waarheid wil weten. Zijn die oorbellen nep ofnie

2 likes

Vind haar met de dag zieliger worden. Zet je comments dan aan als je zo’n grote meid bent? Die attitude fungeert als een soort schild. Gewoon doen alsof je die bad bitch bent zodat mensen niet te lang stilstaan bij wat voor een kutleven je moet lijden om hier je levensvreugde uit te halen. En die verschrikkelijke neplach erbij ook :nauseated_face:

Heb niks met asmr maar deze voice-over praat je gewoon in slaap :sleeping:

3 likes

Jezus ik ga echt slecht op deze thumbnail :nauseated_face:

56 likes

Godsamme anders ik wel :face_vomiting:
Krijg ook de laatste tijd overal reclames van schimmeltenen wtf is happening

9 likes

Hahaha jezus deze hele video… alsof je in een vlek loopt te wrijven terwijl iedereen weet dat de shit toch niet meer te redden is (al zul je zien dat iedereen dit over een maand weer vergeten is).

Ik had haar video’s al heel lang niet meer gekeken trouwens omdat ik zoooo ongemakkelijk van haar word, vind haar iets heel treurigs/zoekende over zich heen hebben ofzo waar ik niet zo goed naar kan kijken.

4 likes

Hahaha jezus ik ben nog niet eens op 2 min maar I can’t met haar gschreeuw :joy::joy::joy::joy: Wel echt ongekend dat ik dit views zit te geven. Goor.

1 like

:joy:

2 likes

Volgens mij zijn Elise en Wouter brak, en gaan ze het daar de rest van de dag over hebben in instastories…

17 likes

Triest figuur, ik volg haar echt niet ik gun haar eigenlijk niet eens views. De fame is naar haar hoofd gestegen. Ik denk zelfs dat ze het shownieuws stuk meerdere keren heeft afgespeeld omdat ze daar stijve tepels van krijgt om zichzelf op tv te zien.

4 likes

Ja zwaar leven hebben ze.

3 likes