Haha, ik ga me er ooit aan wagen!
Heb bij Jamie Li altijd het idee dat âsexy zijnâ haar hele identiteit is. Zie net op dr insta dat ze ook nog steeds in dr bio heeft staan dat ze auteur is van dat boek Sexy but tired but sexy. Alsof ook maar iemand dat nu nog boeit. Komt over alsof ze is blijven hangen in de Cosmopolitan-era, het beeld van sexy dat zij uitdraagt is imo precies wat destijds zo aan vrouwen opgedrongen werd. âHoe vinden mannen dat jij je schaamhaar zou moeten scherenâ, âdeze trucs moet je kennen om een seksgodin te wordenâ etc 
Die lippen ook echt. Whyyy? Doet me aan heel iets anders denken met die bruine randjes 
Ja en ook wel in die Kim k era blijven hangen, met dat ze steeds grijze sweatpants met hakken aan doet. Laatst ook nog naar een première. Lov jogging broeken hoor maar om dat nu bijna iedere keer te dragen naar een feestje. Weird
Misschien had Monica het wel over deze vrouwen en niet over Noor 
Omg ze heeft een Jews channel maar weet niet hoe ze het uitspreekt.
Omdat ze het gewoon leuk vindt? Omdat ze blij is met zichzelf?
Wat staat hier precies? Ik begrijp helemaal niet wat je bedoelt, maar ben wel benieuwd.
Dat mensen fotoâs bizar editten tot op het punt mensen niet meer op zichzelf lijken.
Ja maar moet je danâŚnouja vul maar in. Alles wat ik zeg zal boomer achtig overkomen, ik snap t gewoon niet helemaal maar nogmaals, als ze er zelf blij mee is prima.
Ik snap het ook niet maar dat komt vooral omdat (het lijkt alsof) alle fotoâs vooropgezet zijn. Dat ze haar gezicht in een bepaalde plooi trekt dat elke foto lijkt alsof ie onverwachts genomen is terwijl waarschijnlijk overal over nagedacht is. Dan is voor mij de hele âsexy vibeâ er al compleet af.
@Hejira eng vind ik het niet, maar wel zonde. Denk dat deze meiden zoveel mooier zijn zonder die lagen make-up
Ik kom wel echt over als Judgy McJudgerson in mân afgelopen paar reacties 
I blame the weather.
Echt ranzig hoe Bram die broodjes maakt haha ook zo met die lompe klouwen de hele tijd stampen en van alles vergeten hahahh
Ik word hier een beetje misselijk van. De hele tijd die fles gebruiken 
Hij heeft er echt plezier in⌠
Wat een boel slechtzittende nakd kleding weer bij de zoveelste vloggerđĽ˛
Pffff ze blijven die zooi maar slijten aan al die influencers 
Naked is gewoon shein maar dan overprised
Gewoon zelf een label beginnen en labeltjes erin zetten âAangekldâ of âDRSSDâ.