Ik weet niet of dit het goede topic is (ik ben hier nieuw), maar wisten jullie al dat het uit is tussen Lotte (van Liefs, Lotte) en Joey?
Maak je nu een grap?
Nee, gisteren vertelde ze het in haar vlog.
Wow nee had echt geen idee
Is gisteren besproken, staat hierboven.
Is hier toevallig gister gepost. Ongeveer vanaf post 1137 in dit topic. 
Oh, oké. Dank je.
Ik ben nog erg zoekende hier op het forum, even wennen.
Ja, heel mooi, zowel taal als vrouw, mooie huid!
Ze praat ook zo âgepassioneerdâ:
Afgddsjjkkddzhv mucho glow sdcgkkogd. Afgvhml make-up no make-up look fhjjigddxcjhhjkvgh anti-stress glow liquid moisturizer 
Ik heb die prijzen ook eerst opgezocht omdat ik het dollarteken verwarrend vond, wist niet dat dat ook voor pesos gebruikt werd 
Lol wat triest van haar. Zeker geen updates omdat ze vakantie heeft. Vind dat echt niet oké voor haar betalende volgers.
Over een paar dagen kan ik dus ook die video zonder reclame zien, want adblock. 
Reclame-vrij haar videoâs zien was niet eens een âdingâ om lid te worden! Het zou gaan om de extraâs!! Waarom ben ik hier zo boos over.
Hoe is het âoverigeâ aanbod? Kun je ook alles terugkijken over de periode dat je nog geen lid was? Ze gaf namelijk eens in haar stories aan dat ze nog niet zeker wist of ze dat wilde openstellen (want zou niet eerlijk zijn tegenover anderen etc). Is er een hele Bonnie community los ah gaan op haar fora?
Bij het vergrootglas embleempje kun je de zoekfunctie gebruiken
To be fair: een video eerder zien dan âde restâ is voor veel fangirls al genoeg om zoân abonnement te nemen. De meeste youtubers met een patreon die ik âtegenkomâ doen dit. Ik ben van niemand abonnee want ik vind het een stompzinnig concept, maar vooral bij Bonnie vind ik het niet passen. Het is vooral handig voor react channels (als je mân volledige reactie wil zien, betaal 5 euro per maand en het kan!!!) maar Bonnie maakt gewoon vlogs. Bram heeft haar wijsgemaakt dat dit een goed idee was en ik ben t niet met m eens.
Heb ik gedaan, maar daar kwam niet echt iets naar boven.
Of ik heb het niet goed gedaan hoor. Kan ook.
Leuk inderdaad om even iets anders te bekijken. Heb al langere tijd niet zoân gepassioneerde makeup video gezien.
De allereerste beauty youtuber die ik keek was Kandee Johnson, denk zoân 12 jaar geleden. Zij is echt niks veranderd, soms heel leuk om weer terug te kijken.
Hmm volgens mij toeval.
Kim postte van de week een foto met haar baby, waarop te zien is dat Kim nu geen super strak postpartum lichaam heeft. Daar reageerden mensen (vrouwen) enthousiast van in de comments. Denk dat ze daar op doelt
Edit: sorry zat te kutten met screenshot
Laat maar wel weer zien dat ze het gewoon echt niet begrijpen. Body positivity was vanuit de basis géén everybody kwestie. Als dat is zoals je het verstaat kan ik me voorstellen dat kritiek rauw op je dak komt.
Ik snap deze post ook echt niet. Is ze nou echt verongelijkt omdat mensen haar niet afkeuren om haar minder perfecte lijf? Wat ze wel bewust heeft gepost inclusief close ups? En dat vrouwen zichzelf vergelijken met haar lijf? En pleit ze eigenlijk voor meer bewondering voor de vrouw in de sportschool?
Ik heb het idee dat Kim niet weet waar bodypositivity vandaan komt. Hoe ze ook doet over een vrouw met vetrollen. Naar mens
Omg wat een stompzinnige reactie dit
leuk als je een kritische noot wil plaatsen maar dit slaat volledig de plank mis. Slanke vrouwen krijgen alsnog veel meer positieve reacties dan negatieve (gelukkig maar!) en dikke vrouwen worden nog steeds overspoeld met haat.
Haha idd. Het voelt een beetje als âja maar all lives matter!â tegenover âblack lives matterâ.
Ik vind deze discussie altijd vermoeiend en ingewikkeld.