Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Die spoort echt niet hoor…
In ieder geval is t duidelijk dat ze zich heel betrapt voelt, kat in t nauw.
“Ik heb het nooooit over realitysterren”, heeft 20 afleveringen reageren op EOTB op d’r kanaal staan.

3 likes

Zij is zooooo goed! :joy:

Love deze ook:

En ze kan ook Eminem:

25 likes

Vanmorgen geplaatst:

Uur geleden geplaatst:

:sweat_smile:

110 likes

Dit kan geen toeval zijn :joy:

7 likes

Download tiktok. Dan had je netzoals de rest van ons hier een half jaar geleden van kunnen genieten :joy:

Ik vind het zo leuk dat als die groep van Bram ,Martijn en dook op vakantie zijn dat je niet naar 3 dezelfde videos zit te kijken. Maar dat zr dt alle 3 iets anders van proberen te maken.

11 likes

Haha love Dook z’n vakantievlog. En Matijn die de hele tijd bang is dat dit niet hun vakantiehuis is en dat ze wegmoeten :joy:

7 likes

Ahh nee echt kinderachtig van Monica

15 likes

Wat probeert Jamie Li nou steeds met die semi erotische foto’s elke keer… ik raak ze gewoon een beetje zat :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 likes

Saske post ook alleen maar van dat soort foto’s met een caption van “Lekker, weekend!” enzo.
Niks mis mee om je lichaam te showen, maar ik vraag me af wat nou je intentie is als je continu dat soort semi erotische foto’s post.

4 likes

Ik houd ook best van een beetje naakt op z’n tijd maar het voelt een beetje exhibitionistisch en daar ik erger ik me toch stiekem wel een beetje aan.

Ik was toevallig gister Saske gaan volgen omdat ik haar tof vind. Maar met haar naakte lijf in string meteen vanochtend dacht ik, hmm nee bedankt haha.

6 likes

Ja precies, het komt wat geforceerd over ofzo. Maargoed, ze moet lekker doen wat ze zelf wil, ik heb d’r inmiddels gewoon ontvolgd dus hoef ik me er ook niet meer ‘druk’ over te maken haha.

6 likes

Ik zie bij haar altijd voor me hoe ze haar kiddo’s wegstuurt uit t vakantiehuisje omdat mama even wat sexy foto’s moet schieten :joy:

8 likes

Ik vond haar zó leuk, maar ben om deze reden gestopt met vlogs kijken en volgen op insta. Telkens dat gedans in de keuken en dan draaien met die kont… en op insta ook steeds dat soort foto’s. Het was too much. Echt jammer.

3 likes

Nou sorry als ik “imago onvriendelijk” klink maar deze kunnen ze net zo goed casten als een Ursula tweeling in een Little Mermaid film, dit is toch te eng om te aanschouwen?

21 likes

Nou dit vind ik echt een mega onaardige opmerking. Ik vind het echt twee bloedmooie meiden met helaas lilleke wenkbrauwen.
Maar eng? Bullshit.

9 likes

Op deze foto zijn het net 2 halloween maskers.

5 likes

Ik vind het niet eng, maar die edits zijn wel heel uncanny Valley.

Vooral hun ogen hebben zo’n filter waardoor ze helemaal niet meer ‘echt’ lijken, net als je veel op insta edits ziet met ‘retro sterren’ die zoomers dan cool vinden dan gaan ze hun helemaal bewerken en mensen die nooit Titanic hebben gezien denken dan dat Kate Winslet er echt zo uitzag:

(Wie is deze vrouw en wat heeft ze met Kate gedaan? :cry:)

11 likes

zo in het klein valt het nog mee, maar ik klikte dus op de foto:

als het ad een artikel over ze zou schrijven zouden ze sws deze foto pakken

16 likes

Haha, ik ga me er ooit aan wagen!

2 likes

Heb bij Jamie Li altijd het idee dat ‘sexy zijn’ haar hele identiteit is. Zie net op dr insta dat ze ook nog steeds in dr bio heeft staan dat ze auteur is van dat boek Sexy but tired but sexy. Alsof ook maar iemand dat nu nog boeit. Komt over alsof ze is blijven hangen in de Cosmopolitan-era, het beeld van sexy dat zij uitdraagt is imo precies wat destijds zo aan vrouwen opgedrongen werd. ‘Hoe vinden mannen dat jij je schaamhaar zou moeten scheren’, ‘deze trucs moet je kennen om een seksgodin te worden’ etc :face_vomiting:

41 likes