Die lippen ook echt. Whyyy? Doet me aan heel iets anders denken met die bruine randjes
Ja en ook wel in die Kim k era blijven hangen, met dat ze steeds grijze sweatpants met hakken aan doet. Laatst ook nog naar een premiĆØre. Lov jogging broeken hoor maar om dat nu bijna iedere keer te dragen naar een feestje. Weird
Misschien had Monica het wel over deze vrouwen en niet over Noor
Omg ze heeft een Jews channel maar weet niet hoe ze het uitspreekt.
Omdat ze het gewoon leuk vindt? Omdat ze blij is met zichzelf?
Wat staat hier precies? Ik begrijp helemaal niet wat je bedoelt, maar ben wel benieuwd.
Dat mensen fotoās bizar editten tot op het punt mensen niet meer op zichzelf lijken.
Ja maar moet je danā¦nouja vul maar in. Alles wat ik zeg zal boomer achtig overkomen, ik snap t gewoon niet helemaal maar nogmaals, als ze er zelf blij mee is prima.
Ik snap het ook niet maar dat komt vooral omdat (het lijkt alsof) alle fotoās vooropgezet zijn. Dat ze haar gezicht in een bepaalde plooi trekt dat elke foto lijkt alsof ie onverwachts genomen is terwijl waarschijnlijk overal over nagedacht is. Dan is voor mij de hele āsexy vibeā er al compleet af.
@Hejira eng vind ik het niet, maar wel zonde. Denk dat deze meiden zoveel mooier zijn zonder die lagen make-up
Ik kom wel echt over als Judgy McJudgerson in mān afgelopen paar reacties
I blame the weather.
Echt ranzig hoe Bram die broodjes maakt haha ook zo met die lompe klouwen de hele tijd stampen en van alles vergeten hahahh
Ik word hier een beetje misselijk van. De hele tijd die fles gebruiken
Hij heeft er echt plezier inā¦
Wat een boel slechtzittende nakd kleding weer bij de zoveelste vloggerš„²
Pffff ze blijven die zooi maar slijten aan al die influencers
Naked is gewoon shein maar dan overprised
Gewoon zelf een label beginnen en labeltjes erin zetten āAangekldā of āDRSSDā.
Het is maar een laagje. Als het al echt is
Kan ook gewoon verguld goud zijn. Dus misschien koper dat in goud eventjes gedopt is. Is eigenlijk best kwalijk.