Ik heb een petje af abonement voor Bonnie (don’t judge, ik verveel me deze periode). De afgelopen twee weken zijn er drie updates geweest, waarvan twee keer “bekijk de volgende Lissabon vlog alvast zonder reclame”. Zodat je die vlog alvast een of twee dagen eerder kunt zien. Vind ik een beetje matig en ook makkelijk, want die video moet toch gemaakt worden voor haar normale kanaal en is geen extra content.
In letterlijk elke vlog waarin Bonnie gaat zwemmen, gaat ze niet zwemmen want ze vind het altijd te koud.
Kan je dat niet ergens aangeven?
Denk dat alleen de eerdere publicatie een voordeel is dan want ad-block bestaat nog steeds hoor, Bon 
Je poll wijst gelukkig wel uit dat niet iedereen hier roomser is dan de paus 
Er wordt sowieso wel vaak met twee maten gemeten hier. Iedereen roept al jaren dat Joey een zak aardappels is. Maar zodra de relatie over kun je dit niet meer maken.
Niet “iedereen” roept dat “al jaren”. Er zijn daar door een paar forummers wel eens opmerkingen over gemaakt, dat ze hem niet aardig vonden overkomen maar ook daarna was de conclusie dat hij te weinig in beeld was om daar zo’n uitspraak over te kunnen doen.
Ik kreeg Alberta’s Noor-Monica video aangeraden en heb 'm direct gestopt om de link te kopiëren naar een ad-block browser. Weet niet of het helpt maar elke cent die ze minder krijgt is er één.
Verder vertelt ze 8 minuten niks. Dan gaat ze beschrijven wat Monica in haar eigen vlog besproken heeft, dus vanaf daar heb ik alleen nog maar doorgespoeld en volgens mij komt echt al haar info gewoon van hier?
Niets nieuws in ieder geval.
Wiens conclusie precies? ‘De’ conclusie klinkt alsof men hier met één mond praat.
Lol nee niet iedereen roept dat en wanneer iemand dat wel roept vind ik dat even onfatsoenlijk bínnen de relatie als na de relatie. Sommigen zijn dat met me eens, en sommigen vinden ons zeikerds.
Ja was toch te verwachten dat ze echt 0 juice te vertellen heeft
Ik heb er ook even doorheen gescrolld. Ik miste iig het verhaal dat het ook iets met Bibi (of Noors vlog waarin ze benoemde dat ze niet wilde dat ze in beeld kwam of dat comments over haar weggehaald moeten worden?).
Heb niet meer helemaal scherp wat er speelde. Of werd beweerd, als vermoeden
Nieuw voor mij was wel dat het missch iets met de partners van te maken had.
O ja en Yvonne kent degene die de foto van Z-L had verspreid destijds
Wat een kut opmerking. Prima als die jongen je type niet is maar iemand een zak aardappels noemen terwijl je precies niets van iemand weet is echt laag. Laat mensen een beetje in hun waarde joh
Weet iemand nog leuke Nederlandse vloggers met o.a. video’s over kamerplanten? Mama Botanica ken ik, Jelmer de Boer maakt ook leuke video’s er over. Weten jullie er nog meer? 
Wat echt helpt is gewoon niet kijken, een view is toch een view.
Ik zeg het niet om de betweter uit te hangen hoor, maar ik bedoel meer: gun iemand die je zo laag vindt ook gewoon je view niet. Elke view is een motief om gewoon op deze manier door te gaan.
Ik heb hem ontvolgd op insta omdat echt ALLES zijn expertise is. Bloedirritant.
Hij leest volgens mij ook hier mee, want in het verleden postte hij ook nog wel eens iets over in ieder geval EGF. Hoi Jelmer!
Ah oui! Haha. Volg hem al sinds de beginjaren van PBP. Zijn video’s over planten en boeken zijn wel goed te doen vind ik.
Maar goed. Geen andere aanraders dus? 🥲
Klinkt als de mannelijke Cynthia
Jij hebt geduldiger gescrold dan ik
Ik voelde me alweer stom dat ik erin getuind was dat ze daadwerkelijk de reden zou weten.
@LaPetiteRobeNoire Je hebt gelijk hoor. Mijn nieuwsgierigheid heeft vandaag gewonnen.
Kijken jullie soms ook willekeurige video’s in de aanraders die je niet eens kan verstaan?
Ik zag die wimpers met die mascara in de thumbnail, dus ik klikt maar voor de volledige video.
Niets verstaan, maar sounds legit girl
Wat een goede mascara is dat.
Ze gaat voor een make-up no make-up look lijk ik hieruit op te makem maar daarvoor zie je toch iets te veel make-up? Maar de nadruk ligt wel op haar maand favourites dus misschien is die no-make-up look helemaal niet waar 
Misschien dat je dit in het plantentopic kunt vragen! Die hebben denk ik wel tips.
Pick up limes! Alleen niet nederlands, maar woont wel in nederland. Hele leuke videos vind ik zelf, ook lekkere vegan kookvideos
Wat een prachtige taal en mooie vrouw ook. Schrok van die pesos prijzen